
Oracle: Η εικονική πραγματικότητα (VR) έρχεται για να μείνει
Σύμφωνα με έρευνα της Oracle, πάνω από τα τρία τέταρτα των εταιρειών θα παρέχουν Εμπειρία Πελάτη μέσω VR και chatbots μέσα στα τέσσερα επόμενα χρόνια
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣύμφωνα με έρευνα της Oracle, πάνω από τα τρία τέταρτα των εταιρειών θα παρέχουν Εμπειρία Πελάτη μέσω VR και chatbots μέσα στα τέσσερα επόμενα χρόνια
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ ειδησεογραφικός όμιλος της Ρουμανίας Mediafax επιλέγει την πλατφόρμα newsasset της ATC
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Microsoft ανακοίνωσε την Πέμπτη ότι οριστικοποίησε την εξαγορά του LinkedIn για 26,2 δισ. δολάρια
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο e-satisfaction λανσάρει το Customer Experience Badge, ένα ισχυρό εργαλείο ανάπτυξης πωλήσεων
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΔιερευνήθηκαν οι ανάγκες χαρτογράφησης της εταιρικής εικόνας, με τη συμμετοχή στελεχών του marketing και της επικοινωνίας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠερισσότεροι από 27.600 επισκέπτες έκαναν μια ‘βόλτα στο μέλλον’ μέσα από μια μοναδική τεχνολογική εμπειρία με την υπογραφή της Κωτσόβολος
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣημαντικά ευρήματα συνεχίζει να φέρνει στην επιφάνεια η ενάλια έρευνα που πραγματοποιείται με την καθοριστική συμβολή της τεχνολογίας μέσα από τα δίκτυα νέας γενιάς COSMOTE.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Warner Bros προχώρησε στην εξαγορά της Machinima, τις εταιρείας digital προγραμματισμού, με εστίαση στο gaming.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΧρηματοδότηση μέσω του προγράμματος DNI, με στόχο την ανάπτυξη εργαλείων που θα επεκτείνουν τα όρια της διαδικασίας συλλογής και κατηγοριοποίησης ειδήσεων
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο 25% όλων των συνδρομών στη Βόρεια Αμερική θα είναι 5G το έτος 2022, ποσοστό που θα αντιπροσωπεύει την υψηλότερη διεθνώς διείσδυση στην αγορά
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Adobe συμφώνησε να προχωρήσει στην εξαγορά της TubeMogul, μιας εταιρείας που δημιουργεί software το οποίο επιτρέπει σε brands και εταιρείες να σχεδιάζουν και να αγοράζουν video διαφήμιση.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Samsung δημοσίευσε μια ολοσέλιδη έντυπη διαφήμιση στις Ηνωμένες Πολιτείες για να απολογηθεί για τα προβλήματα που προκάλεσε η χρήση των smartphones Note 7.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory