To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Brandexcel: Νέα εταιρική ταυτότητα για τη VCI

Brandexcel: Νέα εταιρική ταυτότητα για τη VCI
Brandexcel: Νέα εταιρική ταυτότητα για τη VCI

Η νέα ταυτότητα παρουσιάστηκε σε press conference που οργάνωσε η εταιρεία VCI στις 16 Ιουνίου.

Το ζητούμενο ήταν να δημιουργηθεί μια μοντέρνα και δυναμική εταιρική ταυτότητα. Επιλέχθηκε το όνομα Motivian με σαφείς αναφορές στις λέξεις motive και motivation. Στο ιδιαίτερα minimal λογότυπο, τα γράμματα «V» και «Α» υιοθετούν το σχήμα του βέλους που ανάλογα με την κατεύθυνση δείχνουν τη συμβολή των λύσεων που προσφέρει η Motivian στη βελτιστοποίηση των στόχων των πελατών της με το χαμηλότερο δυνατόν κόστος. Ενώ οι δημοσιογράφοι σχολίασαν επίσης, πως «συμβολίζουν και την ευελιξία και προσαρμοστικότητα της εταιρείας».

Τα χρώματα του λογοτύπου, το μαύρο και το πράσινο,  επικαλούνται την τεχνολογία και την ελπίδα. Το μαύρο επικοινωνεί με απλό, δυναμικό και σαφή τρόπο την διείσδυση στον κόσμο της τεχνολογίας. Το πράσινο δίνει το μήνυμα της αισιοδοξίας και της προσεκτικής φροντίδας προς τους πελάτες, τον κόσμο που μας περιβάλλει και τους εργαζόμενους.

Για τη συνεργασία της Brandexcel με τη VCI, ο Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας Γιώργος Καραντώνης είπε: «Η αλλαγή του ονόματος εκκρεμούσε εδώ και αρκετό καιρό. Είχαμε αφιερώσει αρκετούς πόρους και προσπάθεια εσωτερικά, αλλά παραμέναμε πάντα αναποφάσιστοι και διστακτικοί στην τελική επιλογή. Η Brandexcel μας καθοδήγησε με ασφάλεια και επαγγελματισμό μέσα από μια δομημένη διαδικασία με σφικτό χρονοδιάγραμμα να καθορίσουμε τα χαρακτηριστικά του νέου ονόματος και να το επιλέξουμε μέσα από σειρά αξιόλογων εναλλακτικών προτάσεων. Ο σχεδιασμός του λογοτύπου ήρθε να δώσει ζωή και χρώμα στο λογότυπο που είχαμε οραματιστεί».
 

TAGS: Latest news