To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Συνεργασία Mind The Ad - Buondi Craft στην HORECA 2025

Συνεργασία Mind The Ad - Buondi Craft στην HORECA 2025

Η Mind the Ad και η Buondi Craft παρουσίασαν στη HORECA 2025 μια πρωτοποριακή εμπειρία επαυξημένης πραγματικότητας (AR) με τίτλο "From Bean to Cup Journey", συνδυάζοντας την τεχνολογία και το storytelling για να αναδείξουν το ταξίδι του καφέ.

Μέσω ενός ειδικά σχεδιασμένου TikTok AR filter, οι επισκέπτες μπορούσαν απλώς με το κινητό τους να δουν τον κόκκο καφέ να ζωντανεύει - από την καλλιέργεια μέχρι το φλιτζάνι. Το activation, σχεδιασμένο εξ ολοκλήρου από τη Mind The Ad, είχε στόχο να κάνει τη Buondi Craft να ξεχωρίσει στο απαιτητικό περιβάλλον της έκθεσης, προσφέροντας μια διαδραστική και immersive εμπειρία.

Τα αποτελέσματα μιλούν από μόνα τους: 4.000+ σκαναρίσματα ανά φίλτρο και μέσος χρόνος αλληλεπίδρασης 35+ δευτερόλεπτα, αποδεικνύοντας τη δύναμη του phygital engagement.

Με αιχμή την καινοτομία και τη δύναμη του brand storytelling, η Buondi Craft και η Mind The Ad απέδειξαν ότι σε μια έκθεση δεν βλέπεις απλά ένα προϊόν - το ζεις.