Vodafone & Wunderman Thompson: Kάνουν το Internet ένα ασφαλές παιχνίδι για τα παιδιά
![Vodafone & Wunderman Thompson: Kάνουν το Internet ένα ασφαλές παιχνίδι για τα παιδιά](https://www.advertising.gr/uploads/images/112651/vodafone-wunderman-thompson-kanoun-to-internet-ena-asfales-paichnidi-gia-ta-paidia-medet.jpg?lm=339cfdbba953f56f2b42a1ff2a6fd873)
- Τι προσφέρει η υπηρεσία Vodafone Secure Net Family και πώς θέλατε να την προβάλλετε; Ποιο ήταν το brief και το ζητούμενο προς τη διαφημιστική για την καμπάνια;
Χάιδω Ηλιοπούλου
Η νέα υπηρεσία Vodafone Secure Net Family προσφέρει με απλό και εύκολο τρόπο, ψηφιακή ασφάλεια και εργαλεία γονικού ελέγχου. Με την ενεργοποίησή της όλες οι συσκευές της οικογένειας προστατεύονται αυτόματα μέσα από το δίκτυο κινητής και σταθερής Vodafone Giga Network και αυτό είναι το στοιχείο που τη διαφοροποιεί από τον ανταγωνισμό. Έτσι, το επικοινωνιακό brief στηρίχθηκε αμιγώς στο πως θα μπορούσαμε να δημιουργήσουμε μια επικοινωνία που θα απαντά στη βασική ανάγκη των γονιών να νιώθουν σίγουροι ότι τα παιδιά μπορούν να απολαμβάνουν το διαδίκτυο με ασφάλεια, όπου κι αν βρίσκονται, ώστε να αποκομίζουν μόνο θετικές εμπειρίες από αυτό. Το λανσάρισμα της νέας υπηρεσίας Vodafone Secure Net Family είναι ένα ακόμη παράδειγμα που αναδεικνύει στην πράξη πώς άνθρωπος και τεχνολογία μαζί, συνδέονται για ένα καλύτερο αύριο.
Η πρόσφατη επανατοποθέτηση της Vodafone, με μήνυμα «Together We Can» περιγράφει την πεποίθησή μας ότι οι άνθρωποι, με σύμμαχο την τεχνολογία, μπορούν να αντιμετωπίσουν ατομικές και κοινωνικές προκλήσεις και να χτίσουν μια βιώσιμη ψηφιακή κοινωνία, με ίσες ευκαιρίες και νέες δυνατότητες για όλους. Η τοποθέτησή μας αυτή γίνεται πραγματικότητα και στο λανσάρισμα της νέας υπηρεσίας Vodafone Secure Net Family. Με την υπηρεσία αυτή, οι γονείς μέσα από την τεχνολογική καινοτομία και τις δυνατότητες του δικτύου σταθερής και κινητής Vodafone Giga Network έχουν πλέον στα χέρια τους τα απαραίτητα εργαλεία για να μπορούν να νιώθουν σίγουροι ότι τα παιδιά παραμένουν ασφαλή, όταν βρίσκονται στον κόσμο του Internet.
- Πώς αναπτύσσεται η καμπάνια και σε ποιες πλατφόρμες;
Η καμπάνια υλοποιείται με 360° επικοινωνιακό πλάνο που αναπτύσσεται σε όλα τα μέσα και αποτελείται από δύο επικοινωνιακές φάσεις. Στην πρώτη, η υπηρεσία Vodafone Secure Net Family συστήνεται και τοποθετείται στην αγορά ως η πλέον εξελιγμένη και ολοκληρωμένη λύση προστασίας και γονικού ελέγχου, σύμμαχος κάθε σύγχρονης οικογένειας. Στη συνέχεια, η καμπάνια εξελίσσεται με τρία προϊοντικά σποτ που αναδεικνύουν τις βασικές λειτουργίες και τα κύρια πλεονεκτήματα της υπηρεσίας, με έμφαση στην προστασία από ιούς και ενέργειες phishing καθώς και στη διαχείριση του χρόνου που τα παιδιά έχουν πρόσβαση στο Internet. Ιδιαίτερη βαρύτητα έχει δοθεί και στα digital μέσα με video υλικά, χωρίς ωστόσο να παραλείπονται τα υπόλοιπα σημεία επαφής με το κοινό στο οποίο απευθυνόμαστε.
Wunderman Thompson
- Πώς προέκυψε η ιδέα για το luna park; Ποιο ήταν το μήνυμα που θέλατε να περάσετε και σε ποιο insight βασίζεται;
Αλέξανδρος Τσούτης / Θοδωρής Μαλαπέτσας
Τα παιδιά θα είναι πάντα παιδιά, γι’ αυτό και η αθωότητα θέλαμε να είναι παρούσα παντού. Αυτή η καμπάνια είναι ένα τεράστιο παιχνίδι που σε προσκαλεί να το ακολουθήσεις και να γίνεις για λίγο κι εσύ παιδί. Ταυτόχρονα, όμως, σου παρουσιάζει με έναν εύσχημο τρόπο τους κινδύνους που υπάρχουν, χωρίς να κυριαρχεί το αίσθημα του φόβου. Το μήνυμά της είναι πως το συναρπαστικό μπορεί να είναι και ασφαλές, χωρίς να χάνει την ουσία του και τη χαρά της εξερεύνησης. Όπως ακριβώς πρέπει να είναι και το διαδίκτυο... Ένας συναρπαστικός κόσμος που με προστασία μπορεί να γεμίσει ανεπανάληπτες εμπειρίες τα παιδιά. Αυτή η προστασία έρχεται μέσω της υπηρεσίας Vodafone Secure Net Family: μια απλή και ολοκληρωμένη λύση γονικού ελέγχου του Internet σε κάθε συσκευή που εξασφαλίζει την ορθή χρήση και προστατεύει από κακόβουλες ενέργειες.
- Ποιο είναι το feedback μέχρι στιγμής για την καμπάνια;
Λεωνίδας Σπανός
Tα σχόλια που έχουμε εισπράξει έως τώρα είναι πολύ θετικά. Διότι όλοι οι γονείς αναγνωρίζουν την αναγκαιότητα της ασφάλειας των παιδιών στην πλοήγηση στο διαδίκτυο, οπότε η αποδοχή και ειδικά με τον τρόπο που υλοποιήθηκε ήταν δεδομένη.
- Ποιες ήταν οι σημαντικότερες προκλήσεις σε αυτή την καμπάνια από την σύλληψη της αρχικής ιδέας ως την τελική υλοποίηση της εκστρατείας;
Λάζαρος Ευμορφίας
Η πιο σημαντική πρόκληση ήταν το να προσεγγίσεις ένα τόσο ευαίσθητο θέμα που κρύβει τόσους κινδύνους, χωρίς να δείξεις τον κίνδυνο. Δημιουργικά είναι πολύ δελεαστικό πάντα να φωτίζεις την αρνητική πλευρά, ώστε μετά να την ανατρέψεις με το προϊόν ή την υπηρεσία που έρχεται ως λύση στο πρόβλημα. Όμως προτιμήσαμε να μην πάμε με την εύκολη ή την αναμενόμενη συνταγή, γιατί δεν θέλαμε να δαιμονοποιήσουμε το διαδίκτυο ούτε να τρομάξουμε τον κόσμο. Στόχος μας ήταν να προβάλλουμε τη χαρά της χρήσης του Internet, υποδηλώνοντας τις “κακοτοπιές” με ένα συμβολικό τρόπο που όλοι θα κατανοούσαν και νομίζω το πετύχαμε.
Για περισσότερες πληροφορίες δείτε ΕΔΩ.