
Correct: Η εμπειρία μας στον ήχο, συγκριτικό πλεονέκτημα και στις ταινίες μας
Η Producer της Correct Creative Productions, Ελένη Σούλτου, παρουσιάζει το προφίλ της εταιρείας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Producer της Correct Creative Productions, Ελένη Σούλτου, παρουσιάζει το προφίλ της εταιρείας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠόσο θα δυσκολέψει το marketing και τη διαφήμιση η (υπερ)προστασία δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα;
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Πωλίνα Κασκανιώτη, Ιδρυτικό Στέλεχος και Παραγωγός της Central Athens, μιλά για τη μοναδική κουλτούρα της εταιρείας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑυτό σημαίνει ότι τις ιδέες που μας έρχονται τις φροντίζουμε, τις υποστηρίζουμε και τις… μεγαλώνουμε!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜαθήματα από το μακρινό Βιετνάμ για την αναγκαία μετάβαση από το Community Management στο Conversation Management.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΌλα όσα πρέπει να γνωρίζουν οι marketers για το video production.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤα Χρόνια περνάνε, η Δημιουργικότητα ποτέ!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτη χρονιά της «ενηλικίωσής» της η BGM OMD North κάνει μια νέα αρχή, αποφασισμένη να προχωρήσει ακόμη πιο δημιουργικά στο μέλλον. Η Λία Λιάκου, Γενική Διευθύντρια της εταιρείας, μας μιλάει για τη φιλοσοφία και τις δυνατότητές της, ενώ μας δίνει και τις λεπτομέρειες για τα νέα σχέδια και τις επόμενες κινήσεις της.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟι αθλητικές μεταδόσεις αποτελούν πάντα το «πετράδι στο στέμμα» κάθε συνδρομητικής τηλεοπτικής πλατφόρμας, και στην ελληνική αγορά η «κούρσα» είναι για ακόμη μια χρονιά σκληρή.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH phygital ενέργεια που «τρέχουν» αυτή την περίοδο Giraffes in the Κitchen και Μέλισσα Κίκιζας έχει κλέψει τις εντυπώσεις. Η Μαριαλένα Λημναίου, Marketing Manager, η Ελίζα Βασιλοπούλου, Brand Manager της εταιρείας ζυμαρικών, και ο Σταύρος Κοντακτσής, senior partner της εταιρείας επικοινωνίας, εξηγούν στο adbusiness πώς προέκυψε και τι έχει ήδη καταφέρει.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ επιδημία των ψευδών ειδήσεων δεν έχει περιοριστεί στο πολιτικό πεδίο, αλλά επεκτείνεται σταθερά και στο επιχειρείν, αλλοιώνοντας την εικόνα brands, επιχειρήσεων και οργανισμών…
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ σημαντική επιβράδυνση στην Κίνα συμπαρασύρει τη γενική κίνηση όσον αφορά τις εξαγορές και τις συγχωνεύσεις στο χώρο διαφήμισης και marketing, σύμφωνα με τα στοιχεία της εταιρείας R3.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory