
Πως η Τεχνητή Νοημοσύνη επηρεάζει το Marketing
Και την εξατομικευμένη εμπειρία πελατών
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΚαι την εξατομικευμένη εμπειρία πελατών
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑMπαίνει "στον πόλεμο" με την Apple
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣχετικά με την προτροπή για να αποφεύγουν τα κράτη μέλη της ΕΕ τον εξοπλισμό Huawei και ZTE 5G
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟι εγκληματίες του κυβερνοχώρου μπορούν να "εγγραφούν" δωρεάν στο Ransomware-as-a-service
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤα προηγμένα χαρακτηριστικά virtual παραγωγής της οθόνης The Wall προβάλλονται στη μεγαλύτερη οπτικοακουστική εμπορική έκθεση της Β. Αμερικής
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε στόχο να κάνει ακόμη πιο έντονη την παρουσία του στην περιοχή
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε άκρως εντυπωσιακά αποτελέσματα
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο e-Lenovo.gr με την εγγύηση της Lenovo φέρνει επανάσταση στην εμπειρία των online αγορών εδώ και μια δεκαετία
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤι αναζήτησαν τα παιδιά στο διαδίκτυο
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓια να διευρύνει τα όρια της ψηφιακής τέχνης
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠρώτη σε Consumer Commercial, Notebook Desktop με μερίδιο αγοράς 25,59%
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠροσφέρει εξαιρετική ποιότητα εικόνας, εύκολη εγκατάσταση και ακόμη περισσότερα
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory