Amazon: 20,6 δισ. το 2022 για διαφήμιση-προώθηση

Η Amazon το 2022 αύξησε τις
επενδύσεις της σε παγκόσμιο
επίπεδο για διαφήμιση και προώθηση κατά 22% φτάνοντας τα
20,6 δισεκατομμύρια δολάρια
και «σπάζοντας»
ρεκόρ ετήσιων
δαπανών από
οποιον δ ή ποτέ διαφημιζόμενο.
Η σημαντική αύξηση ήρθε αν και οι καθαρές πωλήσεις αυξήθηκαν σε ποσοστό 9% το 2022, μέγεθος που μεταφράζεται στην πιο «αργή» ανάπτυξη από τότε που η Amazon άνοιξε το ηλεκτρονικό της βιβλιοπωλείο, το 1995.
Η εταιρεία είχε διψήφιες ποσοστιαίες αυξήσεις όσον αφορά τις επενδύσεις διαφήμισης και προώθησης κάθε χρόνο από το 2004 έως το 2022, εκτός από το 2020, όταν περιόρισε τις δαπάνες κατά 1%, σύμφωνα με την ανάλυση του Ad Age Datacenter. Η εταιρεία προσπαθεί τώρα να εξορθολογίσει το κόστος εν μέσω επιβράδυνσης της αύξησης των πωλήσεων και των αντίξοων οικονομικών συνθηκών.
Η σημαντική αύξηση ήρθε αν και οι καθαρές πωλήσεις αυξήθηκαν σε ποσοστό 9% το 2022, μέγεθος που μεταφράζεται στην πιο «αργή» ανάπτυξη από τότε που η Amazon άνοιξε το ηλεκτρονικό της βιβλιοπωλείο, το 1995.
Η εταιρεία είχε διψήφιες ποσοστιαίες αυξήσεις όσον αφορά τις επενδύσεις διαφήμισης και προώθησης κάθε χρόνο από το 2004 έως το 2022, εκτός από το 2020, όταν περιόρισε τις δαπάνες κατά 1%, σύμφωνα με την ανάλυση του Ad Age Datacenter. Η εταιρεία προσπαθεί τώρα να εξορθολογίσει το κόστος εν μέσω επιβράδυνσης της αύξησης των πωλήσεων και των αντίξοων οικονομικών συνθηκών.