AB InBev: Στη Dentsu Aegis τα ευρωπαϊκά media
AB InBev: Στη Dentsu Aegis τα ευρωπαϊκά mediaΗ Anheuser-Busch InBev αποφάσισε να συγκεντρώσει τα πανευρωπαϊκά της media στο δίκτυο της Dentsu Aegis, με τη Vizeum να ηγείται στο Ηνωμένο Βασίλειο, έπειτα από διαγωνιστική διαδικασία έξι μηνών, η οποία κάλυψε εννέα βασικές αγορές.
Η εταιρεία ζύθου, που έχει στην κατοχή της τα brands Stella Artois, Budweiser, Corona και Beck’s, ξεκίνησε την αναθεώρηση τον Ιούνιο, ενώ άλλοι όμιλοι που συμμετείχαν στη διαδικασία ήταν οι Publicis Groupe και Havas Media. Η Dentsu Aegis συνεργαζόταν ήδη με την Ab InBev στο Ηνωμένο Βασίλειο, ενώ από εδώ και στο εξής, οι βασικές αγορές Γαλλίας, Ισπανίας και Ρωσίας θα καθοδηγούνται από την παγκόσμια ομάδα της Vizeum. Εξαίρεση αποτελεί η Γερμανία, στην οποία υπεύθυνη θα είναι η Carat.
Η εξέλιξη αυτή ακολούθησε την αντίστοιχη στις ΗΠΑ, όπου η AB InBev προσέλαβε τη MediaCom του ομίλου WPP για τον χειρισμό του, ύψους 575 εκατομμυρίων δολαρίων, media planning and buying λογαριασμού για τις ΗΠΑ.
«Η AB InBev βρίσκεται σε διαδικασία σημαντικής μετατόπισης στον σχεδιασμό της κι έτσι ήταν η κατάλληλη στιγμή να συμπορευτούμε με τις εταιρείες που μπορούν να μας παρέχουν το καλύτερο στην Ευρώπη» τόνισε ο marketing vice president της εταιρείας ζύθου στην Ευρώπη, Jean-Jacques Velkeniers.