Publicis Groupe CEE: Η Barbara Grabiwoda ανέλαβε τη θέση της Chief Commerce Strategy Officer

Το Publicis Groupe Κεντρικής και Ανατολικής Ευρώπης (CEE) έχει τη χαρά να ανακοινώσει τον διορισμό της Barbara Grabiwoda ως Chief Commerce Strategy Officer. Η Barbara θα αναφέρεται απευθείας στη Maria Tudor, Chief Operating Officer του Publicis Groupe CEE.
Οι κύριες προτεραιότητές της σε αυτόν τον νέο ρόλο θα επικεντρωθούν στην καθοδήγηση της ανάπτυξης και εφαρμογής εμπορικών και retail media στρατηγικών στις βασικές αγορές της Κεντρικής και Ανατολικής Ευρώπης, καθώς στην ενίσχυση της δέσμευσης του Publicis Groupe CEE για καινοτομία, ολοκληρωμένες υπηρεσίες και ανάπτυξη των πελατών στο ταχέως εξελισσόμενο τοπίο της επικοινωνίας. Αυτό περιλαμβάνει τη γεφύρωση του χάσματος μεταξύ retail media και εμπορικού περιεχομένου, την προώθηση καινοτομίας περιεχομένου με τη χρήση τεχνητής νοημοσύνης, την επέκταση δυνατοτήτων των προϊόντων και τη δημιουργία hubs, ενισχύοντας την ανάπτυξη και την καινοτομία των πελατών, καθώς και την ενδυνάμωση της κλιμάκωσης σε πολλές αγορές για βασικούς πελάτες λιανικής.
Επιπλέον, υπάρχει σχέδιο ανάπτυξης του ρόλου της Barbara, ώστε μακροπρόθεσμα να περιλαμβάνει όλες τις πτυχές στρατηγικής επικοινωνίας και μέσων.
Μία αποδεδειγμένη ηγέτιδα στον τομέα του εμπορίου και της καινοτομίας περιεχομένου.
Η Barbara έχει πλούσια εμπειρία στην εμπορική στρατηγική, τον ψηφιακό μετασχηματισμό και την κλιμακούμενη παραγωγή περιεχομένου. Πρόσφατα ήταν Chief Strategy Officer στην PXP / Publicis Production, όπου έπαιξε καθοριστικό ρόλο στη διαμόρφωση στρατηγικών ηλεκτρονικού εμπορίου και παραγωγής, προώθηση καινοτομιών και βελτίωση της συνεργασίας μεταξύ των ομάδων.
Με πάνω από μια δεκαετία εμπειρίας από την πλευρά των πελατών, η Barbara έχει αναλάβει ηγετικούς ρόλους σε εταιρείες όπως η LOT Polish Airlines, η Alior Bank και η Tchibo, όπου κατάφερε επιτυχώς να συγκεράσει επιχειρησιακές και μάρκετινγκ πρακτικές οδηγώντας τον ψηφιακό μετασχηματισμό των οργανισμών.
Ηγεσία σκέψης & συνεισφορές στον κλάδο
Πέρα από την εκτελεστική της εμπειρία, η Barbara θεωρείται ηγέτιδα στη σκέψη για την παραγωγή περιεχομένου βασισμένου σε τεχνητή νοημοσύνη. Το 2024, συνέγραψε τη λευκή βίβλο "Supercharging Content Production with GenAI: Turning Buzzwords into Scalable Practices – A Cross-Sector Analysis", εξερευνώντας τον αντίκτυπο της τεχνητής νοημοσύνης στην αποδοτικότητα και τη βελτιστοποίηση της παραγωγής περιεχομένου.
Είναι επίσης κάτοχος διδακτορικού από τη Σχολή Οικονομικών Επιστημών της Βαρσοβίας, με την έρευνα της για την αγοραστική συμπεριφορά της Gen Z να κερδίζει το βραβείο της καλύτερης διδακτορικής διατριβής. Επιπλέον, είναι λέκτορας σε κορυφαία πολωνικά πανεπιστήμια και συγγραφέας του βιβλίου "The Economics of Digital Shopping in Central & Eastern Europe" (Cambridge University Press, 2022).
Σχολιάζοντας τον διορισμό, η Maria Tudor, COO του Publicis Groupe CEE, επεσήμανε: «Η θέση της Barbara υπογραμμίζει τη δέσμευσή μας να αναπτύξουμε πρωτοποριακές στρατηγικές ικανότητες στο εμπόριο και στα retail media στην Κεντρική & Ανατολική Ευρώπη. Φέρνει εξαιρετικό όραμα, βαθιά γνώση του χώρου και αποδεδειγμένη ικανότητα να οδηγεί τον μετασχηματισμό. Είμαστε βέβαιοι ότι υπό την ηγεσία της, η στρατηγική μας προσέγγιση θα συνεχίσει να εξελίσσεται και να παράγει σημαντικά αποτελέσματα για τους πελάτες μας».
Η Barbara Grabiwoda πρόσθεσε: «Είμαι ενθουσιασμένη να αναλάβω αυτή τη νέα πρόκληση στο Publicis Groupe CEE και να ενισχύσω περαιτέρω την καινοτομία στη διασταύρωση εμπορίου, περιεχομένου και τεχνολογίας. Καθώς το τοπίο του εμπορίου εξελίσσεται, έχουμε μια μοναδική ευκαιρία να διαμορφώσουμε το μέλλον για τους πελάτες μας προσφέροντας ολοκληρωμένες λύσεις βασισμένες σε δεδομένα και τεχνητή νοημοσύνη».