![United Group: Ολοκλήρωσε την εξαγορά της Bulsatcom](https://www.advertising.gr/sites/direction/skins/eshop_a/temp/lazyloadimage/medialist.jpeg)
United Group: Ολοκλήρωσε την εξαγορά της Bulsatcom
H εξαγορά αποτελεί μέρος της μακροπρόθεσμης στρατηγικής της United Group για την επέκταση και ενίσχυση της παρουσίας της στην αγορά της Νοτιανατολικής Ευρώπης
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH εξαγορά αποτελεί μέρος της μακροπρόθεσμης στρατηγικής της United Group για την επέκταση και ενίσχυση της παρουσίας της στην αγορά της Νοτιανατολικής Ευρώπης
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΚατανόηση της Τεχνητής Νοημοσύνης
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH ΔΕΗ συνεχίζει την υλοποίηση του πλάνου της για την ανάπτυξη ενός εθνικού δικτύου οπτικών ινών, αναφέρει η εισηγμένη
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜέσα στο προηγούμενο έτος η εταιρεία βελτίωσε σημαντικά το δίκτυο 5G και επιτάχυνε την ανάπτυξη της οπτικής ίνας για το σπίτι (FTTH), ενώ παράλληλα αύξησε την πελατειακή της βάση
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣε ειδική εκδήλωση
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ UG πραγματοποίησε την διάθεση ομολόγων μαζί με την μητρική εταιρεία Summer BidCo B.V.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓιορτάζοντας τον ένα χρόνο επιτυχημένης λειτουργίας της νέας Nova
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΘα είναι υπεύθυνη για όλες τις δραστηριότητες δημοσίων σχέσεων και εταιρικής υπευθυνότητας στην ελληνική αγορά
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤον διαδέχεται ο Κ. Νεμπής
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓια 10 ημέρες
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑσύλληπτες ταχύτητες 5G, απεριόριστα λεπτά ομιλίας και SMS κ.α
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory