
Tesco: Χριστουγεννιάτικη καμπάνια στα μέσα Ιουλίου λόγω…πληθωρισμού
Στην καρδιά του καλοκαιριού, η Tesco, ο γίγαντας του λιανεμπορίου, δημιούργησε μια χριστουγεννιάτικη καμπάνια δημιουργώντας σε πολλούς απορίες..
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτην καρδιά του καλοκαιριού, η Tesco, ο γίγαντας του λιανεμπορίου, δημιούργησε μια χριστουγεννιάτικη καμπάνια δημιουργώντας σε πολλούς απορίες..
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ GLTY (γκίλτι) είναι ένα brand χωρίς κανόνες, χωρίς υπερβολές, χωρίς ενοχές. Αγαπά την απλότητα, τόσο στον τρόπο ζωής όσο και στον σχεδιασμό και θεωρεί ότι είναι μονόδρομος για ένα πιο βιώσιμο μέλλον.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜία πολύ διαφορετική έκθεση φωτογραφίας διοργανώθηκε από το Dove στον εκθεσιακό χώρο του μετρό Συντάγματος στις 1, 2 και 3 Ιουλίου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε μία εντυπωσιακή εκδήλωση την Παρασκευή 6 Μαΐου, στο Golden Hall στο Μαρούσι, η Mercedes-Benz Ελλάς έκοψε την κορδέλα των εγκαινίων της Έκθεσης “PAST TO THE FUTURE”.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Adwoa, ηθοποιός, ακτιβίστρια ψυχικής υγείας και μοντέλο αποτελεί ένα από τα πιο αναγνωρίσιμα πρόσωπα και μία από τις πιο θαρραλέες φωνές της γενιάς της.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜεγάλο είναι το οικονομικό πρόβλημα που αντιμετωπίζουν οι Έλληνες λόγω της ακρίβειας των ημερών μας, σύμφωνα με τα στοιχεία της έρευνας της Focus Bari |YouGov που κατέγραψε τις απόψεις 1000 ατόμων πανελλαδικά κατά τη περίοδο 5-12 Απριλίου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑTo ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΜΠΟΡΟΥΜΕ μαζί με την Περιφέρεια Αττικής και Δήμους της Αττικής, συγκεντρώνουν ανθρωπιστική βοήθεια για τον Ουκρανικό λαό, αλλά και για τους πρόσφυγες που καθημερινά έρχονται στην Ελλάδα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑApple, Samsung και Huawei είναι τα τρία εμπορικά σήματα με τη μεγαλύτερη αξία παγκοσμίως στον κλάδο των ηλεκτρονικών προϊόντων.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ bwin, πιστή στο όραμά της, συνεχίζει να προσφέρει μια αγκαλιά σε όλους όσους τη χρειάζονται και να βρίσκεται δίπλα σε μοναχικούς συνανθρώπους μας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤις συνήθειες των Ελλήνων, αλλά και τις αντιλήψεις τους για την οικονομία, τις εργασιακές σχέσεις και το κράτος αποτυπώνει το δεύτερο μέρος της έρευνας του ινστιτούτου ΔιαΝΕΟσις με τίτλο: «Τι Πιστεύουν οι Έλληνες».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΚάθε παιδί γεννιέται με το ίδιο αναφαίρετο δικαίωμα σε μια υγιή, ασφαλή παιδική ηλικία, όμως ο φαύλος κύκλος του πολέμου, οδηγεί σε παραβιάσεις των ανθρωπίνων δικαιωμάτων.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤον βαθμό κατά τον οποίο έχουν αλλάξει οι απόψεις των Ελλήνων, "έπειτα από τρία μνημόνια, μία πανδημία και έναν πόλεμο στην Ευρώπη" όπως αναφέρουν οι ερευνητές, αποτυπώνει έρευνα του ινστιτούτου διαΝΕΟσις.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory