OTE: O Μιχάλης Τσαμάζ Επίτιμος Διδάκτορας του Πανεπιστημίου Πειραιώς
Ο Όμιλος αποτελεί παράδειγμα επιχείρησης που επιλέγει στρατηγικά να βλέπει την κρίση ως ευκαιρία και να βγαίνει μπροστά
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ Όμιλος αποτελεί παράδειγμα επιχείρησης που επιλέγει στρατηγικά να βλέπει την κρίση ως ευκαιρία και να βγαίνει μπροστά
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΚαι τους οικείους τους που κατοικούν στην Ελλάδα
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε αφορμή τον καταστροφικό σεισμό που έπληξε τις δύο χώρες
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓια 5η συνεχόμενη χρονιά
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτο 90% ο στόχος πανελλαδικής πληθυσμιακής κάλυψης για το 2023
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΛανσάρει νέα προϊόντα και υπηρεσίες μέσα από ένα διευρυμένο δίκτυο καταστημάτων
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτις 11 Ιανουαρίου 2023 ολοκληρώνεται η συγχώνευση
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑυξημένες επενδύσεις σε 5G και οπτικές ίνες
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο πρώτο digital καρτοκινητό που προσαρμόζεται αυτόματα στα θέλω του συνδρομητή
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΌπως αναφέρει η εταιρεία, η εν λόγω επίδοση επιτυγχάνεται παρά τις ανταγωνιστικές προκλήσεις και την εκτεταμένη πειρατεία.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ4 στρατηγικές προτεραιότητες Βιώσιμης Ανάπτυξης: Κλιματική Ουδετερότητα, Κυκλική Οικονομία σε όλη την Αλυσίδα Αξίας, Συμπερίληψη & Ίσες Ευκαιρίες στην Εργασία, Ψηφιακή Κοινωνία για όλους.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕξελέγη ως ένα από τα 13 μέλη του Εκτελεστικού Συμβουλίου της ETNO.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory