To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

365 ημέρες διαφημιστικής έντασης

365 ημέρες διαφημιστικής έντασης

 

Γράφει η ΑΝΝΑ ΑΝΔΡΕΩΛΑ

Ιανουάριος

• Στη Fortune παραμένουν μετά από διαδικασία κλειστού spec τα media της Vivartia για ακόμη μια διετία.
• H κοινοπραξία Ashley&Holmes/Civitas ανέλαβε το λογαριασμό του Υπ. Μεταφορών με κονδύλι στα 4 εκατ. ευρώ.
• Με τον καλλιτεχνικό και αθλητικό χώρο, αλλά και  την επικοινωνία σχετίζεται το νέο επιχειρηματικό εγχείρημα του Ντέμη Νικολαΐδη με την επωνυμία Group Eleven.
• Ο όμιλος της Leo Burnett ανέλαβε το PR και τα media των Ιkea. 
• Η McCann Erickson ανέλαβε μετά από διαδικασία κλειστού spec το λογαριασμό επικοινωνίας των καταστημάτων Παρουσίαση.
• Η Genesis advertising ανέλαβε το διαφημιστικό λογαριασμό των Sprider Stores, ενώ το λογαριασμό media θα χειρίζεται η BGM OMD.
• H Weber Shandiwick ανέλαβε το λογαριασμό PR της εταιρείας Ιnterjet Αεροπορικές & Τουριστικές Επιχειρήσεις, οι οποίες ανήκουν στον όμιλο Demco συμφερόντων του Δ. Κοντομηνά.
• Η Communication Effect ανέλαβε το λανσάρισμα για την ελληνική αγορά του νέου brand Airlia της Μega System.
• Στη Lowe Athens μετακινήθηκε ο λογαριασμός των παγωτών Magic της Algida.
• Mε την Κaramella ξεκίνησαν συνεργασία τα Regency Cazinos, ύστερα από κλειστό spec.
• Η Wunderman Αthens μετά από διαδικασία διαγωνισμού ξεκίνησε συνεργασία με τα Regency Cazinos.

Φεβρουάριος

• Ο Εmad Barsum αναλαμβάνει καθήκοντα διευθύνοντα συμβούλου στη Wind Eλλάς.
• Ο Σπύρος Παπαδάτος προχώρησε στο δυναμικό της Si Enorasis αναλαμβάνοντας καθήκοντα γενικού διευθυντή.
• Η Αspis Bank ανέθεσε στην Euro RSCG Αthens το διαφημιστικό της λογαριασμό, μετά από διενέργεια spec όπου συμμετείχαν έξι εταιρείες.
• Στην Carat μετακινήθηκε ο λογαριασμός της Kellog’s και στη χώρα μας.
• Στη Civitas Κetchum ανέθεσε το διαφημιστικό της λογαριασμό, καθώς και ένα ολοκληρωμένο προγράμμα εταιρικής επικοινωνίας η Aθηναική Ζυθοποιία.
•  Ο Kώστας Στρατής ανέλαβε καθήκοντα εμπορικού διευθυντή του ομίλου DSGI Ελλάδος, προερχόμενος από τη θέση του εμπορικού διευθυντή Συσκευών Ήχου και Εικόνας.
• Η FCB/Γνώμη ανέλαβε το επικοινωνιακό πρόγραμμα της Αττικό Μετρό.
• Tην Able Com επέλεξε η L’Oréal Hellas για την επικοινωνία των επαγγελματικών της προιόντων έπειτα από spec.
• Στη Civitas ανατέθηκε ο λογαριασμός δημοσίων σχέσεων της Νοkia.
• H Advocate/Burson-Marsteller μετά από κλειστό spec ανέλαβε το λογαριασμό δημοσίων σχέσεων της αλυσίδας Κωτσόβολος.
• Ο Bαγγέλης Κουρής ανέλαβε καθήκοντα Marketing & Communications Manager στην Deloitte.
•  Ο Kυριάκος Διακάτος ανέλαβε καθήκοντα εμπορικού διευθυντή της εταιρείας Prima Motors.

Mάρτιος

• Η UpSet! αναδείχθηκε νικήτρια στο spec της εταιρείας Κατσέλης.
• Στην Publicis Eλλάς μετακινήθηκε ο λογαριασμός του ομίλου Carrefour.
• Η Αshley&Holmes ανέλαβε το σύνολο της επικοινωνίας του Ταχυδρομικού Ταμιευτηρίου, ανανεώνοντας την υπάρχουσα συνεργασία για ακόμη δύο χρόνια.
• Η Πέγκυ Δόριζα ανέλαβε τη διεύθυνση του Τμήματος Εταιρικών Υποθέσεων και Επικοινωνίας στην Japan Tobacco International.
• Στη Lowe Athens ανέθεσε η PepsiCo-Hβη την επικοινωνία των χυμών και αναψυκτικών της, ενώ το πρόγραμμα δημοσιότητας ανέλαβε η Advocate/B&M.
• Συνεργασία με την Mπαρμα Στάθης (Vivartia) ξεκίνησε η McCann Εrickson, αναλαμβάνοντας την επικοινωνία του νέου προϊόντος «Λαχανομπουκές».
• Αποχώρησε από τον Όμιλο Αnt1 o Mίλτος Τριανταφύλλου, όπου ασκούσε καθήκοντα Chief Operating Officer στο Group.
• Στην DDB ανέθεσε η εταιρεία Μαζαράκι την επικοινωνία των κοτόπουλων Βοκτάς, μετά από διενέργεια spec.
• Στην Karamella ανατέθηκε το σύνολο επικοινωνίας του εμπορικού κέντρου της LG Development West Plaza.
• Η FCB/Γνώμη ανέλαβε την επικοινωνιακή υποστήριξη του λανσαρίσματος του νέου δρομολογίου της Superfast Ferries Πειραιάς-Ηράκλειο.
• Στην Karamella ανέθεσε η εταιρεία Παπαδοπούλου την επικοινωνία του brand Γεμιστά Παπαδοπούλου.
• Η Adel/S&S ανέλαβε το σύνολο της επικοινωνίας του εμπορικού κέντρου Golden Hall.
• Tη Civitas Ketchum επέλεξαν ηThe Boeing Company και η PepsiCo-Hβη.
• Η Leo Burnett ανέλαβε την επικοινωνία της Alea Laconica.
• H Κατερίνα Σκανδάλη ανέλαβε καθήκοντα γενικής διευθύντριας στην Ashley&Holmes.
• H Autovision ανέθεσε στη Civitas Ketchum το σχεδιασμό και την υλοποίηση ενός σχεδιασμένου προγράμματος διαμόρφωσης ισχυρής εταιρικής και προϊοντικης εικόνας. 

Απρίλιος

• Στην Ashley Worldgroup ανέθεσε το σύνολο της επικοινωνίας του ο Όμιλος Κουτσολιούτσος.
• Η Αdel/S&S ανέλαβε την ολοκληρωμένη επικοινωνία για το Κτήμα Παυλίδη.
• Στην UpSet ανέθεσαν τη διαφημιστική τους προβολή τα Factory Outlet, έπειτα από διαδικασία spec.
• Στην dot κατοχυρώθηκε η προβολή του νέου προγράμματος « Μια αρχή μια ευκαιρία» του ΟΑΕΔ.
• Η Οxygen media αναδείχθηκε νικήτρια στο spec της Bacardi, ενώ το δημιουργικό και τα below ανέλαβε η McVictor& Hamilton.
• H Beyond Com ανέλαβε το σύνολο της επικοινωνίας των υποδημάτων Dexim.
• H Bold Ogilvy ανέλαβε το σύνολο του λογαριασμού επικοινωνίας της Τράπεζας Πειραιώς.
• Στην ΧL Advertising μετακινήθηκε ο λογαριασμός της Chrysler Jeep Dodge Hellas.
• Η UpSet! ξεκίνησε συνεργασία με την εταιρεία Raycap.

Μάιος

• Στην κοινοπραξία Lowe Athens/V+O ανέθεσε η AΓΕΤ Ηρακλής μετά από spec.
• H ΧL Advertising ανέλαβε τη διαχείριση της διαφημιστικής καμπάνιας του Κυπριακού Οργανισμού Τουρισμού(ΚΟΤ) για το 2009, αποκλειστικά για την Ελλάδα.
• Βραβείο στα Astir Awards της Νέας Υόρκης, αλλά και τέσσερις διακρίσεις στα Ελληνικά Βραβεία Γραφιστικής και Εικονογράφησης απέσπασε η ΑΔΕΛ.
• Η DDB ανέλαβε το brand συμπλήρωμα διατροφής Solgar της Iso Plus.
• H Βreakfast ανέλαβε το δημιουργικό λογαριασμό των μοντέλων αυτοκινήτων της Chevrolet και της Ssangyong.
• H UpSet! ανέλαβε την επικοινωνία της αλυσίδας καταστημάτων Gallery de Beaute.
• H BGM/OMD ξεκίνησε συνεργασία με την Ηλεκτρονική Αθηνών καθώς ανέλαβε το λογαριασμό media, ο οποίος μετακινήθηκε από την Tempo OMD.
• H Νάνσυ Υφαντίδου δημιούργησε στη Θεσσαλονίκη την εταιρεία PR bizz.
• Ο Γιώργος Κυριακός ξεκίνησε συνεργασία με την Octane Σύμβουλοι Επιχειρήσεων, προερχόμενος από τη Super League.
• Ο Δαμιανός Χαραλαμπίδης ανέλαβε τη θέση του Chief Operating Officer στη Vodafone, προερχόμενος από τη Wind.
• H Progressive PR συνεργάστηκε με τη Starwood Hotels & Resorts Wolrdwide για την υλοποίηση του opening event του εστιατορίου Galazia Hytra.
• H Politics ανέλαβε δύο νέους λογαριασμούς, το πρόγραμμα δημοσιότητας του εμπορικού κέντρου Athens Plaza της Pasal Development και την μπίρα Peroni.
• Στο πλαίσιο διεθνούς συνεργασίας με τη L’Oréal, η Euro RSCG ανέλαβε το χειρισμό του συνόλου των προιόντων της Cosmetic Active. Για την καλύτερη εξυπηρέτηση του λογαριασμού η Εuro RSCG προσέλαβε όλη την ομάδα από την Able Com, που χειριζόταν το λογαριασμό τα τελευταία 12 χρόνια.
• Η Tribe εντάσσεται στο roster της Johnson&Jonson Hellas, αναλάμβάνοντας το λανσάρισμα της γαλλικής σειράς Le Petit Marseillais.

Ioύνιος

• Στην V+O έχει αναθέσει το σύνολο του λογαριασμού της η Oriflame.
• Δυο νέους λογαριασμούς πρόσθεσε στο portofolio της η Lowe Athens, την Kia και το Deree Gollege.
• Nέος πελάτης για την DDB το μοναδικό waterpark στη Αττική, το Copa Copana, που ανέθεσε την επικοινωνία μετά από spec.
• H Spot JWT έχει αναλάβει αποκλειστικά την επικοινωνία της προεκλογικής καμπάνιας της Nέας Δημοκρατίας.
• Η καπνοβιομηχανία Kαρέλια εμπιστεύτηκε στη ΜcCann Erickson Athnes το λανσάρισμα ενός νέου προϊόντος στο χώρο των superslims του Οme.
• Για 5η συνεχή χρονιά οι αεροπορικές εταιρείες έδωσαν πανευρωπαική πρωτιά στο Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών, για τη συνεχή και δυναμική υποστήριξή του στην αναπτυξιακή προσπάθειά τους, μέσω πρωτοποριακών προγραμμάτων.
• Στην Αshley&Holmes ανατέθηκε το παρθένο κρητικό ελαιόλαδο Ανωσκέλη της οικογένειας Μαμιδάκη.
• Η Αdvocate/Β&Μ πρόσθεσε δύο νέους λογαριασμούς στο portofolio, αναλαμβάνοντας το λογαριασμό δημοσιότητας της Danone και της Hewlett Packard.
• H Εuro RSCG αναδείχθηκε νικήτρια στο spec της Ιsomat.
• H ΒΒDO αναδείχθηκε νικήτρια στο spec του The Mall Αthens, αναλαμβάνοντας το σύνολο του λογαριασμού.
• Η Progressive ανέλαβε για τρίτη συνεχή χρονιά το σχεδιασμό και την υλοποίηση του ολοκληρωμένου προγράμματος δημοσίων σχέσεων και το Αmita Tour και την Ημέρα Θετικής Ενέργειας.
• Η Pollen ανέλαβε το λανσάρισμα του online ταξιδιωτικού γραφείου travelplanet 24.com.
• Nutriart ονομάζεται η εταιρεία που προέκυψε από τη συγχώνευση των εταιρειών Kατσέλης, Αλλατίνη και Elbitep.
• H Dot Imaging ανέλαβε, μετά από spec του Υπ. Πολιτισμού το σημαιοστολισμό στο κέντρο της Αθήνας για τα εγκαίνια του νέου Μουσείου της Ακρόπολης. 
• Η Dart ανέλαβε την επικοινωνία του Εκπαιδευτικού Ομίλου Όμηρος.
• Καθήκοντα γενικού διευθυντή στη Hyundai Δάβαρης ανέλαβε ο Απόστολος Κοκολιός.
• Η Αvenue C&W ανέλαβε τη διαφημιστική εκστρατεία του IEK ΣΒΙΕ.

Ιούλιος

• Η Lowe Athens επιμελήθηκε την ενημερωτική καμπάνια του Συνδέσμου Ελληνικών Βιομηχανιών Τροφίμων, με τίτλο «Μάθε τι τρως με μια ματιά». Η καμπάνια περιλαμβάνει καταχωρίσεις και ενημερωτικό φυλλάδιο, με τα οποία ο ΣΕΒΤ στοχεύει να ενημερώσει τον καταναλωτή για την εφαρμογή σε εθνικό επίπεδο του κοινού συστήματος αναγραφής των διατροφικών πληροφοριών (GDAs) που η Ευρωπαϊκή Βιομηχανία Τροφίμων εφαρμόζει σε εθελοντική βάση.
• H Out of the Box επιμελήθηκε το σχεδιασμό και την υλοποίηση της γιορτής των 50 χρόνων του αυτοκινήτου Μini.
• Η Coca-Cola Ελληνική Εταιρεία Εμφιαλώσεως ΑΕ ανακοίνωσε ότι ο Samir Toubassy παραιτήθηκε από το διοικητικό συμβούλιο της εταιρείας. Επί εννέα έτη διετέλεσε μη εκτελεστικό μέλος του Δ.Σ. και μέλος της επιτροπής ελέγχου από το 2001.
• Η Ντόρα Κάππου εντάσσεται στο δυναμικό του ομίλου ECDL Ελλάς, αναλαμβάνοντας καθήκοντα Assistant Communication Manager στο Τμήμα Επικοινωνίας και Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης.
• Με τη δημιουργία νέας εταιρικής ταυτότητας και καμπάνιας καταχωρίσεων στον ειδικό τύπο ξεκίνησε η συνεργασία της The Syndicate με την TeleUnicom.
• Στον «αέρα» βρίσκεται το site της Choose, στη διεύθυνση www.choosead.gr. Το site δεν περιορίζεται απλώς στο portfolio και στο πελατολόγιο της εταιρείας, αλλά «εκθέτει» ολόκληρο τον εσωτερικό μηχανισμό της στο διαδίκτυο και δίνει στον επισκέπτη βήμα, ώστε να πάρει θέση στα σημαντικότερα θέματα της διαφήμισης, μέσα σε ένα περιβάλλον απλό, φιλικό και διαδραστικό.
• Η εταιρεία Petit Van Melle εμπιστεύτηκε στη Solid, ύστερα από διαδικασία κλειστού spec, τη local επικοινωνία του brand Μentos.
• Στην Advocate/Burson-Marsteller ανέθεσε η Sony Ericsson το σχεδιασμό και την υλοποίηση ολοκληρωμένου προγράμματος δημοσίων σχέσεων για την εταιρεία και τα προϊόντα της, στο πλαίσιο της διεθνούς συνεργασίας της τελευταίας με το δίκτυο της Burson-Marsteller.
• Στην Bold Ogilvy ανέθεσε η Creta Farm τη διαφημιστική προβολή της σειράς αλλαντικών προϊόντων «Εν Ελλάδι», έπειτα από κλειστό spec που διενήργησε. Η συνεργασία τους αναμένεται να ξεκινήσει άμεσα.
• Οι εταιρείες Solid Relations και Ikon SCS διακρίθηκαν από τη Διεθνή Ένωση Δημοσίων Σχέσεων (IPRA) με ένα βραβείο και μια τιμητική διάκριση, αντίστοιχα, στα «Golden World Awards 2009 for Excellence in PR». Συγκεκριμένα, το πρόγραμμα «Lipton Linea: You will love your silhouette» της Solid Relations ήταν ένας εκ των δύο νικητών (Winner) στην κατηγορία Media Relations, ενώ το πρόγραμμα «National Transplant Organization» της Ikon SCS απέσπασε τιμητική διάκριση (Special Commendation) στην κατηγορία Corporate Communications. Σημειώνεται ότι φέτος για πρώτη φορά οι ελληνικές συμμετοχές έφτασαν τις 12, ενώ τέσσερις εξ αυτών ήταν στη λίστα των finalist.
• Η aia relate παρείχε ολοκληρωμένο πρόγραμμα επικοινωνίας, δημοσίων σχέσεων και δημοσιότητας στο διαγωνισμό της Misko, MisSarakosti.
• Στη V+O Communication ανέθεσε το πρόγραμμα επικοινωνίας της η Ένωση Εταιρειών Κινητής Τηλεφωνίας (ΕΕΚΤ), μετά από κλειστό spec που διενήργησε.
• Η G&G Home, εισαγωγική εταιρεία επίπλων σπιτιού, ανέθεσε στην XL Advertising Communication Ltd. τη δημιουργία και υλοποίηση ενός στρατηγικού πλάνου επικοινωνίας και δημοσίων σχέσεων.
• Στην Cream ανατέθηκε η εκστρατεία ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης της κοινωνίας και παράλληλα η διοργάνωση ημερίδας, με στόχο την εξάλειψη αρνητικών στερεοτύπων, φαινομένων ρατσισμού και ξενοφοβίας, έπειτα από διαγωνισμό του Υπουργείου Εσωτερικών.
• Η  PGA Ελλάδας, εισαγωγέας των επιβατικών και επαγγελματικών οχημάτων Renault και Dacia, ξεκίνησε από τις αρχές Ιουλίου συνεργασία για το media λογαριασμό της με τη BGM-OMD.
• Η Ashley & Holmes και η United Media επικοινωνούν την έναρξη λειτουργίας του νέου portal www.gossip-tv.gr.
• Η Communication Effect ανέλαβε το σχεδιασμό και την υλοποίηση της καμπάνιας στρατηγικής επικοινωνίας της ΚΕΔΚΕ για το «Ενιαίο Διαδικτυακό Περιβάλλον ΟΤΑ», που έχει στόχο να αλλάξει ριζικά τη σχέση μεταξύ δήμου και δημότη.
• Στην Avenue κατακυρώθηκε και επίσημα η προβολή του έργου του Οργανισμού Απασχόλησης Εργατικού Δυναμικού (ΟΑΕΔ), αξίας 3,5 εκατ. ευρώ.
• Η Ashley & Holmes και η Le Spot Productions δημιούργησαν και υλοποίησαν το νέο τηλεοπτικό σποτ για την εφημερίδα Τα Νέα και την προσφορά της νέας συλλογής-αφιερώματος στους αρχαιολογικούς χώρους της Ελλάδας.
• Η ADV Prodigy, σε συνεργασία με γνωστό χορογράφο, παρείχε στη Sony Ericsson επαγγελματίες χορεύτριες που υποστήριξαν το performance του Tiesto, στο Global Dance Festival με μεγάλο χορηγό τη Sony Ericsson.
• Στη McCann Erickson Athens κατοχυρώθηκε ο λογαριασμός του Υπ. Ανάπτυξης -ΕΥΣΕΔ. H αλυσίδα παιχνιδιών Imaginarium ανέθεσε στη Civitas Κetchum, μετά από διαδικασία κλειστού spec.
• H Οut of the Βox ανέλαβε το πρόγραμμα δημοσίων σχέσεων του εμπορικού κέντρου Avenue.

Σεπτέμβριος

• Τρεις εταιρείες θα διαχειριστούν το κονδύλι που θα διαθέσει το ΠΑΣΟΚ για την προεκλογική του εκστρατεία, το οποίο σύμφωνα με την κρατική επιχορήγηση ανέρχεται στα 2,5 εκατ. ευρώ. Πρόκειται για τη Leo Burnett, η οποία θα αναλάβει το δημιουργικό, την Asset Ogilvy, που με επικεφαλής τον Βασίλη Δασκαλόπουλο θα χειριστεί το πρόγραμμα στρατηγικής επικοινωνίας, και τη Red Design Consultants, η οποία θα πλαισιώσει την ομάδα.
• Μπαίνει και στην ελληνική αγορά η διεθνής εταιρεία Adstream, η οποία δραστηριοποιείται στην ψηφιακή διαχείριση περιεχομένου και λύσεων διανομής για τη διαφημιστική αγορά και τα Μέσα. Καθήκοντα Managing Director έχει αναλάβει ο Πάνος Τάγιος, γνωστό στέλεχος με σημαντική προϋπηρεσία στη διαφημιστική αγορά.
• Η Μαρία Κατσούλου, γενική διευθύντρια της Publicom/H&K, αποχώρησε από τη θέση της.
• Στην εκλογή νέου διοικητικού συμβουλίου προχώρησε η Πανελλαδική Ένωση Μέσων Επικοινωνίας & Υπαίθριας Διαφήμισης Ερμής. Το νέο Δ.Σ. της Ένωσης είναι πενταμελές και εκλέχθηκαν οι: Chris Bojanovic, Managing Director της Affichage Hellas, πρόεδρος, 1ος αντιπρόεδρος ο Γεώργιος Βήλος, General Manager της Remedy, 2ος αντιπρόεδρος ο Αθανάσιος Ανδριόπουλος, Managing Director της Master Media System, γραμματέας ο Λεωνίδας Λεωνίδου, δικηγόρος και ταμίας ο Αντώνης Βλάχος, διευθυντής Ανάπτυξης Δικτύου της Affichage Hellas και συγκοινωνιολόγος. Η Ένωση, με την εκλογή του νέου Δ.Σ., εγκαινιάζει μια νέα πορεία, με κύρια δέσμευση τη βελτίωση του περιβάλλοντος του outdoor.
• Η Ελπίδα Βασιλειάδου ανέλαβε καθήκοντα διευθύντριας Marketing στη Chevellas ΑΕ, γενική αντιπροσωπεία των αυτοκινήτων Chevrolet. Η κ. Βασιλειάδου έχει διατελέσει διευθυντικό στέλεχος σε ανώτερες και ανώτατες θέσεις στον κλάδο του αυτοκινήτου από το 1998.
• Η attp ανέλαβε την επικοινωνία του νέου κύκλου προγραμμάτων του ΕΣΠΑ, μετά από spec του Υπουργείου Οικονομίας και Οικονομικών.
• Αναβλήθηκε το άνοιγμα των προσφορών στο διαγωνισμό του Υπουργείου Παιδείας για την εξειδίκευση επικοινωνιακής στρατηγικής και εφαρμογή επικοινωνιακού σχεδίου δράσης του επιχειρησιακού προγράμματος «Εκπαίδευση και διά βίου μάθηση, ΕΣΠΑ 2007-2013».
• Η Civitas Global στη Ρουμανία ανέλαβε μετά από spec το λογαριασμό της GlaxoSmithKline, για τα προϊόντα OTC.
• Η Thalpos ανέθεσε την επικοινωνιακή στρατηγική της εταιρείας της και ειδικότερα των προϊόντων ύπνου Dunlopillo στην D’ Arcy Athens.
• Στην DDB ανατέθηκε η προβολή του Pure Rush, του νέου energy drink της PepsiCo-ΗΒΗ.
• Στην V+O Communication ανέθεσε το πρόγραμμα επικοινωνίας της η Saxo Bank, η οποία αποκτά φυσική παρουσία και στην Ελλάδα.
• Η PRogressivePR ανέλαβε το σχεδιασμό και την υλοποίηση ολοκληρωμένου προγράμματος δημοσίων σχέσεων για τo Polymechanon@Allou, το νέο τεχνολογικό - ψυχαγωγικό πάρκο που άνοιξε τις πύλες του δίπλα στο Allou.
• H εταιρεία Mariana Pagalos ανέλαβε το πρόγραμμα δημοσιότητας του νέου ελληνικού ξενοδοχείου πέντε αστέρων Premier Luxury Mountain Resort.
• Το Δ.Σ. του Ελληνικού Δικτύου για την Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη δια του προέδρου του Ν. Αναλυτή δέχθηκε την αίτηση της Dart Communications ΑΕ για τη συμμετοχή της στo Δίκτυo ως απλό μέλος.
• Η Τhalpos ανέθεσε στην D’Arcy Athens την επικοινωνία των προιόντων ύπνου Dunlopino.
• H Μagnet ανέλαβε τη διαφημιστική προβολή της εταρείας Resoul.
• Η Τέτη Κανελλοπούλου ανέλαβε τη γενική διεύθυνση της V+O.

Οκτώβριος

• H Αshley&Holmes έχει αναλάβει την καμπάνια της Ολυμπίας Οδού του αυτοκινητόδρομου που κατασκευάζεται για να ενώσει την Πελοπόννησο με την υπόλοιπη Ελλάδα και Ευρώπη.
• Μια νέα εταιρεία με την επωνυμία Benchmark event management ξεκίνησε τη λειτουργία της στο χώρο της οργάνωσης εκδηλώσεων και σχεδιασμού below the line activities.
• To houseofwines, η πρώτη αποκλειστική ελληνική κάβα ανέθεσε στην D’Arcy Athens την επικοινωνίας της.
• Η Pollen ανέλαβετο διαφημιστικό λογαριασμό της Πλαίσιο Computers.
• Στην Dart Communication ανέθεσε το διαφημιστικό της λογαριασμό η Domino’s Pizza.
• Ο πρόεδρος του διοικητικού συμβουλίου της ΕΕΔΕ, Κωνσταντίνος Λαμπρινόπουλος, εξελέγη ομόφωνα νέος πρόεδρος της Ευρωπαϊκής Ομοσπονδίας του Management για τα έτη 2010-2013.
• H Weber Shandwick αναδείχθηκε νικήτρια του κλειστού spec που διενήργησε η Nespresso για τη διοργάνωση των εγκαινίων της πρώτης Nespresso Boutique στην Ελλάδα.
• H jnl+ ύστερα από  spec ανέλαβε τη διαφημιστική επικοινωνία της Athens Airways.
• Ο Χρήστος Καλογεράκης ανέλαβε καθήκοντα διευθυντή Marketing στη Wind Hellas, προερχόμενος από την Public.
• Η Civitas ανέλαβε μετά από διαδικασία spec το λογαριασμό του Αττικού Ζωολογικού Πάρκου.
• Η Team Athens ανέλαβε το διαφημιστικό λογαριασμό της Ηenkel Cosmetics στην Ελλάδα.
• Η attp ανέλαβε την επικοινωνία της εφημερίδας μικρών αγγελιών Χρυσή Ευκαιρία.
• H Positive Energy ανέθεσε στην Action Hellas το σχεδιασμό και την υλοποίηση ενός ολοκληρωμένου προγράμματος επικοινωνίας, που αφορά στην παροχή υπηρεσιών media relations και media buying, με γνώμονα την ενίσχυση του εταιρικού προφίλ της εταιρείας και τη διάδοση των λύσεων που παρέχει στα φωτοβολταϊκά συστήματα και γενικότερα στις ανανεώσιμες πηγές ενέργειας.
• Στη Weber Shandwick ανάθεσε την επικοινωνία της η εταιρεία ανάπτυξης λογισμικού Neurosoft.
• Σε ένα νέο επιχειρηματικό εγχείρημα προχωρά ο Γιώργος Σαλιάρης Φασέας, ο οποίος αποχώρησε από τη θέση του Country Manager της Google για τη χώρα μας και την Κύπρο.
• H Ένωση Εταιρειών Διαφήμισης και Επικοινωνίας Ελλάδος διευρύνει τους τομείς της και υποδέχεται νέες εταιρείες-συνεργαζόμενα μέλη από το χώρο Branding & Design.
• Ο Αλέξανδρος Ντάβος ανέλαβε καθήκοντα διευθυντή Retail Marketing στο δίκτυο καταστημάτων Γερμανός, μετακινούμενος από τη θέση του Marketing Manager Telecoms.
• Η Αshley & Holmes ανέλαβε την ολοκληρωμένη επικοινωνία της Aegean Power. H Aegean Power αποτελεί μια από τις μεγαλύτερες αμιγώς ελληνικές ιδιωτικές επιχειρήσεις προμήθειας και εμπορίας ηλεκτρικής ενέργειας στην Ελλάδα. 
• Η Pollen ανέλαβε το διαφημιστικό λογαριασμό των εκδόσεων Μεταίχμιο.

Νοέμβριος

• Αλλαγές κορυφής πραγματοποιήθηκαν στην Ιkon Porter Novelli. Πιο συγκεκριμένα, η Έλια Λιατάκη προάγεται σε διευθύνουσα σύμβουλο της εταιρείας, από γενική διευθύντρια, θέση που κατείχε επί 4 χρόνια.
• Η PRogressivePR ανέλαβε κατόπιν απευθείας ανάθεσης από την Εlmec Sport το σχεδιασμό και την υλοποίηση ολοκληρωμένου προγράμματος δημοσίων σχέσεων για τον αμερικανικό οίκο πολυτελών ενδυμάτων και αξεσουάρ Juicy Couture, τoν οποίο η εταιρεία αντιπροσωπεύει αποκλειστικά σε Ελλάδα, Βουλγαρία και Ρουμανία.
• Η Exel Group ανέθεσε στη Re:public την υλοποίηση του προγράμματος εταιρικής επικοινωνίας του Ομίλου, σηματοδοτώντας μια εποχή μετασχηματισμού και εξωστρέφειας της εταιρείας.
• Η Karina Pereira ανέλαβε καθήκοντα Head of Marketing της HTC για την αγορά της Νοτιοανατολικής Ευρώπης.
• Στην Tempo OMD ανατέθηκε η διαχείριση του λογαριασμό media του ραδιοφωνικού σταθμού Βήμα Fm.
• Σε νέο κτίριο και με νέα στελέχη στο δυναμικό της θα υποδεχθεί η Karamella το 2010  μετά τη λύση της συνεργασίας της με τον Θοδωρή Σταθόπουλο, που κατείχε τη θέση του αναπληρωτή γενικού διευθυντή.
• Το πρώτο προϊόν της νέας σειράς Specialites Παπαδοπούλου, Capriccio, λανσάρει η Ε.Ι. Παπαδοπούλος, παρουσιάζοντάς το μέσα από μια νέα καμπάνια που υπογράφει η Arrοw.
• Η Top Mage ανέλαβε το λογαριασμό των ρολογιών VIP Time Italy, που εισάγει στην Ελλάδα η DCSA Company.
• Η V+Ο μετά από διαδικασία spec ανέλαβε το λογαριασμό δημοσίων σχέσεων της Beiersdorf Eλλάς.
• Η Αrrow ξεκίνησε συνεργασία με τη σοκολατοβιομηχανία Max Perry.
• Από 1η Ιανουαρίου 2010 αρχίζει η συνεργασία της Mercedes-Benz Ελλάς με την  jnl+ και αφορά στην επικοινωνία των Επαγγελματικών Οχημάτων και των Υπηρεσιών After-Sales της εταιρείας.
• Στην V+O Communication ανέθεσε την επικοινωνία της η Data Communication, μετά από κλειστό spec που διενήργησε.
• Η Pollen ανέλαβε την επικοινωνία των καλλυντικών Prestige.
• Η κυπριακή Τράπεζα Αναπτύξεως, μετά από λειτουργία 45 χρόνων με δραστηριότητα σε Κύπρο αλλά και Ρωσία, συνεχίζει την πορεία της ως CDB Bank.

Δεκέμβριος

• Η Value Com έχει αναλάβει πρόγραμμα δημοσιότητας για τη βότκα Absolut.
• H Frank αναδείχθηκε νικήτρια, σύμφωνα με πληροφορίες, στο κλειστό spec της εταιρείας ενεργειακών έργων και εμπορίας ηλεκτρισμού Energa. Στη διαδικασία συμμετείχαν 5 διαφημιστικές εταιρείες, τα ονόματα των οποίων δεν έχουν ανακοινωθεί.
• Στην Concept Communication ανέθεσε το πρόγραμμα δημοσίων σχέσεών της η Levi’s.
• H Red Design Consultants σχεδίασε την εταιρική ταυτότητα και την επικοινωνία της Post Insurance, εταιρείας Μεσιτών Ασφαλίσεων που δημιουργήθηκε από το ΤΤ και τα ΕΛΤΑ.
• Ο Νάσος Ζαρκαλής ανέλαβε καθήκοντα διευθύνοντος συμβούλου της Wind Ελλάς, διαδεχόμενος τον Emad Barsoum, ο οποίος θα συνεχίσει την επαγγελματική του καριέρα αναλαμβάνοντας μια νέα ηγετική θέση.
• Δύο νέους πελάτες προσέθεσε η Dart Communications στη λίστα των συνεργατών της. Πρόκειται για τα ελαστικά Nokian Tires και την Πανεκδοτική.
• Η Nafe Advertising & Communication Services ανέλαβε την προβολή των νέων αναψυκτικών Frutop, τα οποία παράγει και διαθέτει η IBS AE.
• H GoodNews ανέλαβε το λογαριασμό δημοσίων σχέσεων, του προϊόντος Monoderma της φαρμακευτικής εταιρείας PharmaQ.
• Η Adstream ανακοίνωσε τη έναρξη συνεργασίας της με ένα από τους μεγαλύτερους διαφημιζόμενους, τη Unilever.
• Η DDB απέστειλε ανακοίνωση η οποία διευκρινίζει ότι το προϊόν 7 Days singe ανατέθηκε στο δίκτυο της DDB.
• Στην XL Advertising Communication Ltd. ανατέθηκε το σύνολο της επικοινωνίας της γνωστής εταιρείας εσωρούχων Νέα Εισαγωγική για την Ελλάδα.
• Ο Κώστας Μπάκουλας ανέλαβε οικονομικός διευθυντής στην εταιρεία UpSet!.
• Οι εταιρείες Αγνό και Κολιός ανέθεσαν στην Admine το σύνολο της επικοινωνίας τους, καθώς και του product portfolio τους για το 2010.
• Η Advocate/Burson-Marsteller ανέλαβε τη διοργάνωση της Ημέρας του Μετανάστη στις 18 Δεκεμβρίου, στην πλατεία Κουμουνδούρου, έπειτα από πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος που απηύθυνε το Υπουργείο Εσωτερικών, Αποκέντρωσης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης το περασμένο καλοκαίρι.
• Ξεκίνησε η πρώτη φάση της λειτουργίας του το πρωτοποριακό online store getitnow.gr, προσφέροντας ένα προϊόν την ημέρα σε απίστευτα χαμηλή τιμή.
• Η  Frank είναι υπεύθυνη για την επικοινωνία του getitnow.gr  ανέλαβε την καμπάνια λανσαρίσματος, τον εικαστικό σχεδιασμό του site και τη δημιουργία on line reality διαγωνισμού για την πρόσληψη των τριών πιο βασικών συνεργατών του site.
• H Brand Excel επιμελήθηκε τη νέα εταιρική ταυτότητα της Shop & Trade, η οποία δραστηριοποιείται 15 χρόνια στην ελληνική αγορά ένδυσης & υπόδησης.
• MyPR ονομάζεται η νέα επιχειρηματική δραστηριότητα της Alpha Marketing στον τομέα των Δημοσίων Σχέσεων και Επικοινωνίας, η οποία ξεκίνησε τη λειτουργία της από 1η Δεκεμβρίου, με διευθυντή τον Τάσο Γούσιο.
• Η PRogressivePR ανέλαβε με απευθείας ανάθεση το σχεδιασμό και την υλοποίηση του προγράμματος δημοσίων σχέσεων του νέου site δημοπρασιών BidBang!, που ξεκίνησε τη λειτουργία του πρόσφατα στην Ελλάδα.
• Η Άννα Στυλιανάκη αποχώρησε, σύμφωνα με πληροφορίες, από τη McCann Erickson Athens, όπου ασκούσε καθήκοντα Creative Director. Στη McCann εργάστηκε από το 2005, ενώ νωρίτερα είχε συνεργαστεί με τις εταιρείες Leo Burnett και FCB. Η Άννα Στυλιανάκη αποτελεί έναν από τους πιο έμπειρους και ταλαντούχους δημιουργικούς διευθυντές στην ελληνική αγορά, έχοντας διατελέσει υπεύθυνη για την επικοινωνία πολλών σημαντικών brands.



Γεγονότα-σταθμοί μέσα στο 2009

Ξανά πρόεδρος ΣΔΕ ο Γρηγορής Αντωνιάδης

Nέο διοικητικό συμβούλιο ΣΔΕ, η σύνθεση του οποίου έχει ως εξής: Πρόεδρος ο Γρηγόρης Αντωνιάδης, Ελαϊς-Unilever Hellas AE, αντιπρόεδρος ο Δημήτρης Κοντογεώργος, Όμιλος Δημητριακών Ελλάς, γενική γραμματεας η Αγγελική Μαρκοπούλου, Πρόκτερ & Γκάμπλ Ελλάς ΕΠΕ, ταμίας ο Βασίλης Αντωνίου, Colgate Palmolive Hellas ABEE. Μέλη οι: Άγγελος Αραμπατζής, Food Plus AEBE, Κατερίνα Βλάχου, Kraft Foods Hellas AE, Δημήτρης Ζηδιανάκης, Γερμανός ΑΒΕΕ, Γιώργος Καλούδης, Χρυσός Οδηγός, Τζελίνα Κουκουμέλη, Creta Farm ABEE, Νικόλ Μαντζικοπούλου, Coca-Cola Hellas SA και Ανδρέας Μάντης, Friesland Hellas AEBE.
Ο Γρηγόρης Αντωνιάδης συνεχάρη τα μέλη που εξελέγησαν στο διοικητικό συμβούλιο και δήλωσε σχετικά: «Μας περιμένει όλους σκληρή δουλειά, ώστε να αντιμετωπίσουμε τις προκλήσεις μιας χρόνιας που έχει ήδη ξεκινήσει με δυσκολίες. Τα νέα δεδομένα που διαμορφώνονται στην αγορά καθιστούν ακόμα πιο επιτακτική τη συσπείρωση των μελών γύρω από το Σύνδεσμο, δημιουργούν δε αυξημένες υποχρεώσεις στο ΣΔΕ για την υποστήριξη των μελών του, ιδιαίτερα εκείνων που την έχουν περισσότερο ανάγκη».


Έφυγε ο Στάθης Γεωργιάδης
 
Έφυγε από τη ζωή ο Στάθης Γεωργιάδης, ένας από τους πρωτεργάτες της ελληνικής διαφήμισης, ιδρυτής της διαφημιστικής εταιρείας Geo Young & Rubicam.Ο Στάθης Γεωργιάδης γεννήθηκε στις 25 Σεπτεμβρίου του 1917 στη Μυτιλήνη και σπούδασε Νομικές Επιστήμες στο Πανεπιστήμιο Αθηνών. Το Σεπτέμβριο του 1947 αποφάσισε να ασχοληθεί με το χώρο της διαφήμισης και των δημοσίων σχέσεων και δημιούργησε τη διαφημιστική εταιρεία Μπίζνες, με τον Μέντη Μποσταντζόγλου και τον Νίκο Ρούτσο. Το Σεπτέμβριο του 1964 ίδρυσε την Geo, ενώ το 1989 η Ένωση Διαφημιστικών Εταιρειών Ελλάδος, κατά τη διάρκεια του 1ου Φεστιβάλ Ελληνικής Διαφημιστικής Δημιουργίας, του απένειμε τιμητικό δίπλωμα για τη συμβολή του στην πρόοδο και ανάπτυξη του διαφημιστικού κλάδου.

Εκλογή προεδρείου ΕΔΕΕ
 
Συγκροτήθηκε σε σώμα το νέο διοικητικό συμβούλιο της Ενωσης Εταιρειών Διαφήμισης και Επικοινωνίας Ελλάδος (ΕΔΕΕ) με πρόεδρο τον Δ. Μαύρο. Αντιπρόεδρος εξελέγη ο Μ. Παπαπολύζος, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος DDB Athens, γενικός γραμματέας ο Ντίνος Ανδριανόπουλος, αναπληρωτής διευθύνων σύμβουλος της Civitas, και ταμίας η Λίτσα Μέγγουλη, Managing Director της Brand Connection.
Μέλη του Δ.Σ. είναι οι: Γ. Γούλιος, διευθύνων σύμβουλος McCann Erickson Athens, Εφη Καρακίτσου, διευθύνουσα σύμβουλος Magnet, Χριστίνα Χοχλακίδου, διευθύνουσα σύμβουλος FCB/Γνώμη,  Θόδωρος Κοτιώνης, διευθύνων σύμβουλος Bold Ogilvy,  Κίμων Αντύπας, Managing Director, Publicis Consultants  Athens, Γιώργος Λιμπέρης, διευθύνων σύμβουλος Palladian Communications, Δήμητρα Μάστορη, γενική διευθύντρια Oxygen Media, Χρήστος Δαμαλάς, διευθύνων σύμβουλος MSPS και Γιώργος Σωτηρόπουλος, διευθύνων σύμβουλος Care Direct. Οι πολιτικές και στρατηγικές κατευθύνσεις του νέου Δ.Σ. θα καθοριστούν σε επόμενες συνεδριάσεις του Δ.Σ.
Θυμίζουμε ότι το απερχόμενο Δ.Σ. είχε ως εξής: Πρόεδρος ο Μανόλης Παπαπολύζος (DDB Athens), αντιπρόεδρος η Μαρία Λαζαρίμου (Advocate-Burson Marsteller), γενική γραμματέας η Λίτσα Μέγγουλη (Brand Connection) και ταμίας ο Χρήστος Λάτος (OgilvyOne Worldwide Athens).


Αναβάθμιση ΣΕΕ

Αναβαθμίζεται ο ρόλος του Συμβουλίου Ελέγχου Επικοινωνίας, με τη θέσπιση του ειδικού τέλους 0,02% επί των τιμολογίων διαφημιστικής δαπάνης, με βάση το άρθρο 48 του νόμου 3801 που δημοσιεύτηκε στο ΦΕΚ Α 163 της 4ης Σεπτεμβρίου 2009 και το οποίο φέρει τον τίτλο «Τέλος επί των τιμολογίων διαφημιστικής δαπάνης». Ο πρόεδρος του Δ.Σ. του ΣΕΕ, Βασίλης Αντωνίου, δήλωσε σχετικά: «Είναι μεγάλη η ικανοποίησή μας για την ψήφιση αυτού του Νόμου, που ήταν αποτέλεσμα μακρόχρονης και συστηματικής προσπάθειας και της καθοριστικής συμβολής του ΣΔΕ. Νέα προοπτική διαγράφεται για το ΣΕΕ, με νέες προκλήσεις και πολλή δουλειά, στις οποίες είμαστε έτοιμοι να ανταποκριθούμε με υπευθυνότητα και με τη στήριξη όλων όσων συμμετέχουν και ενδιαφέρονται για το θεσμό της αυτοδέσμευσης».
Το ειδικό τέλος αφορά στην αγορά χρόνου ή χώρου, με σκοπό τη μετάδοση ή καταχώριση, μέσω της τηλεόρασης, του ραδιοφώνου, του κινηματογράφου, του διαδικτύου και του ημερήσιου ή περιοδικού Τύπου, ή την ανάρτηση σε χώρους που νόμιμα προορίζονται για υπαίθρια διαφήμιση, διαφημιστικών ή επί πληρωμή δημοσιεύσεων. Θα υπολογίζεται επί της καθαρής αξίας του κόστους για την αγορά χρόνου ή χώρου και θα βαρύνει το διαφημιζόμενο. Το ποσό που αναλογεί στο ειδικό αυτό τέλος αναγράφεται υποχρεωτικά στο σχετικό τιμολόγιο που εκδίδει ο πάροχος των διαφημιστικών υπηρεσιών, ο οποίος το εισπράττει αμέσως από το διαφημιζόμενο με την προσκόμιση του τιμολογίου και το καταθέτει σε ειδικό λογαριασμό που τηρείται σε τραπεζικό ίδρυμα στο όνομα της «Αστικής Εταιρείας Δεοντολογίας και Επικοινωνίας». Το τέλος αυτό θα εξασφαλίζει αναγκαίους πόρους για την καλύτερη λειτουργία του Συμβουλίου Ελέγχου Επικοινωνίας, σε σχέση με την εφαρμογή του Ελληνικού Κώδικα Διαφήμισης-Επικοινωνίας και τον έλεγχο της δεοντολογίας των διαφημίσεων στα ΜΜΕ, ώστε να διασφαλίζεται μέσω της αυτοδέσμευσης η μεγιστοποίηση της εμπιστοσύνης του κοινού στις διαφημίσεις.

Retail Awards 2009
 
Πραγματοποιήθηκε η 8η διοργάνωση του καταξιωμένου θεσμού του Εκδοτικού Οργανισμού Direction και του περιοδικού Retail Business, που πραγματοποιήθηκε σε συνεργασία με την ΕΣΕΕ και τον ΣΕΛΠΕ και τελούσε υπό την αιγίδα του Υπουργείου Οικονομίας, Ναυτιλίας και Ανταγωνιστικότητας.
Μεγάλος νικητής της βραδιάς αναδείχθηκε η ΑΒ Βασιλόπουλος, η οποία τιμήθηκε με τρεις συνολικά διακρίσεις, μεταξύ των οποίων συγκαταλεγόταν και η κορυφαία βράβευση της βραδιάς. Πιο συγκεκριμένα, απέσπασε τις διακρίσεις Retailer of the Year και CSR Retail Strategy (Κινητό Κέντρο Ανακύκλωσης), καθώς και το βραβείο Retail Campaign, μαζί με τη Spot JWT, για την εκστρατεία AB Testimonials.
Επίσης, βραβεύθηκαν οι Στέφανος Κωστούλας (Γεώργιος Χόντος ΑΕΕ-Retail Manager), H&M (Rising Star), Πλαίσιο-The Mall Athens (Retail Store-Ηλεκτρικά & Ηλεκτρονικά Είδη), Βερόπουλος-Ολυμπιακό Χωριό (Retail Store-Super Market), La Pasteria-The Mall Athens (Retail Store-Eστίαση), Adidas-Golden Hall (Retail Store-Ένδυση/Υπόδυση) και Ηondos Center-Ιπποκράτους (Retail Store-Πολυκατάστημα).
Επίσης, θα πρέπει να σημειωθεί πως φέτος απονεμήθηκαν και τρία νέα βραβεία, τα οποία δεν προέκυψαν από την ψηφοφορία, αλλά στηρίχθηκαν στα ευρήματα σχετικών ερευνών που πραγματοποιήθηκαν σε συνεργασία με τμήματα του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών.
Αναλυτικότερα, τη διάκριση e-retail shop απέσπασε το e-shop, ενώ «Προμηθευτές της χρονιάς» αναδείχθηκαν οι Friesland Campina (Preferred Supplier/Food) και Procter & Gamble (Preferred Supplier/Non Food). Τέλος, τιμητική διάκριση δόθηκε στον Γρηγόρη Γιαλαμά, ιδρυτή, μέτοχο, πρόεδρο και διευθύνοντα σύμβουλο των Ομίλου Καταστημάτων Ένδυσης ΛΟΛΑ, για την πολύχρονη και σημαντική προσφορά του στο ελληνικό εμπόριο.

Εrmis Awards 2009
 
Πραγματοποιήθηκε η τελετή απονομής των Εrmis Awards 2009. Οι κυριότερες διακρίσεις και βραβεύσεις έχουν ως εξής:
Agency of the Year 2009: Spot JWT, Client of the Year 2009: Multichoice, Production Company of the Year 2009: Top Cut, Ermis Integrated Campaign: Bold Ogilvy & OgilvyOne Worldwide Athens για την εκστρατεία με τίτλο «Love at first site» για τη σοκολάτα Lacta της Kraft Foods.
Grand Ermis Ad/ Tαινίες Διαφημιστικές: DDB Athens για την ταινία με τίτλο «Breath» για την Toyota Hellas. Grand Ermis Ad/Καταχωρίσεις: Bold Ogilvy για την καταχώριση με τίτλο «AB/CD» για το Modern Music School.
Grand Ermis Ad/Ραδιοφωνικά Μηνύματα: McCann Erickson Athens για το ραδιοφωνικό με τίτλο «Γαϊδούρι» για το Durex XL.
Grand Ermis Ad/Υπαίθριες Διαφημίσεις: Ashley & Holmes για την Υπαίθρια Διαφήμιση με τίτλο «Αποκάλυψη» για το internet site / www.gossip-tv.gr.
Grand Ermis Ad/Εκστρατείες: Spot JWT για την εκστρατεία με τίτλο «Trash TV» για τη Nova.
Grand Ermis Design: Looking Agency για το Green Design Festival.
Grand Ermis Production: Top Cut για την ταινία με τίτλο «Παράδεισος» για το Nescafe Frappe.
Grand Ermis PR: CIVITAS Ketchum για την ενέργεια «Banana and the City!» για τις μπανάνες Chiquita.
Grand Ermis Direct: OgilvyOne Worldwide Athens για την Ενέργεια «Love at first site» για τη σοκολάτα Lacta της Kraft Foods.
Grand Ermis Media: BGM OMD Media Direction για το έργο με τίτλο «Φέρσου Φυσικά» για την ΗΒΗ.
Grand Ermis WEB: OgilvyOne Worldwide Athens για την καμπάνια «Love at first site» για για τη σοκολάτα Lacta της Kraft Foods.


Αντίο στον Αντώνη Ραψομανίκη

«Έφυγε» από τη ζωή ο πρόεδρος της Bold Ogilvy, Αντώνης Ραψομανίκης, μια από τις πιο σημαντικές προσωπικότητες της διαφημιστικής αγοράς. Πρόκειται για τον εμπνευστή της Bold πριν από 32 χρόνια, τον  οποίο θα τον θυμούνται όλοι όσοι συνεργάστηκαν μαζί του για τον εξαίρετο, πράο, αλλά δυναμικό χαρακτήρα του, τον έντονο συναισθηματισμό του και την ικανότητά του να εμπνέει και να καθοδηγεί.
Εργαζόταν στη διαφήμιση από το 1966, καθώς ξεκίνησε τη διαφημιστική του καριέρα στην ΑΔΕΛ σαν Account Executive και μέσα σε λίγα χρόνια ανέβηκε όλες τις βαθμίδες της ιεραρχίας, αναλαμβάνοντας τελικά τη Γενική Διεύθυνση της Εταιρείας. Το Σεπτέμβριο του 1977 αποχώρησε από την ΑΔΕΛ και ίδρυσε μαζί με τον Γιάννη Ευσταθιάδη και τον Θόδωρο Κοτιώνη, τη Bοld Ogilvy, της οποίας είναι πρόεδρος. Σπούδασε Οικονομικά στην Ανωτάτη Βιομηχανική, με εξειδίκευση στο Marketing, και υπήρξε μέλος της ΙΑΑ, της ΕΔΕΕ και ιδρυτικό μέλος του Ελληνικού Ινστιτούτου Marketing (EIM).