AB InBev: Στη Fallon το δημιουργικό της μπίρας Lime-A-Rita
Η AB InBev επέλεξε τη Fallon για τον χειρισμό του δημιουργικού λογαριασμού της μάρκας μπίρας Lime-A-Rita.
Η ανάθεση αυτή ολοκληρώνει την αναθεώρηση που ξεκίνησε τον Ιούνιο και βρήκε τη μάρκα να μετακινείται από την FCB Chicago, που αποτελούσε την προηγούμενη βασική δημιουργική συνεργάτιδά της. Η FCB θα παραμείνει στο ρόστερ της μητρικής εταιρείας για άλλο brand (Michelob Ultra).
H AB InBev ξόδεψε περί τα 15 εκατομμύρια δολάρια σε μετρήσιμα μέσα για το λανσάρισμα της Lime-A-Rita το 2016, σύμφωνα με την Kantar Media. Η Fallon θα "τρέξει" τον λογαριασμό από το γραφείο της Νέας Υόρκης, ενώ η πρώτη δουλειά αναμένεται στις αρχές του 2018.
Εκπρόσωπος της μάρκας ανέφερε πως η πρώτη καμπάνια της νέας συνεργασίας θα "εισάγει μια νέα πλατφόρμα για το brand", το οποίο "θα συνεχίσει να εστιάζει στο NFL και στη διάρκεια του 2018".
Η ανάθεση αυτή ολοκληρώνει την αναθεώρηση που ξεκίνησε τον Ιούνιο και βρήκε τη μάρκα να μετακινείται από την FCB Chicago, που αποτελούσε την προηγούμενη βασική δημιουργική συνεργάτιδά της. Η FCB θα παραμείνει στο ρόστερ της μητρικής εταιρείας για άλλο brand (Michelob Ultra).
H AB InBev ξόδεψε περί τα 15 εκατομμύρια δολάρια σε μετρήσιμα μέσα για το λανσάρισμα της Lime-A-Rita το 2016, σύμφωνα με την Kantar Media. Η Fallon θα "τρέξει" τον λογαριασμό από το γραφείο της Νέας Υόρκης, ενώ η πρώτη δουλειά αναμένεται στις αρχές του 2018.
Εκπρόσωπος της μάρκας ανέφερε πως η πρώτη καμπάνια της νέας συνεργασίας θα "εισάγει μια νέα πλατφόρμα για το brand", το οποίο "θα συνεχίσει να εστιάζει στο NFL και στη διάρκεια του 2018".