Amazon: Νέο Ad Tech Offering στα retail media
Η Amazon έχει επεκτείνει τις υπηρεσίες προβολής διαφημίσεων
και αναφοράς σε retailers με το
Amazon Retail Ad Service. Η υπηρεσία επιτρέπει να εφαρμόζουν
τα εξελιγμένα εργαλεία στόχευσης και
μέτρησης διαφημίσεων της Amazon
στους δικούς τους
ιστότοπους ή στις
εφαρμογές τους.
Παρέχει επίσης τη
δυνατότητα εμφάνισης διαφημίσεων σχετικών με τα συμφραζόμενα στα αποτελέσματα αναζήτησης και τις σελίδες προϊόντων,
προσαρμογή σχεδιασμού για την
τοποθέτηση και τη συχνότητα
διαφημίσεων, πρόσβαση σε εργαλεία μέτρησης και αναφοράς και
διαχείριση δεδομένων μέσω μεμονωμένων λογαριασμών της AWS.
Η υπηρεσία τώρα σε έκδοση beta προβάλλει διαφημίσεις με χορηγία σε ιστότοπους λιανικής. Η iHerb, ένας retailer υγείας και ευεξίας, η Oriental Trading, μια εταιρεία προμήθειας παιχνιδιών, και η Weee!, ένας retailer από την Ασία, χρησιμοποιούν ήδη την υπηρεσία διαφημίσεων. Η Paula Despins, αντιπρόεδρος της Amazon Ads για τη μέτρηση διαφημίσεων, πιστεύει ότι η εμπειρία προορίζεται να στοχεύσει σε εξαιρετικά συναφείς διαφημίσεις που καθοδηγούν τους πελάτες στο ταξίδι αγορών τους, προκειμένου να λάβουν πιο ενημερωμένες αποφάσεις.
Η υπηρεσία τώρα σε έκδοση beta προβάλλει διαφημίσεις με χορηγία σε ιστότοπους λιανικής. Η iHerb, ένας retailer υγείας και ευεξίας, η Oriental Trading, μια εταιρεία προμήθειας παιχνιδιών, και η Weee!, ένας retailer από την Ασία, χρησιμοποιούν ήδη την υπηρεσία διαφημίσεων. Η Paula Despins, αντιπρόεδρος της Amazon Ads για τη μέτρηση διαφημίσεων, πιστεύει ότι η εμπειρία προορίζεται να στοχεύσει σε εξαιρετικά συναφείς διαφημίσεις που καθοδηγούν τους πελάτες στο ταξίδι αγορών τους, προκειμένου να λάβουν πιο ενημερωμένες αποφάσεις.