ΕΙΜ: Τhe New Brand Experience

Την Τρίτη 26 Μαΐου στις 17:00 το ΕΙΜ (Ελληνικό Ινστιτούτο Μάρκετινγκ) της ΕΕΔΕ διοργανώνει μια ακόμη διαδικτυακή συζήτηση με βασικό θέμα αυτή την φορά τα ευρήματα της έρευνας που έχει διεξάγει η Truberries για το νέο life journey και το επόμενο Brand Experience.
Πως έχουν αλλάξει οι άνθρωποι, ποιο είναι το νέο life journey και οι νέες προσδοκίες; Πως μπορούν τα brands να είναι relevant στη ζωή των καταναλωτών στη μετά covid εποχή; Ποιο είναι το νέο Brand Experience;
Θέμα: The New Brand Experience
Πότε: Τρίτη 26/5 στις 17:00
Πού: Live στη σελίδα Facebook του ΕΙΜ
Ποιοι: Σόφη Πρωτονοταρίου, Chief Executive Officer, Truberries, Μαρίλια Τόμπρα, Head of Regional Marketing INTERSPORT Athletics S.A., Αριστοτέλης Τρυφωνόπουλος, Managing Director, REASON TO BELIEVE και μέλος της Δ.Ε. του ΕΙΜ.
Συντονίζει: Κατερίνα Νικολάου, Γ.Γ. ΕΙΜ, Business Consultant & Executive Coach
Πως έχουν αλλάξει οι άνθρωποι, ποιο είναι το νέο life journey και οι νέες προσδοκίες; Πως μπορούν τα brands να είναι relevant στη ζωή των καταναλωτών στη μετά covid εποχή; Ποιο είναι το νέο Brand Experience;
Θέμα: The New Brand Experience
Πότε: Τρίτη 26/5 στις 17:00
Πού: Live στη σελίδα Facebook του ΕΙΜ
Ποιοι: Σόφη Πρωτονοταρίου, Chief Executive Officer, Truberries, Μαρίλια Τόμπρα, Head of Regional Marketing INTERSPORT Athletics S.A., Αριστοτέλης Τρυφωνόπουλος, Managing Director, REASON TO BELIEVE και μέλος της Δ.Ε. του ΕΙΜ.
Συντονίζει: Κατερίνα Νικολάου, Γ.Γ. ΕΙΜ, Business Consultant & Executive Coach
Συντονιστείτε στη σελίδα για να δείτε Live τη συζήτηση.