
Η Forthnet απαντά σε δημοσίευμα περί ενημερότητας
Η εταιρεία απαντά με ανακοίνωσή της σε δημοσίευμα περί ανακριβών στοιχείων στο προ ημερών ενημερωτικό της δελτίο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ εταιρεία απαντά με ανακοίνωσή της σε δημοσίευμα περί ανακριβών στοιχείων στο προ ημερών ενημερωτικό της δελτίο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ Διευθύνων Σύμβουλος της Forthnet μίλησε στο ΑΠΕ για την πορεία της εταιρείας στο πρώτο εξάμηνο του έτους, το αναπτυξιακό της πλάνο, τη συνεργασία με τη ZTE και την ανάγκη ενίσχυσης του κλάδου των τηλεπικοινωνιών.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜέσα από νέες συμφωνίες εμπλουτίζει περιεχόμενο και υπηρεσίες, βελτιώνοντας την εμπειρία των συνδρομητών Nova.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΝέες εμπειρίες μέσω του thelifenetwork.gr
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤον πιο απλό τρόπο για γρήγορο Internet στο σπίτι ή στο εξοχικό, προσφέρει η WIND, χάρη στη νέα, ευέλικτη λύση SIMPLEfi.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΞεχωριστή επιχειρηματική συνάντηση με τον παγκοσμίου φήμης ομιλητή για την καινοτομία για περισσότερα από 100 στελέχη
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ κ. Στεφανίδης, διευθυντής του Ιδρύματος Τεχνολογίας και Έρευνας (ΙΤΕ), αντικατέστησε τον Βασίλη Δουγαλή.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕπενδύσεις με τελικό στόχο οι οπτικές ίνες να φτάσουν στα σπίτια των καταναλωτών προανήγγειλε ο Μιχάλης Τσαμάζ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε βουτιές και GB πέρασαν το τριήμερο του Αγίου Πνεύματος, καθώς τότε αυξήθηκε κατακόρυφα η χρήση του 4G της WIND στην περιφέρεια.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣυνάντηση του Διευθύνοντος Συμβούλου της Forthnet, Πάνου Παπαδόπουλου με τον αρμόδιο Επίτροπο για την Ψηφιακή Οικονομία Günther Oettinge
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ ΕΕΤΤ ενημερώνει τους καταναλωτές σχετικά με τη χρήση και το κόστος των Υπηρεσιών Πολυμεσικής Πληροφόρησης (ΥΠΠ)
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο κινητό τηλέφωνο παραμένει ο πιο δημοφιλής τρόπος επικοινωνίας για τους Ευρωπαίους πολίτες
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory