
Σχολή Επιχειρηματικότητας: Ολοκληρώθηκαν οι εβδομάδες εκπαίδευσης
Η Σχολή Επιχειρηματικότητας ολοκλήρωσε, με μεγάλη επιτυχία, το ταξίδι της στην Ελλάδα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Σχολή Επιχειρηματικότητας ολοκλήρωσε, με μεγάλη επιτυχία, το ταξίδι της στην Ελλάδα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑTo ReGeneration είναι ένα πρωτοποριακό πρόγραμμα Πρακτικής Άσκησης για νέους πτυχιούχους που ξεχωρίζουν.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑTo Vodafone Institute μέσα από το πρόγραμμα F-Lane υποστηρίζει τη γυναικεία επιχειρηματικότητα
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕκδήλωση με θέμα «Silver Arrows - Βέλτιστες Πρακτικές της Διεύθυνσης Πωλήσεων της Mercedes-Benz Ελλάς», διοργάνωσε η Mercedes-Benz Ελλάς, σε συνεργασία με το Ινστιτούτο Πωλήσεων Ελλάδος (ΙΠΕ)
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο θέμα του 7ου The Big HR Debate είναι πως το HR προχωρά με επιτυχία, «δαμάζοντας τα κύματα» που προκαλούν οι σημερινές και μελλοντικές προκλήσεις.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ Δημήτρης Ξυνοτρούλιας αναβαθμίζεται σε Διευθυντή Μάρκετινγκ “Flavors” για τις 26 χώρες της Κεντρικής και Ανατολικής Ευρώπης και η Λίλιαν Νεκταρίου αναλαμβάνει καθήκοντα Γενικής Διευθύντριας για Ελλάδα, Κύπρο & Μάλτα
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟι νικήτριες έλαβαν συνολικά το ποσό των €100.000, το μεγαλύτερο ποσό που έχει διατεθεί, μέχρι σήμερα στην ιστορία του θεσμού.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣε συνεργασία με το Impact Hub Athens
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο Great Place to Work ανακοίνωσε την 6η ετήσια διεθνή λίστα World’s Best Multinational Workplaces.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ Τομέας Εταιρικών Υποθέσεων (ΤΕΥΠ) της ΕΕΔΕ, προκηρύσσει για 4η φορά τα Corporate Affairs Excellence Awards.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ ΚΑΕ Παναθηναϊκός Superfoods ξεκινά συνεργασία με το Electroholic για την αγωνιστική περίοδο 2016-2017.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Stoiximan και η ΠΑΕ Πανιώνιος Γ.Σ.Σ. ανακοινώνουν την έναρξη της συνεργασίας τους.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory