
ΑΒ Βασιλόπουλος: Στηρίζει πρόγραμμα του ΟΠΑ
Δίνει τη δυνατότητα στα παιδιά των εργαζομένων να βρεθούν πιο κοντά στον επιχειρηματικό κόσμο
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΔίνει τη δυνατότητα στα παιδιά των εργαζομένων να βρεθούν πιο κοντά στον επιχειρηματικό κόσμο
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜία ακόμη πρωτοβουλία της COSMOTE για τη στήριξη της επιχειρηματικότητας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο Πανεπιστήμιο Πειραιώς, σε συνεργασία με την ΕΕΣΜ διοργανώσαν το 12ο Εθνικό και Διεθνές Συνέδριο ΕΕΣΜ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣυγκροτήθηκε σε σώμα η νέα Διοικούσα Επιτροπή του Τομέα Εταιρικών Υποθέσεων (ΤΕΥΠ) της ΕΕΔΕ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκε ο εορτασμός τους ενός χρόνου της ΒΝΙ Poseidon στην Ελλάδα, την Τετάρτη 6 Ιουλίου, στο Ίδρυμα Θεοχαράκη.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠολύτιμη προϋπηρεσία με 12 μήνες έμμισθης απασχόλησης σε πραγματικές συνθήκες εργασίας από τον Όμιλο ΜΥΤΙΛΗΝΑΙΟΣ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH Chipita, προχωρά σε στρατηγική συνεργασία με την Euroleague Basketall καθώς γίνεται Name Partner στο πρωτάθλημα Eurocup και Premium Partner στο Turkish Airlines Euroleague.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ εταιρεία σχεδίασε και εφαρμόζει το πρόγραμμα “ΙΜΑGINE”, του οποίου στόχος είναι να ενθαρρύνει τη δημιουργικότητα των ανθρώπων της
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΈξι startups εκπαιδεύονται από την wellenwide με το «The Perfect Pitch Workshop» workshop της Linda Plano, στο RGChallenge16 του Reload Greece
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ ΠΑΕ ΠΑΟΚ ανακοινώνει την έναρξη της συνεργασίας της με την εταιρεία WATT+VOLT για τα επόμενα δύο χρόνια.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤριάντα μία επιχειρηματικές ομάδες εντάσσονται στον 4ο κύκλο του Προγράμματος Νεανικής Επιχειρηματικότητας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΔύο Ελληνικές εταιρείες και τρεις πολυεθνικές που δραστηριοποιούνται στη χώρα μας, μεταξύ των 100 καλύτερων της Ευρώπης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory