Food For Thought: Παρουσιάζει το branding για το νέο PaperTray της INOVA
![Food For Thought: Παρουσιάζει το branding για το νέο PaperTray της INOVA](https://www.advertising.gr/uploads/images/113765/food-for-thought-parousiazei-to-branding-gia-to-neo-papertray-tis-inova-medet.jpg?lm=bf11b2e8c349d4996a764e6d7e930340)
H Food For Thought δημιούργησε το branding για τις PaperTray, τις νέες επαναστατικές, απολύτως ανακυκλώσιμες συσκευασίες μίας χρήσης για φρέσκα και κατεψυγμένα τρόφιμα που παράγει στην Ελλάδα η κορυφαία εταιρεία συσκευασιών τροφίμων INOVA.
H Food For Thought, μελέτησε όλο το υλικό σε βάθος και αποτύπωσε τα πολλαπλά οφέλη των PaperTray, τόσο δίνοντας στο προϊόν ένα εύληπτο όνομα και σχεδιάζοντας το λογότυπό του, όσο και στο σύνολο του επικοινωνιακού υλικού που απαιτήθηκε. Η ταυτότητα των PaperTray τόσο μέσα από τους οπτικούς κώδικες στο εικαστικό, όσο και μέσω των επεξηγηματικών κειμένων που το συνοδεύουν, αποτυπώνει τις αξίες της ανακύκλωσης, της κυκλικής οικονομίας και τη συνεισφορά της INOVA στην προστασία του πλανήτη, προσφέροντας καινοτόμες και βιώσιμες επιλογές στην καθημερινότητα των καταναλωτών.
Οι συσκευασίες PaperTray παρουσιάστηκαν στο περίπτερό της INOVA στην έκθεση FOOD TECH 2021, το οποίο επίσης σχεδίασε η Food For Thought, ως αποκλειστική συνεργάτης της εταιρικής και προϊοντικής εικόνας της εταιρείας.
H Food For Thought, μελέτησε όλο το υλικό σε βάθος και αποτύπωσε τα πολλαπλά οφέλη των PaperTray, τόσο δίνοντας στο προϊόν ένα εύληπτο όνομα και σχεδιάζοντας το λογότυπό του, όσο και στο σύνολο του επικοινωνιακού υλικού που απαιτήθηκε. Η ταυτότητα των PaperTray τόσο μέσα από τους οπτικούς κώδικες στο εικαστικό, όσο και μέσω των επεξηγηματικών κειμένων που το συνοδεύουν, αποτυπώνει τις αξίες της ανακύκλωσης, της κυκλικής οικονομίας και τη συνεισφορά της INOVA στην προστασία του πλανήτη, προσφέροντας καινοτόμες και βιώσιμες επιλογές στην καθημερινότητα των καταναλωτών.
Οι συσκευασίες PaperTray παρουσιάστηκαν στο περίπτερό της INOVA στην έκθεση FOOD TECH 2021, το οποίο επίσης σχεδίασε η Food For Thought, ως αποκλειστική συνεργάτης της εταιρικής και προϊοντικής εικόνας της εταιρείας.