
Η Think Plus για το Jagermeister
Ξεχωριστή ενέργεια στα πλαίσια συμμετοχής του Jagermeister στο Athens Tattoo Convention 2016.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΞεχωριστή ενέργεια στα πλαίσια συμμετοχής του Jagermeister στο Athens Tattoo Convention 2016.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ ΔΕΛΤΑ, στο πλαίσιο της συμπλήρωσης 30 χρόνων παρουσίας του MILKO στην ελληνική αγορά, συνεργάζεται με την Ελληνική Ομοσπονδία Καλαθοσφαίρισης (Ε.Ο.Κ.) για τη διοργάνωση του «MILKO ΤΟΥΡΝΟΥΑ 3Χ3» σε 30 περιοχές σε όλη την Ελλάδα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟι 25 τυχεροί,είχαν τη δυνατότητα μέσω του διαγωνισμού του PlayStation στο Facebook να απολαύσουν μια μοναδική εμπειρία θέασης του ημιτελικού UEFA Champions League στο “H Club” της Heineken
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Κλινική ΡΕΑ, με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα της Μητέρας, προσφέρει σε μια τυχερή νικήτρια ένα μοναδικό wall-painting παιδικού δωματίου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH Heineken, χορηγός του UEFA Champions League, μεταμόρφωσε το Piraeus 117 Academy «Η Club», σε ένα ποδοσφαιρικό pop up club.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜια μέρα αποκλειστικά για TENA ladies έγινε πραγματικότητα από την Frank&Fame
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτο Tailor Made στην Πλ. Αγίας Ειρήνης, το Pig Out στην Κηφισιά και το Dodos στην Αγία Παρασκευή
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓια δεύτερη συνεχή χρονιά, το NGC συμμετείχε ως στρατηγικός συνεργάτης στο Athens Science Festival, στην Τεχνόπολη του Δήμου Αθηναίων.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ“Bραδιές Uefa Champions League” σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη με γεύση Heineken και την υπογραφή της Frank & Fame.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤη σύμβαση ανταποδοτικής χορηγίας προς τη Superleague για τις δυο επόμενες περιόδους, υπέγραψαν την Τετάρτη ο ΟΠΑΠ και ο ποδοσφαιρικός συνεταιρισμός.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤην εφαρμογή του συστήματος MONEY BACK στο χώρο των ασφαλίσεων προωθεί η «Βαβυλουσάκης & Συνεργάτες Μεσίτες Ασφαλίσεων».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠροωθητικές ενέργειες για το COSMOTE 4G και τις υψηλές ταχύτητες που προσφέρει στους πελάτες, σχεδίασε και υλοποίησε η OgilvyAction.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory