Airbnb: Νέα καμπάνια για τη νεολαία της Κίνας

Η Airbnb λάνσαρε μία νέα καμπάνια στην Κίνα, με στόχο να προσελκύσει τη νεότερη γενιά, ώστε να εντοπίσει τις παραδοσιακές πολιτιστικές ρίζες της.
Η ταινία της καμπάνιας, με τίτλο «Lost & Found», δημιουργήθηκε από τη Mother και δίνει μια επισκόπηση ορισμένων από τις 40 άυλες, πολιτιστικής κληρονομιάς εμπειρίες (ICH) που φέρνει η Airbnb στις κινεζικές πόλεις Beijing, Chengdu, Guangzhou και Qiandongnan.
Σύμφωνα με την Airbnb, ελπίζει ότι η εκστρατεία θα φέρει νέες έννοιες, προοπτικές και ενέργεια στην κινεζική πολιτιστική κληρονομιά, ενισχύοντας την αειφόρο ανάπτυξη της πολιτιστικής διαφύλαξης στην Κίνα. Δείτε την καμπάνια εδώ.
Η ταινία της καμπάνιας, με τίτλο «Lost & Found», δημιουργήθηκε από τη Mother και δίνει μια επισκόπηση ορισμένων από τις 40 άυλες, πολιτιστικής κληρονομιάς εμπειρίες (ICH) που φέρνει η Airbnb στις κινεζικές πόλεις Beijing, Chengdu, Guangzhou και Qiandongnan.
Σύμφωνα με την Airbnb, ελπίζει ότι η εκστρατεία θα φέρει νέες έννοιες, προοπτικές και ενέργεια στην κινεζική πολιτιστική κληρονομιά, ενισχύοντας την αειφόρο ανάπτυξη της πολιτιστικής διαφύλαξης στην Κίνα. Δείτε την καμπάνια εδώ.