![Προωθείται κοινό brand OTE και COSMOTE](https://www.advertising.gr/sites/direction/skins/eshop_a/temp/lazyloadimage/medialist.jpeg)
Προωθείται κοινό brand OTE και COSMOTE
Σύντομα θα προκύψει ενιαία εμπορική εικόνα σε σταθερή, κινητή και internet με στόχο την ακόμη καλύτερη εμπειρία του πελάτη.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣύντομα θα προκύψει ενιαία εμπορική εικόνα σε σταθερή, κινητή και internet με στόχο την ακόμη καλύτερη εμπειρία του πελάτη.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕνίσχυση της συνδρομητικής βάσης του ομίλου, παρά το αντίξοο μακροοικονομικό περιβάλλον.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤαχύτητες αυξημένες κατά 75% από τα δίκτυα 3G, 4G και 4G+ της COSMOTE, σύμφωνα με το SpeedTest.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ τηλεπικοινωνιακός κολοσσός των ΗΠΑ, Verizon Communications συμφώνησε για την εξαγορά της AOL, σε ένα deal ύψους 4,4 δισεκατομμυρίων δολαρίων!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΒελτιωμένες τάσεις στον τζίρο για άλλο ένα οικονομικό τρίμηνο, με τις προσπάθειες για βελτίωση της εμπειρίας του πελάτη να αποδίδουν καρπούς.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ ΟΤΕ και η COSMOTE, με συνεργάτη τη CISCO, αναζητούν τις καλύτερες “Internet of Things” λύσεις για επιχειρήσεις.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑνοιχτή επιστολή προς το Σώμα των Επιτρόπων, που υπογράφει, μεταξύ άλλων, ο Πάνος Παπαδόπουλος της Forthnet.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕντυπωσιακή αύξηση σε συνδρομητές Nova 3Play και Nova για τον όμιλο το 12μηνο του 2014, που ξεχώρισε από το σύνολο της αγοράς.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΥπογραφή συμφωνίας για ανταλλαγή τεχνογνωσίας, δημιουργία εργαστηρίου νέων τεχνολογιών και κοινή συμμετοχή σε έργα έρευνας και ανάπτυξης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣκοπός του συνεδρίου ήταν η συγκέντρωση των εταιριών του κλάδου προκειμένου να παρουσιαστούν λύσεις Unified Communications & Collaboration.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτην ανάπτυξη συνεργατικών και εξατομικευμένων υπηρεσιών για μέλη εικονικών κοινοτήτων (Mobile Virtual Communities), συμβάλλει η COSMOTE, με τη συμμετοχή της στο ερευνητικό έργο WIKIZEN.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ ΟΤΕ «απελευθερώνει» το WiFi των συνδρομητών του και το επικοινωνεί με μια νέα, ανατρεπτική καμπάνια, που υπογράφει η Bold Ogilvy.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory