
Athens Tech College: Διευθύνουσα Σύμβουλος η Ελένη Χατζημήτσου
Διοικητική αναδιάρθρωση από τον όμιλο της 24MEDIA σε συνεργασία με το κολέγιο τεχνολογίας Athens Tech College.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΔιοικητική αναδιάρθρωση από τον όμιλο της 24MEDIA σε συνεργασία με το κολέγιο τεχνολογίας Athens Tech College.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠεριφερειακός Διαγωνισμός Αττικής στο πλαίσιο της Ολυμπιάδας Εκπαιδευτικής Ρομποτικής W.R.O. 2017, σε διοργάνωση του WRO Hellas με στρατηγικό συνεργάτη την COSMOTE
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠάνω από ένα εκατομμύριο νέοι χρήστες κινητών διαδικτυακών υπηρεσιών προστίθενται κάθε μέρα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο start up που εξειδικεύεται στις πιο εξελιγμένες 3D τεχνολογίες, βρέθηκε στην Κωνσταντινούπολη διοργανώνοντας μία συναρπαστική ενέργεια για το Final 4 της Euroleague.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο Video με την πλήρη ομιλία του keynote speaker του φετινού TechFest της ATCOM
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ adidas και η Siemens ανακοίνωσαν την πρόθεσή τους να συνεργαστούν για την ψηφιακή παραγωγή αθλητικών ειδών.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ HP Inc. γιορτάζει περισσότερες από επτά δεκαετίες υποστήριξης δημιουργών ταινιών και οραματιστών στα πλαίσια του Διεθνούς Φεστιβάλ Κινηματογράφου των Καννών.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΞεκίνησε η συνεργασία της Adweb με την AppNexus που συμπεριλαμβάνει όλα τα media properties της Microsoft και το σύνολο των διαφημιστικών δυνατοτήτων τους που θα παρέχει στη διαφημιστική αγορά η Adweb.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ Παναθηναϊκός Superfoods εμπιστεύεται το Microsoft Office 365 στην προσπάθεια του προπονητικού team και των παικτών για την κατάκτηση τίτλων μέσα από τη σκληρή δουλειά.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH πρωτοποριακή QIVOS CLOUD πλατφόρμα παρουσιάστηκε στην έκθεση RBTE 2017 στο Λονδίνο
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠροσηλωμένη στις αρχές της βιώσιμης ανάπτυξης, η Info Quest Technologies πιστοποιήθηκε πρόσφατα από την ΤUV Hellas κατά το Πρότυπο ISO 14001:2004 για το σύστημα Περιβαλλοντικής Διαχείρισης που εφαρμόζει.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟλοκληρώθηκε με επιτυχία το 70ο Διεθνές Ετήσιο Συνέδριο του Δικτύου WIN & GALLUP που έλαβε χώρα στην Αθήνα το διάστημα 8-10 Μαΐου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory