
Box: Διπλασιάζει τις δωρεές για «Το Χαμόγελο του Παιδιού»
Από τις 10 Δεκεμβρίου μέχρι και τις 6 Ιανουαρίου του 2022
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑπό τις 10 Δεκεμβρίου μέχρι και τις 6 Ιανουαρίου του 2022
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Αθηναϊκή Ζυθοποιία, στο πλαίσιο του Προγράμματος Συμβολαιακής Καλλιέργειας Κριθαριού, πραγματοποίησε μελέτη Εκτίμησης Κοινωνικής Απόδοσης Επένδυσης (Social Return On Investment -SROI), αναδεικνύοντας τα οφέλη της συγκεκριμένης πρωτοβουλίας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Rakuten Viber, κορυφαία εταιρεία παγκοσμίως στην επικοινωνία μέσω μηνυμάτων και φωνής και νούμερο ένα πλατφόρμα στην Ελλάδα για εύκολη και ασφαλή επικοινωνία, συνεργάζεται με το Χαμόγελο Του Παιδιού και τον Enneas και παρουσιάζουν ένα καινοτόμο chatbot που έχει σκοπό να βοηθήσει τους χρήστες που βρίσκονται σε ανάγκη.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο μήκους 18 μέτρων εμβληματικό φορτηγό της Coca-Cola, φθάνει στον τελικό του προορισμό, την Αθήνα, στις 13 Δεκεμβρίου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH Asterias Creative Design, στο πνεύμα της προσφοράς και της αγάπης, και φέτος, προχώρησε σε δωρεά στο Ίδρυμα Θεοτόκος.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣυνάντηση είχαν σήμερα στο Δημαρχείο, ο Υπουργός Τουρισμού Βασίλης Κικίλιας και ο Δήμαρχος Αθηναίων, Κώστας Μπακογιάννης για την προώθηση του συνεδριακού τουρισμού στη χώρα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Nova υλοποίησε δύο βιοκλιματικά «πάρκα τσέπης» στις γειτονιές της Αθήνας, και πιο συγκεκριμένα στον Άγιο Αρτέμιο, γνωστό και ως Γούβα, και στα Άνω Πατήσια.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΦέτος τα Χριστούγεννα, η Coca-Cola παρουσιάζει τη νέα της χριστουγεννιάτικη καμπάνια «Η Αληθινή Μαγεία των Χριστουγέννων», και στο πλαίσιο αυτό η χώρα μας υποδέχεται το εμβληματικό φορτηγό της Coca-Cola!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤις χριστουγεννιάτικές τους αγορές μέσα από το ηλεκτρονικό κατάστημα του Οργανισμού «Το Χαμόγελο του Παιδιού» και τα bazaar που διεξάγονται πανελλαδικά, θα έχουν τη δυνατότητα να πραγματοποιήσουν και φέτος τα Χριστούγεννα ιδιώτες και εταιρίες, στηρίζοντας παράλληλα τις δράσεις του.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο πρόγραμμα «Καθαρό Αιγαίο» υλοποιήθηκε στο νησί της Αστυπάλαιας, με πρωτοβουλία της εταιρείας ΜΕΓΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΑΤΟΜΙΚΗΣ ΥΓΙΕΙΝΗΣ και πολύτιμους συνεργάτες τα καταστήματα My market και τον περιβαλλοντικό οργανισμό ΕΝΑΛΕΙΑ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤην Τρίτη 9 Νοεμβρίου «Το Χαμόγελο του Παιδιού» γιόρτασε τα 25 Χρόνια Προσφοράς δίπλα σε κάθε παιδί και οικογένεια στο Μέγαρο Μουσικής παρουσία της Α.Ε. Προέδρου της Δημοκρατίας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ ΟΠΑΠ, ο μεγαλύτερος υποστηρικτής του ελληνικού αθλητισμού διαχρονικά, και η Ελληνική Ποδοσφαιρική Ομοσπονδία (ΕΠΟ) ανακοινώνουν τη συνέχιση της χορηγικής συνεργασίας τους για την περίοδο 2021-2022.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory