Νέο Leroy Merlin στο «Δαχτυλίδι»: Κατάστημα–κόσμημα, καμπάνια–διαμάντι!

Μπορεί το λιανεμπόριο και ειδικά αλυσίδες που σε μεγάλο βαθμό ποντάρουν και στο hard selling και στις χαμηλές τιμές να υποστηρίξουν δημιουργικές καμπάνιες;
Αιμιλία Τσεϊμαζίδου, Πρόεδρος attp
Το λιανεμπόριο όχι μόνο μπορεί να υποστηρίξει, αλλά επιπλέον διψάει για δημιουργικές καμπάνιες που πουλάνε. Η attp διακρίνεται για την ικανότητά της να συνδυάζει την ταχύτητα, την ευελιξία και την πρακτικότητα –χαρακτηριστικά απαραίτητα στην επικοινωνία του retail– με την ξεχωριστή δημιουργικότητα που απαιτείται για να αναδειχθεί το μήνυμα. Είμαστε πολύ περήφανοι για αυτή τη δουλειά, ευχόμαστε στη Leroy Merlin πολλές επιτυχίες και περιμένουμε ανυπόμονα την επόμενη πρόκληση!
Ποιο είναι το βασικό μήνυμα που θέλατε να περάσετε με την τελευταία καμπάνια της Leroy Merlin σχετικά με το νέο της κατάστημα στο Μαρούσι;
Θοδωρής Περδικάκης, Αντιπρόεδρος & Επικεφαλής Δημιουργικού attp
Ο πρώτος στόχος της ιδέας με τα «Δαχτυλίδια» ήταν να προβάλει το άνοιγμα του νέου καταστήματος και τη χαρακτηριστική τοποθεσία του. Δυνατά, απλά και μονοσήμαντα. Έτσι έγινε, με χαρακτηριστικά visuals και ελάχιστες λέξεις. Επιπλέον, τα 4 διαφορετικά visuals δείχνουν τις 4 μεγάλες κατηγορίες προϊόντων/υπηρεσιών της Leroy Merlin: συνολικό project, τεχνικές λύσεις, διακόσμηση και κήπος. Στις υπόλοιπες εφαρμογές αναδείχτηκαν ακόμα περισσότερα πλεονεκτήματα της ιδέας «Δαχτυλίδι»: Ο συμβολισμός της δέσμευσης της Leroy Merlin προς τους πελάτες της για ένα σπίτι-όνειρο, αλλά και η οικεία σχέση που αναπτύσσουν οι πελάτες με τη μάρκα. Αξίζει να τονίσουμε το εξής για την ιστορία αυτού του project: Ο πελάτης μας μας ζήτησε με πάθος μια ιδέα που να ξεχωρίζει, ξέροντας ακριβώς τι θέλει και ορίζοντας ξεκάθαρα το είδος, το ύφος και τον χαρακτήρα της δουλειάς που ήθελε να δει. Έβαλε ψηλά τον πήχη, μας ενέπνευσε, μας άφησε ελεύθερους και πήρε από εμάς ακριβώς αυτό που ήθελε: τον καλύτερό μας εαυτό.
Πως καταλήξατε στην ιδέα με το «Δαχτυλίδι» που συνδυάζει την τοποθεσία του καταστήματος αλλά και την γκάμα προϊόντων που διαθέτει;
Νίκος Παλαιολόγος, Creative Director attp
Μετά από αναλυτική και λεπτομερή δουλειά πάνω στα ζητούμενα ενός πολύ καλού brief, γεννήθηκε η ιδέα με τα «Δαχτυλίδια». Ξεχώρισε αμέσως στην παρουσίαση, γιατί συνδύαζε την τοποθεσία, τις 4 κατηγορίες προϊόντων/υπηρεσιών της Leroy Merlin και τον δυνατό συμβολισμό της δέσμευσης για σπίτι-όνειρο. Κέρδισε αυθόρμητα τις εντυπώσεις και το συναίσθημα, πέρασε το τεστ της λογικής, τελειοποιήθηκε και εγκρίθηκε. Φυσικά, για να φτάσουμε να την προτείνουμε, αλλά και για να την υλοποιήσουμε, επισκεφτήκαμε πολλές φορές τα Leroy Merlin. Περάσαμε ώρες ατέλειωτες να ψάχνουμε ανάμεσα σε χιλιάδες προϊόντα, προκειμένου να εντοπίσουμε τα μέρη και τους συνδυασμούς που θα έμοιαζαν με δαχτυλίδια. Δεκάδες προσχέδια, φωτοσοπιές και μολυβώματα (όπως στον παλιό καλό καιρό) και πάλι απ’ την αρχή. Τελικά, με την άρτια εκτέλεση των τελικών visuals από την The Design Cartel, το αποτέλεσμα είναι αυτό ακριβώς που είχαμε στο μυαλό μας. Χαιρόμαστε, γιατί φαίνεται πως αγαπήθηκε και συζητιέται ιδιαίτερα από τον κόσμο και από τον κλάδο.
Ποιες ακριβώς εκτελέσεις περιλαμβάνει η καμπάνια και σε τι βάθος χρόνου εκτυλίσσεται;
Μαρία Βαρουτά, Brand & Business Activator attp
Ένα από τα βασικά πλεονεκτήματα της ιδέας «Δαχτυλίδια» είναι η ευελιξία της και η προσαρμοστικότητά της στις ανάγκες επικοινωνίας μιας μάρκας retail. Προσαρμόστηκε σε κάθε ανάγκη και μέσο, από τα εξειδικευμένα τμήματα της attp: ATL (outdoor, λεωφορείο, ραδιόφωνο, έντυπο), DIGITAL (banners & skins, landing page, social ads κ.ά.), BTL (σχεδιασμός-οργάνωση-υλοποίηση 3 events εγκαινίων, in-store) και σε άλλα πολλά. Ό,τι μορφή της έλεγες να πάρει την έπαιρνε εύκολα, φυσικά και αποτελεσματικά, αποδεικνύοντάς μας κάθε φορά ότι έχουμε σκεφτεί μια πρωτότυπη, ειλικρινή, αποτελεσματική ιδέα που δουλεύει.
Ποιο ήταν το brief που δώσατε στην attp για την τελευταία καμπάνια; Πώς θέλατε να προβάλετε το νέο κατάστημα της αλυσίδας, τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά και την τοποθεσία του;
Άσπα Νικολοπούλου, Communication manager Leroy Merlin Greece & Cyprus
Το brief ήταν απλό και το ζητούμενο απόλυτα ξεκάθαρο: Η Leroy Merlin ανοίγει το 3ο της κατάστημα στην Αθήνα, στη Λ. Κηφισίας, δίπλα στο «Δαχτυλίδι». Το μεγάλο νέο θα πρέπει να γίνει γνωστό με ξεκάθαρο και δημιουργικό τρόπο. Θέλουμε η εικόνα να μιλάει από μόνη της εξυπηρετώντας 2 βασικούς σκοπούς: επικοινωνία της τοποθεσίας και των 4 βασικών κόσμων/κατηγοριών που εμπορεύεται η εταιρία. Η καμπάνια θα πρέπει να απλώνεται σε όλα τα κανάλια ώστε να πολλαπλασιαστεί η δύναμη του μηνύματος.
Ποιο θα λέγατε πως είναι το USP της Leroy Merlin και πώς αντικατοπτρίζεται στις καμπάνιες σας; Επίσης πώς σκοπεύετε να προβάλετε τα σημαντικά πλάνα ανάπτυξης που έχετε για τα επόμενα χρόνια στη χώρα μας;
Pierre Le Cavorsin, Marketing Director Leroy Merlin Greece & Cyprus
H Leroy Merlin αναγνωρίζεται ως ο ειδικός στους τομείς ανακαίνισης και βελτίωσης της κατοικίας. Στεκόμαστε δίπλα στους απλούς ανθρώπους, στους «Ήρωες της Καθημερινότητας», με σκοπό να τους βοηθήσουμε, να τους εμπνεύσουμε και να τους καθοδηγήσουμε στην προσπάθειά τους να αναβαθμίσουν την ποιότητα ζωής τους βελτιώνοντας την κατοικία τους. Στα καταστήματά μας συνυπάρχουν 4 διαφορετικοί κόσμοι, αυτός των Project (μπάνιο, κουζίνα, δάπεδα κ.ά.), εκείνος των Τεχνικών Λύσεων (εργαλεία, κατασκευές κ.ά.), αυτός της Διακόσμησης και εκείνος του Κήπος, ενώ φιλοξενούμε κάτω από μία στέγη λύσεις για κάθε σπίτι. Αναφορικά με τα μελλοντικά μας πλάνα ανάπτυξης, πήρατε μια γεύση του νέου concept / διαρρύθμισης επισκεπτόμενοι το νέο μας κατάστημα στο Μαρούσι και θα εκπλαγείτε ευχάριστα με ό.τι προετοιμάζουμε για τα επόμενα.
Πως υποδέχτηκε ο κόσμος τόσο την καμπάνια όσο και το νέο κατάστημα; Ποια ήταν η εικόνα στα εγκαίνια;
Θανάσης Μπιλάλης, Store Director Leroy Merlin Μαρούσι
Ο κόσμος «αγκάλιασε» από την πρώτη στιγμή το νέο σπίτι της Leroy Merlin, στο «Δαχτυλίδι», στο Μαρούσι. Το ενδιαφέρον του κοινού είναι πάρα πολύ μεγάλο και αυτό αποτυπώνεται και στην προσέλευση. Τις 2 πρώτες ημέρες λειτουργίας είχαμε περισσότερους από 25.000 επισκέπτες, αριθμός που μας κάνει να αισθανόμαστε χαρούμενοι και αισιόδοξοι.
Αποφασίσατε να προχωρήσετε σε επενδύσεις στην Ελληνική αγορά σε μια δύσκολη περίοδο. Τι σας οδήγησε σε αυτή την απόφαση;
Olivier Arduin, CEO Leroy Merlin Greece & Cyprus
Είναι γεγονός ότι, αναφορικά με τα μελλοντικά μας σχέδια, στη Leroy Merlin έχουμε υιοθετήσει μια πιο ανοικτή στάση, αναζητώντας ευκαιρίες που θα μας επιτρέψουν να βρεθούμε κοντά σε νέες γεωγραφικές περιοχές της Ελλάδας. Στόχος μας, όπως αναφέραμε και στην εκδήλωση Τύπου του νέου μας καταστήματος, είναι έως το 2019 να δημιουργήσουμε 3 νέα σημεία πώλησης στην Αθήνα και να φθάσουμε τα 20 σημεία πανελλαδικά έως το 2025. Χαρακτηριστικά αναφέρω ότι καταφέραμε, παρά την κρίση που βιώνουμε εδώ και κάποια χρόνια, να διατηρήσουμε τις πωλήσεις μας στην ελληνική αγορά, ενώ την τελευταία διετία έχουμε σημειώσει αύξηση τόσο στον τζίρο όσο και στα μερίδια αγοράς. Η επισκεψιμότητα έχει σημαντική άνοδο, που άγγιξε το 2015 το 6,5%, ενώ και οι ρυθμοί ανάπτυξης των πωλήσεων για το 2016 κινούνται με διψήφιο ποσοστό. Συνυπολογίζοντας τα παραπάνω, επιστρέφουμε στο ελληνικό κοινό την εμπιστοσύνη που μας δείχνει εδώ και χρόνια.
Συντελεστές
LEROY MERLIN
Olivier Arduin, General Manager Leroy Merlin Greece & Cyprus
Γιώργος Γαρούφας, Expansion Director Leroy Merlin Greece & Cyprus
Pierre Le Cavorsin, Marketing Director Leroy Merlin Greece & Cyprus
Olivier Monteix, Store Concept Director Leroy Merlin Greece & Cyprus
Θανάσης Μπιλάλης, Store Director Leroy Merlin Μαρούσι
Άσπα Νικολοπούλου, Communications Manager Leroy Merlin Greece
Μάγδα Μαραγκουδάκη, Internet Manager Leroy Merlin Greece & Cyprus
Άννα Καραχάλιου, CRM Manager Leroy Merlin Greece & Cyprus
Λουκία Βασιλειάδου, Communications Manager Leroy Merlin Cyprus
Μαρία Βερυκόκου, Marketing Coordinator Leroy Merlin Greece
Χριστίνα Παπακυρίτση, Communications Coordinator Leroy Merlin Greece
attp
Αιμιλία Τσεϊμαζίδου, Πρόεδρος
Θοδωρής Περδικάκης, Αντιπρόεδρος & Επικεφαλής Δημιουργικού
Νίκος Παλαιολόγος, Creative Director
Μαρία Βαρουτά, Brand & Business Activator
Έφη Πρατσόλη, Head of Direct Marketing
Βαγγέλης Δρακόπουλος, Group Account Director
Ολίβια Κεφάλα, Digital Expert
Aντρέας Σιουρούνης, Senior Copywriter
Γιάννης Δάσκαλος, Art Director
Γιώργος Τσομετζίδης, Art Director
John John Παπαδόπουλος, Art Director
Kατερίνα Νίττη, Studio & Print Production Manager
Ράνια Αραβανή, Junior Art Director
Ελπίδα Καλίνογλου, Junior Art Director
Μιχάλης Βούρκος, Social Community & Media Manager
Έρρικα Ανδριανοπούλου, Social Media Executive
Πωλίνα Μίσσιου, Αccount Manager, Direct Marketing
Εύα Λουτριώτη, Production
Mindshare
Πέτρος Αλβέρτος, Deputy General Manager
Σωτηρία Παπασιδέρη, Media Director
Νίκος Αικατερίνης, Digital Senior Planner
The Design Cartel (Illustrations)
Solist Invent Expreriences
Άννα Τσεϊμαζίδου, Διευθύνουσα Σύμβουλος