Alfa Romeo: Δημιουργικό spec για νέο SUV
![Alfa Romeo: Δημιουργικό spec για νέο SUV](https://www.advertising.gr/uploads/images/96661/alfa-romeo-dimiourgiko-spec-gia-neo-suv-medet.jpg?lm=0e500cbf54dc4acf8878df668414a405)
Η Alfa Romeo έχει ξεκινήσει αναζήτηση διαφημιστικής εταιρείας για τη δημιουργία παγκόσμιας καμπάνιας για ένα νέο SUV.
Ο ιδιοκτήτης της ιταλικής μάρκας αυτοκινήτων, η Fiat Chrysler Automobiles, έχει ήδη πραγματοποιήσει απευθείας επαφές με εταιρείες, ενώ σύμφωνα με το brief, στόχος είναι η δημιουργία μιας καμπάνιας την επόμενη χρονιά, που μεταξύ άλλων, θα περιλαμβάνει και το επαναλανσάρισμα της Alfa Romeo στην αγορά των Ηνωμένων Πολιτειών.
O chief executive της FCA, Sergio Marchionne επιχειρεί να αναμορφώσει την παραδοσιακή ιταλική μάρκα, στο πλαίσιο της στρατηγικής για υπερδιπλασιαμό των κερδών του ομίλου μέχρι το 2018. Τον περσινό Ιούλιο εξάλλου, η FCA αποκάλυψε το μοντέλο Giulia, που αποτελούσε την πρώτη μαζική παραγωγή της Alfa Romeo, η οποία θα ήταν διαθέσιμη στις Ηνωμένες Πολιτείες, έπειτα από την αποχώρησή της από τη συγκεκριμένη αγορά στις αρχές της δεκαετίας του '90.
Σύμφωνα με όσα έχουν γίνει γνωστά, η FCA αναζητά επίσης εταιρεία για τη δημιουργία καμπάνιας για ένα νέο Jeep SUV, που πρόκειται να κυκλοφορήσει. Σημειώνεται πως η Alfa Romeo προσέλαβε τη μιλανέζικη εταιρεία Armando Testa το 2013 για τον χειρισμό του παγκόσμιου διαφημιστικού της λογαριασμού.
Ο ιδιοκτήτης της ιταλικής μάρκας αυτοκινήτων, η Fiat Chrysler Automobiles, έχει ήδη πραγματοποιήσει απευθείας επαφές με εταιρείες, ενώ σύμφωνα με το brief, στόχος είναι η δημιουργία μιας καμπάνιας την επόμενη χρονιά, που μεταξύ άλλων, θα περιλαμβάνει και το επαναλανσάρισμα της Alfa Romeo στην αγορά των Ηνωμένων Πολιτειών.
O chief executive της FCA, Sergio Marchionne επιχειρεί να αναμορφώσει την παραδοσιακή ιταλική μάρκα, στο πλαίσιο της στρατηγικής για υπερδιπλασιαμό των κερδών του ομίλου μέχρι το 2018. Τον περσινό Ιούλιο εξάλλου, η FCA αποκάλυψε το μοντέλο Giulia, που αποτελούσε την πρώτη μαζική παραγωγή της Alfa Romeo, η οποία θα ήταν διαθέσιμη στις Ηνωμένες Πολιτείες, έπειτα από την αποχώρησή της από τη συγκεκριμένη αγορά στις αρχές της δεκαετίας του '90.
Σύμφωνα με όσα έχουν γίνει γνωστά, η FCA αναζητά επίσης εταιρεία για τη δημιουργία καμπάνιας για ένα νέο Jeep SUV, που πρόκειται να κυκλοφορήσει. Σημειώνεται πως η Alfa Romeo προσέλαβε τη μιλανέζικη εταιρεία Armando Testa το 2013 για τον χειρισμό του παγκόσμιου διαφημιστικού της λογαριασμού.