Airbnb: Σε αναζήτηση νέου Chief Marketing Officer

Έπειτα από τρία χρόνια στη θέση του chief marketing officer της Airbnb, ο Jonathan Mildenhall αποφάσισε να παραιτηθεί από τα καθήκοντά του και να αναζητήσει άλλες επαγγελματικές ευκαιρίες.
Μάλιστα, ο Mildenhall σχεδιάζει να στήσει τη δική του συμβουλευτική marketing εταιρεία, έπειτα από την αποχώρησή του από την Airbnb, στις 20 Οκτωβρίου. Μέσα στους επόμενους μήνες, θα εξακολουθήσει να εργάζεται σε ρόλο συμβούλου για τη μάρκα, ενώ θα βοηθήσει και στον χειρισμό του παγκόσμιου δημιουργικού λογαριασμού της Airbnb από τη Wieden + Kennedy.
Ο Mildenhall εντάχθηκε στην εταιρεία το 2014, προερχόμενος από την Coca Cola, όπου υπηρέτησε σημαντικούς ρόλους στο marketing και τη διαφήμιση.
Υπό την καθοδήγησή του, η Airnbnb παρουσίασε ορισμένες σημαντικές καμπάνιες, ενώ είχε παρουσία για πρώτη φορά και στο Super Bowl. Πλέον, η μάρκα ξεκινά την εξωτερική αναζήτηση για τον διάδοχο του Mildenhall στην κεφαλή του Marketing, σε συνεργασία με τη συμβουλευτική Spencer Stuart.
Μάλιστα, ο Mildenhall σχεδιάζει να στήσει τη δική του συμβουλευτική marketing εταιρεία, έπειτα από την αποχώρησή του από την Airbnb, στις 20 Οκτωβρίου. Μέσα στους επόμενους μήνες, θα εξακολουθήσει να εργάζεται σε ρόλο συμβούλου για τη μάρκα, ενώ θα βοηθήσει και στον χειρισμό του παγκόσμιου δημιουργικού λογαριασμού της Airbnb από τη Wieden + Kennedy.
Ο Mildenhall εντάχθηκε στην εταιρεία το 2014, προερχόμενος από την Coca Cola, όπου υπηρέτησε σημαντικούς ρόλους στο marketing και τη διαφήμιση.
Υπό την καθοδήγησή του, η Airnbnb παρουσίασε ορισμένες σημαντικές καμπάνιες, ενώ είχε παρουσία για πρώτη φορά και στο Super Bowl. Πλέον, η μάρκα ξεκινά την εξωτερική αναζήτηση για τον διάδοχο του Mildenhall στην κεφαλή του Marketing, σε συνεργασία με τη συμβουλευτική Spencer Stuart.