
Συμπληρώματα διατροφής: Καινοτομία με αίσθημα κοινωνικής ευθύνης
Ποιότητα, αποτελεσματικότητα και value for money είναι το τρίπτυχο που αναζητούν σήμερα οι καταναλωτές.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠοιότητα, αποτελεσματικότητα και value for money είναι το τρίπτυχο που αναζητούν σήμερα οι καταναλωτές.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤι μπορεί να συμβεί όταν η Sportingbet λανσάρει τη νέα φιλική για τους χρήστες πλατφόρμα της; Εμπνέει τη JWT Athens να περάσει το παιχνίδι σε νέο επίπεδο, δημιουργώντας μια καμπάνια για τη φύση του φιλάθλου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Power Health διαγράφει μία επιτυχημένη πορεία σε έναν από τους πιο υγιείς και αναπτυσσόμενους κλάδους της ελληνικής οικονομίας, στον οποίο πρώτη εκείνη πίστεψε και επένδυσε.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤα μεγάλα brands έχουν κάνει αρκετά λάθη τα τελευταία χρόνια. Αυτό σημαίνει, όμως, πως «πεθαίνουν»;
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟι Mίκης Μοδιάνο και Σταμάτης Αθανάσουλας μιλούν για την πορεία της TOPCUT MODIANO.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ διεθνούς φήμης σύμβουλος και εκπαιδευτής λίγο πριν βρεθεί στην Αθήνα την Τετάρτη 8 Νοεμβρίου για την ημερίδα "Αύξηση των Πωλήσεων σε Περίοδο Κρίσης" μίλησε στο advertising.gr για την μαγική τέχνη των πωλήσεων.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ‘Μικροί Ήρωες’ είναι όλα τα παιδιά της Ελλάδας, που αναπτύσσουν τα ταλέντα τους και έρχονται πιο κοντά στα όνειρα τους.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤην ανατρεπτική web σειρά με τίτλο «Τhe Food Gang» project και βασικό χαρακτηριστικό την «αλήθεια» παρουσιάζουν η Jungle και η NEFF. H Λίνα Αθανασίου, Creative Director - Managing Partner της Jungle, και η Βαρβάρα Παππά, Head of Communications & Public Relations, Social Media Officer της BSH (NEFF), μας δίνουν τις λεπτομέρειες.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ Σπύρος Μαυρογένης, President / CFO της STEFI&Lynx μιλά για τη φιλοσοφία και τις σημαντικές συνεργασίες της εταιρείας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ διεθνούς φήμης Patrick V. Valtin μας εξηγεί πώς μπορεί κανείς να «πουλά χωρίς να πουλάει», καθώς και τα τρία μυστικά που πρέπει να γνωρίζει κάθε πωλητής.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ Μανώλης Σακκαδάκης, Διευθύνων σύμβουλος της Magikon, μιλά για την πορεία της εταιρείας στην ελληνική αγορά.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH νέα καμπάνια του ΟΠΑΠ φέρνει μια νέα εποχή για ένα brand ορόσημο. Μιλήσαμε με τους ανθρώπους πίσω από την καμπάνια, για να μάθουμε τα πάντα πίσω από το σχεδιασμό της.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory