AB InBev: Στη Dentsu Aegis τα ευρωπαϊκά media
Η AB InBev προχώρησε στην εκ νέου πρόσληψη της Dentsu Aegis Network για τον χειρισμό των media επιχειρήσεών της στην Ευρώπη, έπειτα από την ολοκλήρωση σχετικής παγκόσμιας αναθεώρησης.
Σε έναν από τους μεγαλύτερους παγκόσμιους διαφημιστικούς διαγωνισμούς της χρονιάς, η μεγάλη εταιρεία ζύθου επέλεξε τη Dentsu σαν τη βασική media συνεργάτιδά της για την Ευρώπη, την Αφρική και τη Βόρεια Αμερική. Σημειώνεται πως η Vizeum ήταν η εταιρεία που χειριζόταν τα media στο Ηνωμένο Βασίλειο από την ενοποίηση των πανευρωπαϊκών επιχειρήσεων της AB InBev το 2014.
Η Media Link διαχειρίστηκε τη διαγωνιστική διαδικασία στην οποία συμμετείχαν εταιρείες από τους έξι μεγάλους ομίλους διαφήμισης και επικοινωνίας: WPP, Omnicom, Publicis Groupe, Interpublic, Havas και Dentsu.
Στις ΗΠΑ, τα media μετακινούνται στη Dentsu από τη MediaCom του ομίλου WPP, η οποία είχε προσληφθεί πριν από τρία χρόνια. Στο μεταξύ, η Omnicom θα είναι υπεύθυνη για Αυστραλία, Ινδία και Βιετνάμ.
Επιπλέον, αξίζει να σημειωθεί πως η MEC διατήρησε τα ευρωπαϊκά media της SABMiller (εξαγοράστηκε πέρσι από την AB InBev), ύψους 50 εκατομμυρίων λιρών, σε έναν λογαριασμό που κέρδισε για πρώτη φορά το 2015.
Σε έναν από τους μεγαλύτερους παγκόσμιους διαφημιστικούς διαγωνισμούς της χρονιάς, η μεγάλη εταιρεία ζύθου επέλεξε τη Dentsu σαν τη βασική media συνεργάτιδά της για την Ευρώπη, την Αφρική και τη Βόρεια Αμερική. Σημειώνεται πως η Vizeum ήταν η εταιρεία που χειριζόταν τα media στο Ηνωμένο Βασίλειο από την ενοποίηση των πανευρωπαϊκών επιχειρήσεων της AB InBev το 2014.
Η Media Link διαχειρίστηκε τη διαγωνιστική διαδικασία στην οποία συμμετείχαν εταιρείες από τους έξι μεγάλους ομίλους διαφήμισης και επικοινωνίας: WPP, Omnicom, Publicis Groupe, Interpublic, Havas και Dentsu.
Στις ΗΠΑ, τα media μετακινούνται στη Dentsu από τη MediaCom του ομίλου WPP, η οποία είχε προσληφθεί πριν από τρία χρόνια. Στο μεταξύ, η Omnicom θα είναι υπεύθυνη για Αυστραλία, Ινδία και Βιετνάμ.
Επιπλέον, αξίζει να σημειωθεί πως η MEC διατήρησε τα ευρωπαϊκά media της SABMiller (εξαγοράστηκε πέρσι από την AB InBev), ύψους 50 εκατομμυρίων λιρών, σε έναν λογαριασμό που κέρδισε για πρώτη φορά το 2015.