
Apple: Νέο μοντέλο iPhone 16e χαμηλού κόστους
Θα πωλείται στα 599 δολάρια όταν κυκλοφορήσει αργότερα αυτόν το μήνα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΘα πωλείται στα 599 δολάρια όταν κυκλοφορήσει αργότερα αυτόν το μήνα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο 78% των ηγετικών στελεχών την θεωρεί την κορυφαία επενδυτική προτεραιότητα για την εταιρεία τους
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ κίνηση αυτή πραγματοποιείται τη στιγμή που η τύχη του TikTok είναι αμφίβολη.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣημαντική διάκριση για τον Όμιλο INTERAMERICAN, που συγκαταλέγεται στο 15% των κορυφαίων εταιρειών παγκοσμίως σε θέματα βιωσιμότητας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑνήλθαν σε 5,04 δισ. ευρώ για το δ’ τρίμηνο
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο 2023, η Gardner κατείχε ανώτερους ρόλους στις εταιρείες Unilever, Omnicom της OMD και Initiative της Interpublic.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤης BR Media με έδρα τη Βραζιλία
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ συνολική επένδυση για την εγκατάσταση και λειτουργία της μηχανής ανέρχεται σε 1,2 εκ. €, επιβεβαιώνοντας τη δέσμευση της SKAG για συνεχή ανάπτυξη και τεχνολογική υπεροχή.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣχέδιο δράσεων τουριστικής προβολής
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΔιπλή αξιολόγηση “A” και από τον οργανισμό CDP για τις εξαιρετικές επιδόσεις της στην προστασία του κλίματος και την ορθολογική διαχείριση του νερού.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑπό την πλευρά της η Κίνα αντέδρασε.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory