
Όμιλος ΟΤΕ: Συμμετέχει στο ευρωπαϊκό ερευνητικό έργο MonB5G
Τεχνητή νοημοσύνη στη διαχείριση δικτύων 5G και 6G
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤεχνητή νοημοσύνη στη διαχείριση δικτύων 5G και 6G
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟλοκληρώθηκε επιτυχώς η κατάργηση του δικτύου Nova 3G
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑMε ανανέωση από 8 € και χρέωση ανά δευτερόλεπτο
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑφορά την ισότητα των φύλλων
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε τα FIBER ULTRA και FIBER παρέχεται δωρεάν χρήση εξοπλισμού Wi-Fi VoIP Router
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ Όμιλος αποτελεί παράδειγμα επιχείρησης που επιλέγει στρατηγικά να βλέπει την κρίση ως ευκαιρία και να βγαίνει μπροστά
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΚαι τους οικείους τους που κατοικούν στην Ελλάδα
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε αφορμή τον καταστροφικό σεισμό που έπληξε τις δύο χώρες
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓια 5η συνεχόμενη χρονιά
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτο 90% ο στόχος πανελλαδικής πληθυσμιακής κάλυψης για το 2023
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΛανσάρει νέα προϊόντα και υπηρεσίες μέσα από ένα διευρυμένο δίκτυο καταστημάτων
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτις 11 Ιανουαρίου 2023 ολοκληρώνεται η συγχώνευση
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory