
Όμιλος G.P.A: Ο Κωνσταντίνος Παπαζαφειρόπουλος νέος Chief Operating Officer
Ένταξη στη διοικητική ομάδα του Ομίλου
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΈνταξη στη διοικητική ομάδα του Ομίλου
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑνανέωση της συνεργασίας της Νεκταρίας Κοκκινάκη με τις Μινωικές Γραμμές
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Mara Panajia είναι η νέα Γενική Διευθύντρια
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕμβαθύνοντας στη διαδικασία του μετασχηματισμού στο ελληνικό επιχειρείν
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓια την αποτελεσµατική διαχείριση δοµηµένων και µετρήσιµων εκστρατειών µίλησε αποκλειστικά στο adbusiness ο Paul Shotton, Co-founder Advocacy Academy & Academy Strategy.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΘα επικεντρωθεί στη στρατηγική ανάπτυξη της εταιρείας και την προσέλκυση νέων πελατών
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε στόχο την ανάπτυξη και εφαρμογή εμπορικών και retail media στρατηγικών στις βασικές αγορές της Κεντρικής και Ανατολικής Ευρώπης
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣε μια περίοδο σημαντικών επενδύσεων και τεχνολογικής αναβάθμισης, με στόχο την περαιτέρω ενίσχυση της SKAG στην ελληνική και διεθνή αγορά.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑCEO με περιφερειακή ευθύνη στον τομέα της Αφρικής
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ συνολική επένδυση για την εγκατάσταση και λειτουργία της μηχανής ανέρχεται σε 1,2 εκ. €, επιβεβαιώνοντας τη δέσμευση της SKAG για συνεχή ανάπτυξη και τεχνολογική υπεροχή.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕνίσχυση της ομάδας του instacar
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΘα είναι υπεύθυνη για τον σχεδιασμό και την υλοποίηση της στρατηγικής επικοινωνίας για την Ολυμπιακή Ζυθοποιία
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory