Allianz: Προχωράει σε spec για τα media παγκοσμίως
Η Allianz βρίσκεται στη διαδικασία επιλογής τριών agencies για παγκόσμιο multimedia λογαριασμό. H Mindshare επί του παρόντος
κατέχει το λογαριασμό στη Βρετανία. Η Allianz βρίσκεται σε διαδικασία αναθεώρησης του media και planning λογαριασμού, σύμφωνα
με πληροφορίες του Campaign. Τρία θα είναι
δίκτυα που θα βρίσκονται στη τελική «κούρσα»
για τον παγκόσμιο λογαριασμό της γερμανικής
εταιρείας χρηματοοικονομικών υπηρεσιών. Το
Campaign αναφέρει πως η Allianz βλέπει ήδη τις
τελικές παρουσιάσεις από Omnicom, Group M
και Dentsu.
Η Allianz επέλεξε την Ogilvy Group για τον παγκόσμιο δημιουργικό λογαριασμό της το 2014, αλλά συνεργάστηκε με τη Wieden & Kennedy Amsterdam μόλις το 2022 και την Edelman το 2023. Η εταιρεία αρνήθηκε να σχολιάσει σχετικά. Οι Omnicom, Dentsu και Group M, μέρος της οποίας είναι η Mindshare, δεν προχώρησαν επίσης σε σχόλια.
Η Allianz επέλεξε την Ogilvy Group για τον παγκόσμιο δημιουργικό λογαριασμό της το 2014, αλλά συνεργάστηκε με τη Wieden & Kennedy Amsterdam μόλις το 2022 και την Edelman το 2023. Η εταιρεία αρνήθηκε να σχολιάσει σχετικά. Οι Omnicom, Dentsu και Group M, μέρος της οποίας είναι η Mindshare, δεν προχώρησαν επίσης σε σχόλια.