
ΙΕΛΚΑ: Σε έντυπα και τηλεόραση αναζητούν προσφορές οι καταναλωτές
Σε έντυπα, διαφημιστικά φυλλάδια και τηλεόραση αναζητούν τις προσφορές των σούπερ μάρκετ οι καταναλωτές, όπως αναφέρει η έρευνα του ΙΕΛΚΑ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣε έντυπα, διαφημιστικά φυλλάδια και τηλεόραση αναζητούν τις προσφορές των σούπερ μάρκετ οι καταναλωτές, όπως αναφέρει η έρευνα του ΙΕΛΚΑ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΔιαδικτυακή παρουσίαση στους μαθητές του νησιού της Ανάφης στην επετειακή έκθεση «1821 Πριν και Μετά», διοργάνωσαν η WIND Ελλάς και το Μουσείο Μπενάκη με αφορμή την 25η Μαρτίου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα της Γυναίκας που αφιερώνεται ολόκληρο τον μήνα, τα Ηνωμένα Έθνη, με το μήνυμα #BreaktheBias, μας καλούν να «σπάσουμε» τα στερεότυπα και τις προκαταλήψεις.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ ρόλος του μετασχηματισμού στις επιχειρήσεις, οι λόγοι αποτυχίας του, καθώς και οι προϋποθέσεις επιτυχίας του βρέθηκαν στο επίκεντρο της διαδικτυακής εκδήλωσης του Κέντρου Αριστείας ΣΕΒ στη Δημιουργική Ηγεσία, με κεντρικό ομιλητή τον Δρα Ανδρέα Αθανασόπουλο, Αναπληρωτή Διευθύνοντα Σύμβουλο, Group Chief Transformation Officer, Digital & Retail, Eurobank Holdings.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε μια νέα συναρπαστική δράση, το Impact Hub Athens συνεχίζει να υποστηρίζει και να προωθεί την κοινωνική και περιβαλλοντική δικαιοσύνη στο πλαίσιο του παγκόσμιου κινήματος #PaintTheChange.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓια τον εορτασμό του Αγίου Βαλεντίνου, η Έρευνα YouGov Profiles από τις Focus Bari | YouGov αποτυπώνει τις σύγχρονες απόψεις των Ελλήνων για τον Έρωτα και τον Γάμο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓια 5η συνεχόμενη χρονιά, η L’Oréal αναγνωρίστηκε από το Δείκτη Ισότητας των Φύλων του Bloomberg 2022 για τη δημιουργία ενός επιτυχημένου περιβάλλοντος εργασίας με στόχο την ισότητα και τη συμπερίληψη.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣε τροχιά δυναμικής ανάπτυξης έχει μπει η εισηγμένη στο Χρηματιστήριο Αθηνών εταιρία ακινήτων, Premia Properties του ελληνοσουηδού επιχειρηματία Ηλία Γεωργιάδη.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤην 1η Eνιαία Έκθεση Βιώσιμης Ανάπτυξης έδωσε στη δημοσιότητα η Παπαστράτος που είναι ταυτόχρονα και η 1η που κυκλοφορεί μεταξύ των αγορών της Philip Morris International.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑπό την έναρξη της σχολικής χρονιάς οι κοινωνικοί λειτουργοί και ψυχολόγοι της Εθνικής Τηλεφωνικής Γραμμής για τα Παιδιά SOS 1056 κλήθηκαν να διαχειριστούν περίπου 2 υποθέσεις ενδοσχολικής βίας και εκφοβισμού την ημέρα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ ΡΑΔΙΟΜΑΡΑΘΩΝΙΟΣ του ΡΥΘΜΟΥ 94.9 ξεκινά στις 15 Δεκεμβρίου στις 20.30 ακριβώς για 5η συνεχόμενη χρονιά.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ The Walt Disney Company συνεχίζει να εμπνέει μέσα από πράξεις καλοσύνης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory