
TEDxAthens: Ενημέρωση για τη διοργάνωση του 2017
Η οργανωτική ομάδα του TEDxAthens πραγματοποίησε ειδική ενημερωτική εκδήλωση ενόψει του 8ου κατά σειρά TEDxAthens 2017.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ οργανωτική ομάδα του TEDxAthens πραγματοποίησε ειδική ενημερωτική εκδήλωση ενόψει του 8ου κατά σειρά TEDxAthens 2017.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο 2017, ο σημαντικός αυτός ετήσιος θεσμός για τη νεανική επιχειρηματικότητα, επιστρέφει, διαθέτοντας για μια ακόμα χρονιά το ποσό των €100.000
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ300 μαθητές Λυκείου, διεκδικούν τον τίτλο του καλύτερου επιχειρηματία της χρονιάς, στον Εθνικό Τελικό Young Business Talents 2016-17
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΝέα πνοή στην ελληνική αγορά και ένα καλύτερο μέλλον για την επιχειρηματικότητα από τον Οργανισμό...
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΚάθε ομάδα καλείται να διαχειριστεί την δική της εικονική εταιρεία, λαμβάνοντας σημαντικές αποφάσεις σχετικά με το Ανθρώπινο Δυναμικό, το Marketing, την Παραγωγή και τη Χρηματοδότηση.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο Athens 3rd Customer Experience Festival που διοργανώνει η SECRET KEY, ανοίγει και φέτος την αυλαία του στις 25 Μαΐου...
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτην τελική ευθεία το 2ο Πανελλήνιο Συνέδριο Marketing & Branding Τόπου...
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓια δεύτερη συνεχή χρονιά η εταιρεία Αδελφοί Σαρακάκη Α.Ε.Β.Μ.Ε. Επίσημος Εισαγωγέας-Διανομέας της Honda στην Ελλάδα είναι χορηγός στην Ακαδημία Μπάσκετ της ΚΑΕ Παναθηναϊκός SUPERFOODS
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ Πρόεδρος του Ινστιτούτου Επικοινωνίας, Ντίνος Αδριανόπουλος συμμετείχε σαν συντονιστής & εισηγητής στο Πανόραμα Επιχειρηματικότητας και Σταδιοδρομίας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕντυπωσιακά στοιχεία για τις τάσεις των Ελλήνων εφήβων καθώς και τις επαγγελματικές τους επιδιώξεις, παρουσιάζει η έρευνα “Young Business Talents Report 2016”.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Ελληνική Πρωτοβουλία θα στηρίξει για τέταρτη συνεχή χρονιά την ελληνική συμμετοχή στο Διεθνές Φεστιβάλ South by Southwest Interactive Festival.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑφιερωμένο στην καινοτομία και στη νεωτερική προσέγγιση ήταν το φετινό 17ο Συνέδριο Μάρκετινγκ Αεροπορικών Εταιρειών που διοργάνωσε ο Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory