Νέα εικόνα και συσκευασίες για το brand Pescanova
Η Pescanova Hellas παρουσιάζει τις νέες συσκευασίες για τα Φυσικά της Αλιεύματα, σηματοδοτώντας μια φρέσκια και σύγχρονη προσέγγιση στο brand.
Τη στρατηγική και δημιουργική κατεύθυνση του έργου ανέλαβε η Κατερίνα Λίγκα, Creative/Art Director της All Tricks Pony, ενώ η ομάδα της Pescanova Hellas υλοποίησε το project με στόχο την ανανέωση της ταυτότητας του brand και την καλύτερη ανταπόκριση στις ανάγκες των καταναλωτών.
Η νέα οπτική ταυτότητα βασίζεται σε μια εκτεταμένη έρευνα αγοράς, που πραγματοποιήθηκε από τις Digital Bites και Ierax Analytix. Οι νέες συσκευασίες είναι οι πρώτες στην κατηγορία που δοκιμάστηκαν από πραγματικούς καταναλωτές σε περιβάλλον εικονικής πραγματικότητας, μέσω του καινοτόμου εργαλείου Market Scout, το οποίο αναπτύχθηκε από τη συνεργασία των δύο εταιρειών.
Οι καταναλωτές περιηγήθηκαν σε εικονικά σούπερ μάρκετ, εξερεύνησαν τους διαδρόμους και επέλεξαν τις συσκευασίες που τους κέντρισαν περισσότερο το ενδιαφέρον. Παράλληλα, αναλύθηκαν όχι μόνο ποσοτικά και ποιοτικά δεδομένα, αλλά και υποσυνείδητες αντιδράσεις όπως η εφίδρωση και οι καρδιακοί παλμοί, παρέχοντας πολύτιμες πληροφορίες για τις προτιμήσεις τους.
Με δέσμευση στη συνεχή έρευνα και ανάπτυξη, η Pescanova Hellas συνεχίζει να επενδύει στην ποιότητα και την καινοτομία, διασφαλίζοντας ότι τα προϊόντα της ανταποκρίνονται στις προσδοκίες των καταναλωτών.
«Η ανανεωμένη εμφάνιση των προϊόντων μας είναι ήδη διαθέσιμη στα σημεία πώλησης, προσφέροντας μια φρέσκια, σύγχρονη αισθητική που αντικατοπτρίζει την ποιότητα και την καινοτομία της Pescanova.
Με τη νέα μας εικόνα, φέρνουμε τους καταναλωτές ακόμα πιο κοντά μας, ενώ μέσα από τις γευστικές μας προτάσεις τους εμπνέουμε να ανακαλύψουν νέους τρόπους απόλαυσης των ψαριών και των θαλασσινών.
Είχαμε τη χαρά να συνεργαστούμε με κορυφαίους επαγγελματίες του χώρου, σε ένα μεγάλο δημιουργικό εγχείρημα, που ενσωμάτωσε το όραμά μας για το brand και αποτυπώνει την αγάπη μας για τη θάλασσα και τα προϊόντα της.» αναφέρει σχετικά η εταιρεία.