ABB: Nέο brand positioning και σλόγκαν ‘Engineered to Outrun’
Το νέο brand positioning και το σλόγκαν εκφράζουν όλα όσα θέλει η ABB να μείνουν χαραγμένα στους πελάτες της
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο νέο brand positioning και το σλόγκαν εκφράζουν όλα όσα θέλει η ABB να μείνουν χαραγμένα στους πελάτες της
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH Unlimited Creativity υπογράφει ένα από τα πιο ηχηρά και πολυεπίπεδα rebranding των τελευταίων ετών για την AKTOR Όμιλος Εταιρειών.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ4.600 θέσεις εργασίας, 390 συνεργάτες- επιχειρηματίες, 1 όραμα βιωσιμότητας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο Kaizen Foundation ενισχύει τη δέσμευσή του να αποτελεί μια θετική δύναμη για τη δημιουργία μιας βιώσιμης κοινωνίας με οφέλη για όλους.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑντισυµβατική και χειµαρρώδης, η Κατερίνα Σάββα, σε µια µακρά και εφ' όλης της ύλης συζήτηση µε τον εκδότη της Direction, Bαγγέλη Παπαλιό, και τον αρχισυντάκτη, ∆ηµήτρη Τσουκαλά.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ ελληνική εταιρεία αναδείχθηκε ως ένα από 100 καλύτερα εργασιακά περιβάλλοντα στην Ευρώπη για τρίτη φορά.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟργανώνεται από την Public Affairs and Networks.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΝέα εποχή ανάπτυξης και επενδυτικό σχέδιο 2 δισ. ευρώ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΒελτιωμένη εμπειρία Checkout με ένα μόνο κλικ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠροσφέροντας προηγμένη τεχνολογία native διαφήμισης σε διαφημιζόμενους και εκδότες.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ εταιρεία έχει εξελιχθεί σε έναν από τους πλέον έμπιστους και μακροβιότερους συνεργάτες στον τομέα των δημοσίων σχέσεων και επικοινωνίας στη χώρα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑO Βάνιας Απέργης µιλά στο adbusiness για το δηµιούργηµά του, τη yellowgroove, τη φιλοσοφία της, τις υπηρεσίες που προσφέρει, τις συνεργασίες της και όλα εκείνα που την κάνουν να ξεχωρίζει. Αναφέρεται στα σχέδια της εταιρείας για τη συνέχεια αλλά και στην αξία του ήχου ως βασικού παράγοντα συναισθηµατικής σύνδεσης και ταυτότητας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory