AB InBev: Nέες δραστηριότητες για την Draftline
H AB InBev θα επεκτείνει τις λειτουργίες του DraftLine Europe, του
δημιουργικού in house τμήματός
της.
Η ζυθοποιία δημιούργησε το τμήμα αυτό τον Φεβρουάριο στα γραφεία της στο Λονδίνο και μελετά την επέκταση των δραστηριοτήτων του και για τη γαλλική αγορά.
Το DraftLine προσφέρει ψηφιακό περιεχόμενο σε πραγματικό χρόνο και επίσης δραστηριοποιείται στο κομμάτι του digital media buying. Ασχολείται με τα παγκόσμια, αλλά και τα ευρωπαϊκά brands του ομίλου όπως οι μπίρες Budweiser, Corona, Bud Light, Goose Island, Tripel Karmeliet και Ginette.
Στόχος είναι ο διπλασιασμός του προσωπικού του και ο εμπλουτισμός του με creatives, strategists, data developers,
Η ζυθοποιία δημιούργησε το τμήμα αυτό τον Φεβρουάριο στα γραφεία της στο Λονδίνο και μελετά την επέκταση των δραστηριοτήτων του και για τη γαλλική αγορά.
Το DraftLine προσφέρει ψηφιακό περιεχόμενο σε πραγματικό χρόνο και επίσης δραστηριοποιείται στο κομμάτι του digital media buying. Ασχολείται με τα παγκόσμια, αλλά και τα ευρωπαϊκά brands του ομίλου όπως οι μπίρες Budweiser, Corona, Bud Light, Goose Island, Tripel Karmeliet και Ginette.
Στόχος είναι ο διπλασιασμός του προσωπικού του και ο εμπλουτισμός του με creatives, strategists, data developers,