Addictad: Υπογράφει το relaunching των αντιηλιακών προϊόντων της Medisei
![Addictad: Υπογράφει το relaunching των αντιηλιακών προϊόντων της Medisei](https://www.advertising.gr/uploads/images/115663/addictad-ypografei-to-relaunching-ton-antiiliakon-proionton-tis-medisei-medet.jpg?lm=71d7c6e215c84c9464168228a34060e1)
Για το relaunching των αντιηλιακών προϊόντων της Medisei, Panthenol Extra
Sun Care, η Addictad Advertising σχεδίασε τις νέες συσκευασίες με minimal
αισθητική και luxury απλότητα.
Με την ίδια προσέγγιση, αποτυπώνοντας τον απόλυτο μινιμαλισμό του ελληνικού καλοκαιριού, δημιούργησε και το νέο τηλεοπτικό σποτ, το οποίο αναδεικνύει τέλεια τη δύναμη των νέων packs στην οθόνη. Καθαρές εικόνες, αφαιρετικά πλάνα και packshot με φόντο το απόλυτο λευκό που ενισχύει τη luxury chic ομορφιά των packs.
Η δύναμη που προσδίδουν οι φυσικοί ήχοι χωρίς μουσική, υπογραμμίζει ακόμη περισσότερο τη σημασία των λέξεων και του speakage, αλλά και τη δύναμη των προϊόντων Panthenol Extra. To τηλεοπτικό σποτ σε full version 28’’, αλλά και cut version 18’’ μας ταξιδεύει ακριβώς εκεί που θέλουμε να είμαστε: στην καρδιά του ελληνικού καλοκαιριού, αλλά και στην αγκαλιά των κυμάτων – που αναδεικνύονται με γραμμική απεικόνιση στην οθόνη, προσομοιώνοντας τα κύματα των συσκευασιών.
Διάφανη και έγχρωμη αντιηλιακή προστασία, αλλά και mist για αόρατη κάλυψη, είναι τα 3 προϊόντα, που με τη δύναμη της πανθενόλης, δραστικούς αντιγηραντικούς παράγοντες και βιταμίνη Ε, δημιουργούν ένα μοναδικό φίλτρο προστασίας στην επιδερμίδα, επιτρέποντάς μας να απολαύσουμε το καλοκαίρι που περιμέναμε, αλλά και τον ήλιο που αγαπάμε.
Minimal luxury. Λευκό. Ήχοι. Καθαρότητα. Κύματα. Μια έμπνευση από Ελλάδα για τη νέα δημιουργική ιδέα της Addictad Advertising.
Με την ίδια προσέγγιση, αποτυπώνοντας τον απόλυτο μινιμαλισμό του ελληνικού καλοκαιριού, δημιούργησε και το νέο τηλεοπτικό σποτ, το οποίο αναδεικνύει τέλεια τη δύναμη των νέων packs στην οθόνη. Καθαρές εικόνες, αφαιρετικά πλάνα και packshot με φόντο το απόλυτο λευκό που ενισχύει τη luxury chic ομορφιά των packs.
Η δύναμη που προσδίδουν οι φυσικοί ήχοι χωρίς μουσική, υπογραμμίζει ακόμη περισσότερο τη σημασία των λέξεων και του speakage, αλλά και τη δύναμη των προϊόντων Panthenol Extra. To τηλεοπτικό σποτ σε full version 28’’, αλλά και cut version 18’’ μας ταξιδεύει ακριβώς εκεί που θέλουμε να είμαστε: στην καρδιά του ελληνικού καλοκαιριού, αλλά και στην αγκαλιά των κυμάτων – που αναδεικνύονται με γραμμική απεικόνιση στην οθόνη, προσομοιώνοντας τα κύματα των συσκευασιών.
Διάφανη και έγχρωμη αντιηλιακή προστασία, αλλά και mist για αόρατη κάλυψη, είναι τα 3 προϊόντα, που με τη δύναμη της πανθενόλης, δραστικούς αντιγηραντικούς παράγοντες και βιταμίνη Ε, δημιουργούν ένα μοναδικό φίλτρο προστασίας στην επιδερμίδα, επιτρέποντάς μας να απολαύσουμε το καλοκαίρι που περιμέναμε, αλλά και τον ήλιο που αγαπάμε.
Minimal luxury. Λευκό. Ήχοι. Καθαρότητα. Κύματα. Μια έμπνευση από Ελλάδα για τη νέα δημιουργική ιδέα της Addictad Advertising.