
Σύμβολο πολιτισμού το παγκάκι YoYo!
Το παγκάκι YoYo, που αποτελεί βασικό έκθεμα της έκθεσης \"etsi για το περιβάλλον\" και μετρά 4 διεθνείς διακρίσεις, παρουσιάζεται σε καινοτόμο χώρο στη Θεσσαλονίκη.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο παγκάκι YoYo, που αποτελεί βασικό έκθεμα της έκθεσης \"etsi για το περιβάλλον\" και μετρά 4 διεθνείς διακρίσεις, παρουσιάζεται σε καινοτόμο χώρο στη Θεσσαλονίκη.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜια ακόμη διεθνή διάκριση απέσπασε η Red Design Consultants, καθώς το λογότυπό της για την έκθεση *etsi για την Ελλάδα! θα περιλαμβάνεται σαν νικητής στην έκδοση LogoLounge.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΈνα χρόνο λειτουργίας συμπλήρωσε τον φετινό Σεπτέμβριο το portal www.design-district.gr, το οποίο παρέχει καθημερινή ενημέρωση σχετικά με το design, την τέχνη και τη διακόσμηση.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣημαντική διεθνή διάκριση κατέκτησε η Beetroot, καθώς ανακηρύχθηκε Red Dot Design Agency of the year 2011, παίρνοντας τη σκυτάλη από τη BBDO.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτην Αθήνα θα βρεθούν την 1η Οκτωβρίου σημαντικά ονόματα του ελληνικού και διεθνούς web design, στη διάρκεια της ημερίδας Digitized που θα πραγματοποιηθεί στις εγκαταστάσεις του ΑΚΤΟ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτη Stirixis ανατέθηκε ο επανασχεδιασμός των καταστημάτων του brand Dunlopillo, των νέων συσκευασιών των προϊόντων, καθώς και το σύνολο της έντυπης επικοινωνίας του με το κοινό.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ S&Team ανέλαβε το σχεδιασμό του νέου λογοτύπου του καφέ Dimello.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Sarantis ανέθεσε στη Milk Branding Professionals το branding της νέας προηγμένης καλλυντικής σειράς Bioten, που λανσαρίστηκε πρόσφατα σε super market και καταστήματα καλλυντικών.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Milk Branding Professionals ανέλαβε το branding του νέου προϊόντος MaiΤai της Scholl, που επιτρέπει τη χρήση στη θάλασσα και τα θαλάσσια σπορ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Beiersdorf Hellas ανέθεσε στη Milk Branding Professionals την ανάπτυξη συστήματος υποστηρικτικών εξωτερικών συσκευασιών για τη νέα σειρά καλλυντικών ευρείας διανομής Νivea Pure & Natural.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Red Design Consultants, σε συνεργασία με την εταιρεία REDS, δημιούργησε την ταυτότητα και τη στρατηγική επικοινωνία της ταυτότητας του νέου εμπορικού πάρκου Smart Park.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ CB’a, στο πλαίσιο της συνεργασίας της με την Αλλατίνη, ανέλαβε το rebranding και τη δημιουργία μίας ενιαίας ταυτότητας για τα προϊόντα που έχουν βασικό συστατικό το αλεύρι.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory