Ταινίες της Miramax φέρνει το hol video club
Διαθέσιμες on demand στην ελληνική τηλεόραση, μέσω του hol video club, είναι από την 1η Μαρτίου οι πολυβραβευμένες ταινίες της Miramax.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΔιαθέσιμες on demand στην ελληνική τηλεόραση, μέσω του hol video club, είναι από την 1η Μαρτίου οι πολυβραβευμένες ταινίες της Miramax.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤις 5 νικήτριες που θα εργαστούν σε ένα κοινωφελή μη κερδοσκοπικό οργανισμό της επιλογής τους για έναν ολόκληρο χρόνο, ανέδειξε το πρόγραμμα Vodafone World of Difference.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτην παρουσίαση της ρυθμιστικής στρατηγικής της ΕΕΤΤ για την ελληνική τηλεπικοινωνιακή και απελευθερωμένη ταχυδρομική αγορά, προχώρησε ο Πρόεδρος της ΕΕΤΤ και BEREC, Δρ. Λεωνίδας Κανέλλος.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤη σχέση του καταναλωτή με τη σταθερή τηλεφωνία, επαναπροσδιορίζει η Forthnet, μέσω της παρουσίασης μιας σειράς νέων υπηρεσιών.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΒραβείο για τη συμβολή του στην ανάπτυξη του χρηματιστηριακού θεσμού, παρέλαβε ο Όμιλος Forthnet.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΔεν υπάρχει, προς το παρόν, περίπτωση πώλησης ή ενοποίησης της Forthnet, σύμφωνα με όσα γνωστοποίησε σε ανακοίνωσή της, η ίδια η εταιρεία.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠαρούσα στο 1ο Διεθνές Συνέδριο Διοίκησης Επαγγελματικού Ποδοσφαίρου «Footballabout» ήταν η Forthnet, μέσω του Διευθύνοντα Συμβούλου της, Πάνου Παπαδόπουλου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Forthnet συνεχίζει να βρίσκεται έμπρακτα κοντά στον επαγγελματία και την μικρομεσαία επιχείρηση, με μια σειρά προσφορών.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤη στρατηγική που εδραίωσε τον όμιλο Forthnet, σαν το μεγαλύτερο πάροχο ευρυζωνικών & τηλεοπτικών υπηρεσιών, ανέλυσε ο Π. Παπαδόπουλος, στη διάρκεια του CEO Summit.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣυστάσεις προς τους καταναλωτές για την προστασία τους στην τηλεφωνία και το Internet, εκδίσει η ΕΕΤΤ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤη σειρά παροχών και δράσεων, με τις οποίες στηρίζει το Χαμόγελο του Παιδιού, παρουσίασε σε σχετική εκδήλωση η hellas online.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤην ένταξη του Γρηγόρη Τσουγκριάνη στο δυναμικό του, για να αναλάβει ρόλο στην Εμπορική Διεύθυνση Λιανικής, ανακοίνωσε ο όμιλος Forthnet.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory