To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Τελευταία Νέα

Vodafone και JWT Athens υποδέχονται ένα μέλλον που συναρπάζει

Vodafone και JWT Athens υποδέχονται ένα μέλλον που συναρπάζει

Η πρώτη καμπάνια που υποστηρίζει τη νέα στρατηγική τοποθέτηση της Vodafone προσκαλεί τους συνδρομητές να ζήσουν συναρπαστικά με τη νέα υπηρεσία Vodafone Super WiFi και δημιουργήθηκε από τη JWT Athens.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ετικέτες
JWT
Vodafone
Στα βήματα του David Ogilvy

Στα βήματα του David Ogilvy

Ο Miles Young, non-executive chairman της Ogilvy, παρουσίασε πρόσφατα το βιβλίο του Ogilvy on Advertising in the Digital Age, που στην ουσία αποτελεί τη φυσική συνέχεια του εμβληματικού έργου του David Ogilvy και φέρνει ξανά στο προσκήνιο τα διδάγματά του.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ετικέτες
Ogilvy & Mather
Miles Young
Gastronomads: Μια παρέα για όσους θέλουν να μάθουν

Gastronomads: Μια παρέα για όσους θέλουν να μάθουν

Ταξίδι σε νέες γαστρονομικές και οινικές εμπειρίες θέλει να προσφέρει το Gastronomads Club. Ο Δημήτρης Αλεξίου, εμπνευστής του Club, μας δίνει τις λεπτομέρειες γι’ αυτό το ενδιαφέρον εγχείρημα.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ετικέτες
Gastronomads
Τ. Κανελλοπούλου: Μόνο με πάθος και τόλμη προχωράς

Τ. Κανελλοπούλου: Μόνο με πάθος και τόλμη προχωράς

Η CEO της V+O Greece, Τέτη Κανελλοπούλου μιλάει στο adbusiness για την πρόσφατη διάκριση στα IPRA GWA, τις αλλαγές στην ελληνική αγορά Δημοσίων Σχέσεων, αλλά και το όραμά της για την εταιρεία.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ετικέτες
Τέτη Κανελλοπούλου
Η δημιουργικότητα βρίσκεται στην καρδιά της δουλειάς μας

Η δημιουργικότητα βρίσκεται στην καρδιά της δουλειάς μας

Ένα κάλεσμα για τους ταλαντούχους ανθρώπους και μια υπενθύμιση πως υπάρχει χώρος στη διαφήμιση για να εκφραστούν, θέλει να είναι τα φετινά Ermis Awards ο Πρόεδρος της Οργανωτικής Επιτροπής, Θανάσης Παπαθανασίου. 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ετικέτες
Ermis Awards
Θανάσης Παπαθανασίου
Η εξέλιξη του ρεύματος

Η εξέλιξη του ρεύματος

Η ELPEDISON αποτελεί τον ορισμό της εξέλιξης στο ρεύμα και η Μάγια Στυλιανού μας μιλάει τόσο για τη νέα καμπάνια της εταιρείας που δημιούργησε η McCann, όσο και για τη γενικότερη στρατηγική και φιλοσοφία της.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ετικέτες
McCann
Elpedison
Claire Harris (Nielsen): Oι μετρήσεις πρέπει να περιλαμβάνουν τα πάντα

Claire Harris (Nielsen): Oι μετρήσεις πρέπει να περιλαμβάνουν τα πάντα

H Claire Harris, Watch Commercial Lead Emerging Markets & IE της Νielsen, βρέθηκε πρόσφατα στη χώρα μας για το λανσάρισμα του Digital Ad Ratings και μίλησε στο adbusiness για τη νέα εποχή όσον αφορά την κατανάλωση περιεχομένου media, τις αλλαγές που επιφέρει στο χώρο του audience measurement και τον τρόπο με τον οποίο ανταποκρίνεται στις προκλήσεις η Nielsen.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ετικέτες
Nielsen
Claire Harris
H μεγάλη πρόκληση της ψηφιακής διαφάνειας

H μεγάλη πρόκληση της ψηφιακής διαφάνειας

Brand Safety, Viewabilty, Ad fraud. Ο ΣΔΕ φέρνει στο προσκήνιο το φλέγον ζήτημα της διαφάνειας στην ψηφιακή διαφήμιση και ο Steve Chester του βρετανικού ISBA, λίγες μέρες προτού βρεθεί στην Ελλάδα για να αποτελέσει τον keynote speaker του 4oυ Digital Session ΣΔΕ “Transparency & Effectiveness - The new rules”, τη Δευτέρα 13 Νοεμβρίου, μιλάει στο adbusiness για όσα πρέπει να γίνουν για να αντιμετωπιστούν οι νέες προκλήσεις.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ετικέτες
ΣΔΕ
Κομιώτη
Steve Chester
ISBA

Trending NEWS

H Post for Rent ήρθε στην Ελλάδα

H Post for Rent ήρθε στην Ελλάδα

Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.