
Volvo: Στο συνέδριο της ΕΑΣΕ ο Άντερς Γκούσταφσσον
Ο Αντιπρόεδρος της Volvo Cars, ομιλητής στο συνέδριο ηγεσίας της ΕΑΣΕ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ Αντιπρόεδρος της Volvo Cars, ομιλητής στο συνέδριο ηγεσίας της ΕΑΣΕ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτη φετινή εκδήλωση κατατέθηκαν ενδιαφέρουσες απόψεις και προτάσεις που συμβάλλουν στην αναζήτηση του νέου μοντέλου επιχειρηματικής στρατηγικής και λειτουργίας των τραπεζών σε συνθήκες οικονομικής κρίσης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣε δυναμική τροχιά ανανέωσης με νέα ομάδα, νέα στρατηγική και νέο υποστηρικτή
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕιδικά για το Athens, 3RD Customer Experience Festival που θα υλοποιηθεί από τη Secret Key στις 25 Μαϊου, η Focus Bari σχεδιάζει και υλοποιεί την 1η έρευνα στην Ελλάδα μεταξύ επαγγελματιών για την εμπειρία του πελάτη.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓια 14η συνεχόμενη χρονιά, ο Σύνδεσμος Διοίκησης Ανθρώπινου Δυναμικού Ελλάδας- ΣΔΑΔΕ διοργανώνει το ετήσιο Συνέδριο, με θέμα “ΗR Vision for the Future’’.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο συμπόσιο τελεί υπό την αιγίδα του Υπουργείου Οικονομίας και Ανάπτυξης...
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο Athens Tech College διοργανώνει ένα τριήμερο σεμινάριο διαπραγματεύσεων από 9-11 Ιουνίου στις εγκαταστάσεις του.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣε πλήρη εξέλιξη οι δράσεις στήριξης των 20 εταιρειών του προγράμματος Επιχειρηματική Ανάπτυξη από τον ΟΠΑΠ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑπό τους σκοπούς του 22ου Banking Forum της ΕΕΔΕ είναι η αναζήτηση του επιχειρηματικού μοντέλου των τραπεζών σε συνθήκες οικονομικής κρίσης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ οργανωτική ομάδα του TEDxAthens πραγματοποίησε ειδική ενημερωτική εκδήλωση ενόψει του 8ου κατά σειρά TEDxAthens 2017.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο 2017, ο σημαντικός αυτός ετήσιος θεσμός για τη νεανική επιχειρηματικότητα, επιστρέφει, διαθέτοντας για μια ακόμα χρονιά το ποσό των €100.000
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ300 μαθητές Λυκείου, διεκδικούν τον τίτλο του καλύτερου επιχειρηματία της χρονιάς, στον Εθνικό Τελικό Young Business Talents 2016-17
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory