
5th Family Business Forum: Αλλαγή χώρου λόγω αυξημένης προσέλευσης
Στο Athenaeum Intercontinental θα πραγματοποιηθεί το Forum-ορόσημο για τις οικογενειακές επιχειρήσεις.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτο Athenaeum Intercontinental θα πραγματοποιηθεί το Forum-ορόσημο για τις οικογενειακές επιχειρήσεις.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΙδιαίτερα διδακτική και αποκαλυπτική υπήρξε η 29η Γενική Συνέλευση
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣυνεχίζοντας τις δράσεις για τη στήριξη των MμΕ στην Ελλάδα, η COSMOTE ξεκινά νέο κύκλο δωρεάν ημερίδων για τους επαγγελματίες σε διαφορετικές πόλεις
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH θέση του Πρόεδρου της Hill+Knowlton Reputation Strategies στο Delphi Economic Forum
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜία πρωτοπόρα πρωτοβουλία για την εμψύχωση και την εξέλιξη των vέων στελεχών στο χώρο της επικοινωνίας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑTο πιο νεανικό πολυσυνέδριο επιχειρηματικότητας επιστρέφει πιο καινοτόμο από ποτέ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣκοπός η προώθηση του σύγχρονου δημιουργικού Ελληνικού Κοσμήματος στην Ελλάδα αλλά και διεθνώς
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤη σημαντική παράδοση που έχει κτίσει στην εκπαίδευση των διαμεσολαβούντων συνεχίζει η INTERAMERICAN
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤις εντυπώσεις κατάφερε να κλέψει για μια ακόμα χρονιά το «ιστορικό» πλέον Συμπόσιο Ανθρώπινου Δυναμικού της KPMG
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο Ινστιτούτο Πωλήσεων Ελλάδος πρόσφερε τα έσοδα της εκδήλωσης στον Σύλλογο Γονέων, Κηδεμόνων και Φίλων Ατόμων με Αναπηρία Περιφέρειας Δυτικής Μακεδονίας και στην Κιβωτό του Κόσμου
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΘα πραγματοποιηθεί στο πλαίσιο του έργου e-Business Pages του προγράμματος Interreg BalkanMed
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΚαθώς η παροχή δανείων έως 25.000 ευρώ βρίσκεται στην τελική ευθεία, το σχέδιο νόμου που τέθηκε σε διαβούλευση ασχολείται και με την διαφήμιση αυτών των προϊόντων.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory