Η Havas στο δίκτυο CAN
![Η Havas στο δίκτυο CAN](https://www.advertising.gr/uploads/images/110146/i-havas-sto-diktyo-can-medet.jpg?lm=811c477b882d0fb3e6e0706fd1d79557)
Σύμφωνα με τον Greg James, global chief strategy officer στη Havas Media, αυτό συνέβη γιατί το media δίκτυο με τους 10.000 εργαζομένους έχει ήδη «προβάδισμα» όσον αφορά το λεγόμενο «conscious advertising».
Η CAN, ένας συνασπισμός περισσότερων από 70 οργανισμών, λανσαρίστηκε το 2018 και προσπαθεί να επιμορφώσει τους διαφημιζόμενους γύρω από το πώς μπορούν να δρουν με μεγαλύτερη επίγνωση του αντίκτυπου που έχουν στον ευρύτερο κόσμο.
Η CAN, ένας συνασπισμός περισσότερων από 70 οργανισμών, λανσαρίστηκε το 2018 και προσπαθεί να επιμορφώσει τους διαφημιζόμενους γύρω από το πώς μπορούν να δρουν με μεγαλύτερη επίγνωση του αντίκτυπου που έχουν στον ευρύτερο κόσμο.