Η Red Design για το Ίδρυμα Μιχάλης Κακογιάννης
Η νέα ταυτότητα του ιδρύματος Μιχάλης Κακογιάννης είναι δυνατή, σύγχρονη, με κοφτερή ματιά και έντονο χαρακτήρα.
Τα τρία γράμματα M, F, C χρησιμοποιούν τυπογραφικά στοιχεία από τις αφίσες και τους τίτλους των ταινιών του ιδρυτή και σκηνοθέτη Μιχάλη Κακογιάννη, δημιουργώντας μία πλατφόρμα για το ίδρυμα αντίστοιχη με τον χαρακτήρα του: αντισυμβατική, ελεύθερη, πειραματική και διεθνή.
Η βασική χρωματική παλέττα, άσπρο και μαύρο, θυμίζει το “πανί” του σινεμά, ενώ η συμπληρωματική χρωματική παλέτα δίνει ένα σύγχρονο χαρακτήρα.
Η σχεδιαστική ομάδα της Red Design Consultants, εμπλουτισμένη από τα νέα ταλέντα Danae Io και Rebecca Glyn Blanco, με πάθος απέδωσε ένα τόσο μεγαλόπνοο έργο.
Τα τρία γράμματα M, F, C χρησιμοποιούν τυπογραφικά στοιχεία από τις αφίσες και τους τίτλους των ταινιών του ιδρυτή και σκηνοθέτη Μιχάλη Κακογιάννη, δημιουργώντας μία πλατφόρμα για το ίδρυμα αντίστοιχη με τον χαρακτήρα του: αντισυμβατική, ελεύθερη, πειραματική και διεθνή.
Η βασική χρωματική παλέττα, άσπρο και μαύρο, θυμίζει το “πανί” του σινεμά, ενώ η συμπληρωματική χρωματική παλέτα δίνει ένα σύγχρονο χαρακτήρα.
Η σχεδιαστική ομάδα της Red Design Consultants, εμπλουτισμένη από τα νέα ταλέντα Danae Io και Rebecca Glyn Blanco, με πάθος απέδωσε ένα τόσο μεγαλόπνοο έργο.