Alphabet: Ξεπέρασε τις εκτιμήσεις του γ' τριμήνου
Η μητρική του Google, Alphabet,
ξεπέρασε τις εκτιμήσεις για το τρίτο
τρίμηνο και είδε τη μετοχή της να
αυξάνεται κατά 7% στις χρηματιστηριακές συναλλαγές. Συγκεκριμένα, τα έσοδα του τρίτου τριμήνου
αυξήθηκαν κατά 14% φτάνοντας
στα 46 δισεκατομμύρια δολάρια.
Τα κέρδη ανά μετοχή αυξήθηκαν 16,40 δολάρια
από 10,12 δολάρια.
Η Wall Street είχε
προβλέψει έσοδα
42,8 δισεκατομμυρίων δολαρίων και
EPS 11,37 δολάρια.
Στο YouTube, τα έσοδα από διαφημίσεις ανήλθαν σε πάνω από 5 δισεκατομμύρια δολάρια από 3,8 δισεκατομμύρια δολάρια που ήταν το προηγούμενο τρίμηνο. Το YouTube έχει δύο δισεκατομμύρια χρήστες παγκοσμίως, ενώ το YouTube TV έχει ξεπεράσει τους 3 εκατ. συνδρομητές επί πληρωμή. Η εταιρεία Jeffries της Wall Street πιστεύει ότι τα θεμελιώδη στοιχεία της Alphabet ανακάμπτουν ταχύτερα από το αναμενόμενο.
«Οι έλεγχοι μας υποδεικνύουν ισχύ στην τιμολόγηση των διαφημίσεων στο YouTube, απόδοση δαπανών για branded διαφημίσεις και συνεχείς ισχυρές “κρατήσεις” στο Google Cloud. Συνολικά, η εταιρεία παραμένει σε καλή θέση για τη δημιουργία εσόδων από σημαντικές αλλαγές στο διαδικτυακό μάρκετινγκ, το περιεχόμενο και το εμπόριο», αναφέρει η Jeffries. «Θα ήταν σχεδόν αδύνατο να αποχωριστούν οι άνθρωποι το Google και άλλες μηχανές αναζήτησης», σημείωσε αναλυτής της Jeffries, επικαλούμενος έρευνα η οποία πραγματοποιήθηκε σε 1.000+ καταναλωτές. Περίπου το 71% θα επέλεγε να εγκαταστήσει ξανά την εφαρμογή Google ή να μεταβεί απευθείας στο google.com, εάν η Google καταργηθεί από όλες τις συσκευές του.
Στο YouTube, τα έσοδα από διαφημίσεις ανήλθαν σε πάνω από 5 δισεκατομμύρια δολάρια από 3,8 δισεκατομμύρια δολάρια που ήταν το προηγούμενο τρίμηνο. Το YouTube έχει δύο δισεκατομμύρια χρήστες παγκοσμίως, ενώ το YouTube TV έχει ξεπεράσει τους 3 εκατ. συνδρομητές επί πληρωμή. Η εταιρεία Jeffries της Wall Street πιστεύει ότι τα θεμελιώδη στοιχεία της Alphabet ανακάμπτουν ταχύτερα από το αναμενόμενο.
«Οι έλεγχοι μας υποδεικνύουν ισχύ στην τιμολόγηση των διαφημίσεων στο YouTube, απόδοση δαπανών για branded διαφημίσεις και συνεχείς ισχυρές “κρατήσεις” στο Google Cloud. Συνολικά, η εταιρεία παραμένει σε καλή θέση για τη δημιουργία εσόδων από σημαντικές αλλαγές στο διαδικτυακό μάρκετινγκ, το περιεχόμενο και το εμπόριο», αναφέρει η Jeffries. «Θα ήταν σχεδόν αδύνατο να αποχωριστούν οι άνθρωποι το Google και άλλες μηχανές αναζήτησης», σημείωσε αναλυτής της Jeffries, επικαλούμενος έρευνα η οποία πραγματοποιήθηκε σε 1.000+ καταναλωτές. Περίπου το 71% θα επέλεγε να εγκαταστήσει ξανά την εφαρμογή Google ή να μεταβεί απευθείας στο google.com, εάν η Google καταργηθεί από όλες τις συσκευές του.