To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Eurocatering: Πραγματοποίησε το ετήσιο Sales & Marketing Meeting στις 22 Φεβρουαρίου 2025

Eurocatering: Πραγματοποίησε το ετήσιο Sales & Marketing Meeting στις 22 Φεβρουαρίου 2025

Με στόχο την ενδυνάμωση των ομάδων και τον καθορισμό της στρατηγικής για το 2025, η Eurocatering ΑΕ πραγματοποίησε το ετήσιο Sales & Marketing Meeting 2025 στις 22 Φεβρουαρίου, στο οποίο συμμετείχε το σύνολο των Διευθύνσεων Πωλήσεων, Marketing και το Managerial Group.

Η συνάντηση έδωσε την ευκαιρία στις ομάδες από όλα τα υποκαταστήματα της χώρας να συναντηθούν από κοντά και να ενδυναμώσουν τους δεσμούς τους, να γιορτάσουν μια ακόμη επιτυχημένη χρονιά, και να συντονιστούν για τους μελλοντικούς στόχους, ενημερωμένοι για τις τελευταίες εξελίξεις της εταιρείας.

Η εκδήλωση ξεκίνησε με τον Διευθυντή Πωλήσεων, Γιώργο Σιδέρη, ο οποίος παρουσίασε την αποτίμηση του 2024 για την Ελλάδα και τη Βουλγαρία. Αναφέρθηκε στη νέα δομή πωλήσεων που τέθηκε σε εφαρμογή από 1/1/2025, τονίζοντας ότι «Όλα αυτά έχουν επιτευχθεί καθώς η προσοχή μας είναι στην ενίσχυση και εξέλιξη των ανθρώπων μας, και άρα στην ομάδα».

Αμέσως μετά, οι επικεφαλής των τμημάτων Πωλήσεων Ελλάδος, παρουσίασαν τις νέο-συσταθείσες ομάδες τους και περιεγράφηκαν οι στόχοι σε επίπεδο πωλήσεων για το 2025. Ξεχωριστή στιγμή αποτέλεσε η ομιλία του Plamen Spasov, επικεφαλής της εμπορικής εταιρείας στη Βουλγαρία, ο οποίος έκανε αναδρομή στη 10ετή διαδρομή και εξέλιξη της εταιρείας, στη γειτονική χώρα.

Ο Γενικός Διευθυντής Επιχειρησιακής Λειτουργίας, Βασίλης Μπριόλας αναφέρθηκε στις αλλαγές που υλοποιήθηκαν τα τελευταία πέντε χρόνια, εστιάζοντας στη βελτιστοποίηση των διαδικασιών και τη βελτίωση της εσωτερικής οργάνωσης.

Στη συνέχεια, η Διευθύντρια Marketing & Επικοινωνίας, Αγγελική Ιωσηφίδου, παρουσίασε τον απολογισμό των δράσεων του 2024, δίνοντας έμφαση στο rebranding της μάρκας Fresh & Cool στη Βουλγαρία και την επέκταση του κωδικολογίου της. Ακολούθως, παρουσίασε την ομάδα Marketing, η οποία ανέλυσε τη νέα δομή των τμημάτων της Διεύθυνσης, ενώ παράλληλα παρουσίασε τις τελευταίες καταναλωτικές τάσεις και συνήθειες.

Στο κλείσιμο των παρουσιάσεων ο Ιδρυτής & Διευθύνων Σύμβουλος  κ. Χρυσόστομος Μαυρόπουλος απευθύνθηκε με ένα ιδιαίτερα συγκινητικό μήνυμα προς την ομάδα: «Σας εμπιστεύομαι και είμαι περήφανος για αυτήν την ομάδα που έχουμε. Είστε η κινητήριος δύναμη του οράματος της εταιρείας και έχετε μεγάλη αξία για εμένα, όπως και για τη Eurocatering, που βασίζεται στη δική σας αφοσίωση και προσπάθεια. Είμαι σίγουρος ότι, μέσα από τη συνεργασία, την επαγγελματική σας συμπεριφορά και το ομαδικό σας πνεύμα, θα συνεχίσουμε να εξελισσόμαστε και να καινοτομούμε. Ειδικά τώρα, με την επέκτασή μας στη Βουλγαρία και τη δημιουργία του νέου εργοστασίου, ανοίγουμε ένα νέο κεφάλαιο ανάπτυξης και προοπτικών για όλους μας.»

Το συνέδριο ολοκληρώθηκε με ένα διαδραστικό και διασκεδαστικό παιχνίδι που παρουσίασαν η Κατερίνα Ζαρίφη και ο Ευθύμης Κάλφας, δίνοντας στους συμμετέχοντες την ευκαιρία να χαλαρώσουν και να ενισχύσουν το ομαδικό πνεύμα. Η εκδήλωση έκλεισε με ένα προσωποποιημένο δώρο για κάθε μέλος της ομάδας, ως ένδειξη αναγνώρισης της συνεισφοράς του.

Με την ενέργεια και τη στρατηγική που διαμορφώθηκαν στη συνάντηση, η Eurocatering ΑΕ συνεχίζει δυναμικά την αναπτυξιακή της πορεία, επενδύοντας στους ανθρώπους της και ενισχύοντας τη θέση της στην αγορά.