Στο ΣΕΕ ο πόλεμος της κινητής
Στο Συμβούλιο Ελέγχου Επικοινωνίας κατέληξε η πρόσφατη «διαμάχη» μέσω διαφημίσεων μεταξύ των εγχώριων εταιρειών κινητής τηλεφωνίας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτο Συμβούλιο Ελέγχου Επικοινωνίας κατέληξε η πρόσφατη «διαμάχη» μέσω διαφημίσεων μεταξύ των εγχώριων εταιρειών κινητής τηλεφωνίας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΚρίσιμη ερώτηση προς τον Υπ. Πολιτισμού και Αθλητισμού Π. Παναγιωτόπουλο κατέθεσε ο βουλευτής Νίκος Νικολόπουλος αναφορικά με το θέμα τηλεοπτικής κάλυψης του Κυπέλλου Ελλάδος από τον OTE TV.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε στόχο την ολοκληρωμένη κάλυψη των τηλεπικοινωνιακών της αναγκών, η Migato ξεκινά συνεργασία με τη Forthnet, υλοποιώντας την υπηρεσία MPLS Professional σε όλα τα σημεία λιανικής.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑπάντηση σε δημοσίευμα της εφημερίδας «Καθημερινή» για την εξαγορά της hellas online, έδωσε η Intracom Holdings.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε το Nova 3Play ο όμιλος πέτυχε αναστροφή της πτωτικής πορείας των εσόδων της λιανικής.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH Alpha Bank και η Vodafone, σε συνεργασία με τη Visa Europe και τη First Data παρουσιάζουν στην ελληνική αγορά την πρώτη εφαρμογή για ανέπαφες πληρωμές με χρήση κινητού.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠαρούσα σε Συνέδριο για τα Δίκτυα Νέας Γενιάς, που πραγματοποιήθηκε υπό την αιγίδα της Ελληνικής Προεδρίας της Ε.Ε., ήταν η Forthnet.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ Δ/νων Σύμβουλος της hellas online, Αντώνης Κεραστάρης, εκλέχθηκε στο Διοικητικό Συμβούλιο της ECTA.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ υπηρεσία Cytavision ξεκίνησε την πιλοτική λειτουργία της στις 4 Δεκεμβρίου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣε αύξηση της συνδρομητικής της βάσης, οδήγησε τη Forthnet η επιτυχία του προγράμματος Nove 3Play στο τρίτο τρίμηνο του 2013.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε στόχο την επιβράβευση των αφοσιωμένων πελατών Nova Professional, η Nova προχώρησε σε συνεργασία με μία από τις μεγαλύτερες εταιρείες χονδρεμπορικής της Ελλάδας, τη MAKRO Cash and Carry.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Vodafone Ελλάδας ανακοίνωσε την ένταξη του Νίκου Παρασκευόπουλου στο δυναμικό της, για την ανάληψη καθηκόντων Finance Director.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory