
InvestGR: Ανάθεση έρευνας στη Metron Analysis
Για την εικόνα της Ελλάδας ως επενδυτικού προορισμού.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓια την εικόνα της Ελλάδας ως επενδυτικού προορισμού.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΔιακεκριμένοι ομιλητές θα δώσουν και φέτος το "παρών".
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓιόρτασε τα 20 χρόνια παρουσίας και προσφοράς με ένα εντυπωσιακό συμπόσιο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε επιτυχία πραγματοποιήθηκε το συνέδριο στο οποίο έδωσαν το παρών διακεκριμένοι ομιλητές.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτο συνέδριο συμμετείχαν 140 στελέχη επιχειρήσεων από όλη την Ελλάδα, αλλά και το εξωτερικό.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Leadmark διοργάνωσε με ιδιαίτερη επιτυχία το 1ο συνέδριο με θέμα AI: Maximize Business Results.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε μια μεγάλη γιορτή επισφραγίστηκε η χορηγική συνεργασίατων εζα Fine Lager και εζα Premium Pilsener με τον Ολυμπιακό για τα επόμενα 3 χρόνια.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Media2day Εκδοτική Α.Ε. και η StockWatch Ltd ξεκίνησαν στρατηγική συνεργασία στον τομέα της οικονομικής ενημέρωσης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο Non-Executive Directors’ Club in Greece, με την αιγίδα του NED Club των Financial Times, πραγματοποίησε με ιδιαίτερη επιτυχία την εκδήλωση “Corporate Governance in the Boardroom.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε πολύ μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκε το Brainstorming Game που διοργάνωσε το Marketing Club.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Ελληνική Ακαδημία Μάρκετινγκ γιορτάζει 20 χρόνια παρουσίας και προσφοράς στην ελληνική κοινωνία με ένα επετειακό Συμπόσιο με τίτλο "Ο Στρατηγικός Ρόλος του Μάρκετινγκ στο Made in Greece", το οποίο θα διεξαχθεί τη Δευτέρα 10 Δεκεμβρίου 2018
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑAνακοίνωσαν την ανανέωση της χορηγικής συνεργασίας τους.
Η μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory