
Wind: Με YouTube στην παραλία το τριήμερο του Αγίου Πνεύματος
Με βουτιές και GB πέρασαν το τριήμερο του Αγίου Πνεύματος, καθώς τότε αυξήθηκε κατακόρυφα η χρήση του 4G της WIND στην περιφέρεια.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε βουτιές και GB πέρασαν το τριήμερο του Αγίου Πνεύματος, καθώς τότε αυξήθηκε κατακόρυφα η χρήση του 4G της WIND στην περιφέρεια.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣυνάντηση του Διευθύνοντος Συμβούλου της Forthnet, Πάνου Παπαδόπουλου με τον αρμόδιο Επίτροπο για την Ψηφιακή Οικονομία Günther Oettinge
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ ΕΕΤΤ ενημερώνει τους καταναλωτές σχετικά με τη χρήση και το κόστος των Υπηρεσιών Πολυμεσικής Πληροφόρησης (ΥΠΠ)
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο κινητό τηλέφωνο παραμένει ο πιο δημοφιλής τρόπος επικοινωνίας για τους Ευρωπαίους πολίτες
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτο Σικάγο βρέθηκε η Yuboto προκειμένου να συμμετέχει στις εργασίες της Διεθνούς Εβδομάδας Τηλεπικοινωνιών (ITW2016) που πραγματοποιήθηκε από τις 8 έως τις 11 Μαΐου
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΝέα on line δωρεάν υπηρεσία υποστήριξης έχουν από σήμερα στη διάθεσή τους όλοι οι συνδρομητές Σταθερής & Internet WIND.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ ΟΤΕ ανακοίνωσε τα ενοποιημένα οικονομικά αποτελέσματα για το Α’ τρίμηνο του 2016, με βάση τα Διεθνή Πρότυπα Χρηματοοικονομικής Αναφοράς.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠραγματοποιήθηκε ετήσια συνάντηση της Διοικητικής Ομάδας του Ομίλου ΟΤΕ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ ΕΕΤΤ πραγματοποίησε πρόσφατα παρουσίαση για το «Pricescope», το Παρατηρητήριο τιμών τηλεπικοινωνιακών & ταχυδρομικών προϊόντων.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ ΟΤΕ ανακοίνωσε τα ενοποιημένα οικονομικά αποτελέσματα για το Δ’ τρίμηνο και το δωδεκάμηνο του 2015, με βάση τα Διεθνή Πρότυπα Χρηματοοικονομικής Αναφοράς.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ 10η ετήσια μελέτη Visual Networking Index (VNI) της Cisco εκτιμά ότι έως το 2020, το 70% του παγκόσμιου πληθυσμού θα χρησιμοποιεί κινητές συσκευές, με 1,5 συνδέσεις ανά κάτοικο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί στη Βαρκελώνη το διάστημα 22-25 Φεβρουαρίου 2016.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory